ثروتی

چطور ثروتی انبوه از آن من شد

مسیر و جاده‌ موفقیت، جاده‌ شلوغی نیست؛ چون تعداد افرادی که تصمیم می‌‌گیرند دست از عادات و روش‌‌های قدیمی و در اغلب مواقع اشتباه گذشتگان بردارند، کم است. اما من توانستم با ورود به این مسیر به موفقیت و ثروت دست پیدا کنم و در حوزه‌های مختلفی که در ادامه به شرخ آنها خواهم پرداخت موفق شوم.

پودر تخم مرغ

تخم مرغ در رتبه دوم از بالای هرم غذایی قرار دارد. یک وعده روزانه تخم مرغ برای بدن انسان مفید است. پودر تخم مرغ یکی از محصولات تخم مرغ خشک شده با بافتی مشابه پودر شیر است که در سایت 1 اگ پودر عرضه می‌شود. این فراورده تخم مرغ، همچنان دارای بیشترین مواد مغذی تخم مرغ تازه (مانند کلسیم، پروتئین، مواد معدنی (پتاسیم و سدیم)) است. همچنین مزایای افزوده‌تری مانند بهبود قوام، غلظت و قابلیت جویدن غذا را همراه دارد.

در دهه‌های اخیر، افراد بیشتری بر کیفیت غذا و مشکلات سلامتی تمرکز می‌کنند. فناوری تولید پودر تخم مرغ بسیار بهبود یافته است؛ به طوری که می‌تواند تقاضای مصرف کنندگان برای داشتن تخم مرغ را در طول سال، حتی در مناطق دورافتاده، برآورده کند. بنابراین، تولید پودر تخم مرغ به بخش قابل توجهی در صنعت تولیدات طیور تبدیل شده است.

نعناع و شپشک برنج

برای کشیدن روغن این گیاه در بیشتر مواقع گل‌های نعناع و شپشک برنج را خشک می‌کنند و در مواقع نادری هم گل‌های تازه را بعد از این که پژمرده شد روغن‌گیری می‌کنند. جالب است بدانید که بیشترین تولید نعناع جهان را کشور مراکش در اختیار دارد و سالانه حدود 80 درصد تولید کل نعناع را در اختیار دارد. بیشترین نعناع در کشور آمریکا در ایالت واشنگتن تولید می‌شود که بیشترین استفاده از این محصولات برای ساخت و تولید انواع اسانس استفاده می‌شود و از این اسانس‌ها در صنایع آدامس‌سازی و ساخت انواع خمیردندان استفاده می‌شود.

یکی از مواد موجود در نعناع منتول می‌باشد و به همین دلیل از نعناع برای ساخت بهترین اسانس‌ها استفاده می‌کنند. بعد از فراوری نعناع، روغن به‌دست آمده آن حاوی مقادیری منتول، منتیل استات، منتون و منتو فوران می‌باشد که هر کدام از این مواد دارای حجم‌های متفاوت می‌باشند. علاوه بر موارد بالا روغن این نوع گیاه دارای مواد دیگری نیز درون خود می‌باشد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پولگون، پینن و کاریوفیلن اشاره کرد.

ثروتی

نصب دزدگیر ماجیکار

س از خرید وسیله نقلیه و اتومبیل، نصب دزدگیر ماجیکار و آپشن‌های گوناگون و تجهیز خودرو به لوازم امنیتی مهم‌ترین مسائلی هستند که مالکان خودرو باید به آن توجه داشته باشند و نصب دزدگیر یکی از اکسسوری‌های مهم برای خودورها است که با توجه به افزایش قیمت اتومبیل و خطر سرقت در شهرهای بزرگ متقاضیان بسیاری دارد.

کنترل از راه دور و برد تا فاصله یک کیلومتری، باز کردن قفل خودرو بدون استفاده از ریموت و از طریق کد کارکال، روشن قفل کودک با اولین ترمز، فعال شدن اتوماتیک دزدگیر پس از بسته شدن آخرین درب تنها تعدادی از مزایای منحصربه‌فرد دزدگیر ماجیکار می‌باشد که باعث شده است تا به انتخاب اول بسیاری از کاربران خودرو تبدیل گردد.

ثروتی

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*