ایربادزهای هواوی

با بهترین ایربادزهای هواوی آشنا شوید؛ ترکیبی از زیبایی، کیفیت و قابلیت

در این مطلب با چهار مورد از بهترین ایربادزهای هواوی آشنا می‌شویم و می‌بینیم این هدفون های بی سیم چه ویژگی‌های متمایز کننده‌ای در مقایسه با رقبا دارند.

در چند سال اخیر محبوبیت و فروش ایربادزها یا هدفون های بی سیم به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و هم‌اکنون محصولات متنوعی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد. یکی از شرکت‌های فعال در این عرصه، هواوی است که مدل‌های متعددی را با توجه به نیازهای کاربران به بازار عرضه می‌کند تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب ممکن را بر حسب نیاز خود داشته باشند. در این مطلب قصد داریم با ایربادزهای هواوی آشنا شویم و ببینیم این هدفون های بی سیم چه ویژگی‌هایی دارند که از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌شوند.

هر کاربری با توجه به نیازهای خود باید ایربادز مناسب خود را انتخاب و خریداری کند. فاکتورها و حداقل‌هایی در هر انتخابی وجود دارد که یک دستگاه با برخورداری از همه آنها می‌تواند ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. ایربادزهای هواوی یا همان هدفون های بی سیم TWS جزو همین محصولات هستند که با بهره بردن از مشخصات فنی و سخت افزاری مناسب و امکانات و قابلیت‌های جانبی جذاب به همراه پشتیبانی عالی در بخش نرم افزاری و طراحی شیک و زیبا در تمام بخش‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و به همین دلیل به گزینه‌هایی جذاب برای انواع کاربران تبدیل شده‌اند.

ایربادزهای هواوی که در خانواده فری بادز – Huawei FreeBuds به بازار عرضه می‌شوند، ویژگی‌های متنوعی دارند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم حذف نویز حرفه‌ای، سازگاری با دستگاه‌های مختلف (فارغ از سیستم عامل و برند دستگاه‌ها)، شارژ سریع، شارژدهی طولانی‌مدت و قابلیت محافظت در برابر نفوذ آب و تعرق بدن اشاره کرد. در ادامه قصد داریم چهار مدل از جذاب‌ترین ایربادزهای هواوی را معرفی کنیم و دلایلی که آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کنند، بررسی خواهیم کرد.

جذاب ترین ایربازدهای هواوی در بازار

هواوی فری بادز 4 آی

هواوی فری بادز 4 آی – Huawei FreeBuds 4i برای کسانی که می‌خواهند ایربادز خود را در هر جا و شرایطی استفاده کنند، انتخابی عالی محسوب می‌شود. این هدفون بی سیم که در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز روانه بازار شده، دارای بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب با استحکام بالا و ارگونومی و طراحی ظاهری جذاب بوده و هر نوع سلیقه‌ای را مد نظر قرار داده است.

ایربادزهای هواوی

این ایربادز از سیستم حذف نویز فعال یا Active Noise Cancelling بهره می‌برد که با استفاده از دو میکروفون خارجی و پردازش سطح بالای مبتنی بر هوش مصنوعی، نویزهای مزاحم را حتی در شلوغ‌ترین و پرسروصداترین اماکن حذف می‌کند. صدای تولید شده توسط این هدفون بی سیم به وسیله دیافراگم 10 میلی‌متری در بالاترین کیفیت به گوش کاربر می‌رسد. فری بادز 4 آی به همراه کیس نگه دارنده خود در مجموع 22 ساعت شارژدهی را ارائه می‌کند و اگر زمان کمی برای شارژ کردن دستگاه خود دارید، فقط با ده دقیقه شارژ کردن فری بادز 4 آی می‌توانید به مدت 4 ساعت بدون وقفه با آن موسیقی گوش کنید.

از دیگر قابلیت‌های هواوی فری بادز 4i می‌توان به بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کرد که به وسیله آن تاخیر بسیار کمی در انتقال صدای گیم و فیلم‌ها تجربه می‌کنید. همچنین بدنه لمسی هدفون این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا فقط با لمس کردن قسمت پشتی بدنه ایربادز، فرمان‌های کنترلی را به آن صادر کنید. شما قادر خواهید بود این کنترل‌ها را در نرم افزار همه کاره AI Life هواوی شخصی‌سازی کنید.

هواوی فری بادز پرو

اگر می‌خواهید بهترین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را در کنار هم داشته باشید، قطعا هواوی فری بادز پرو – Huawei FreeBuds Pro بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. بدنه بسیار جمع و جور، وزن کم و رنگ‌های خاص، این ایربادز را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران سخت‌پسند و علاقه‌مند به محصولات لوکس تبدیل کرده است.

ایربادزهای هواوی

سیستم حذف نویز پیشرفته با قابلیت از بین بردن نویزهای محیطی بسیار بزرگ تا دامنه 40 دسیبل در این ایربادز به کار رفته که به وسیله 4 میکروفون داخلی و خارجی، اطلاعات محیطی را دریافت می‌کند و یکی از بهترین و کارآمدترین سیستم‌های حذف نویز فعال در بازار را ارائه می‌کند. شدت حذف نویزهای محیطی کاملا در دست کاربر است و شما می‌توانید وضعیت و عملکرد آن را در سه حالت اولترا، Cozy و General برای شرایط مختلف تنظیم کنید. حالت Awareness هم در این ایربادز وجود دارد که باعث می‌شود با وجود سیستم ANC، همچنان بتوانید صداهای مهم اطراف خود مثل اعلانات ایستگاه مترو یا فرودگاه را بشنوید و آنها را از دست ندهید.

علاوه بر سیستم حذف نویز فعال پیشرفته در این هدفون، سیستم پخش صوت با درایور 11 میلی‌متری نیز کیفیت صدای بسیار بالا را به همراه امکان تنظیم پویای اکولایزر در اختیار شما قرار می‌دهد که چنین قابلیت و کیفیتی را در کمتر محصول مشابهی می‌توانید پیدا کنید. سیستم آنتن دوگانه هوشمند و اتصال بلوتوث 5.2 هم پایداری بیشتر در ارتباط و تاخیر بسیار کمتر را فراهم می‌کنند. روی بدنه هدفون، پنج نوع ژست حرکتی برای کنترل آن قرار گرفته و به وسیله آنها می‌توانید عملیات‌های بیشتری را با لمس بدنه فری بادز پرو در مقایسه با بیشتر ایربادزهای موجود در بازار انجام دهید.

به تمام این ویژگی‌ها، شارژدهی فوق‌العاده 36 ساعته مجموع کیس نگه دارنده و سری‌های ایربادز FreeBuds Pro را اضافه کنید تا متوجه شوید با یک گزینه بی نظیر و عالی روبه‌رو هستید.

هواوی فری بادز لیپ استیک

شرکت چینی هواوی مدتی پیش یک ایربادز خاص و منحصربه‌فرد به نام فری بادز لیپ استیک – Huawei FreeBuds Lipstick رونمایی کرد که از طراحی جالب توجه، زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برد. همانطور که از اسم این ایربادز می‌توانید حدس بزنید، فری بادز لیپ استیک طراحی ظاهری شبیه به یک رژ لب کلاسیک و خاص دارد و محصولی است که مخصوص بانوان عرضه شده است.

ایربادزهای هواوی

کیس نگه دارنده فری بادز لیپ استیک دارای رنگ مشکی و طلایی و خود هدفون دارای رنگ قرمز خالص است. هواوی نهایت تلاش خود را خرج کرده تا محصولی لوکس، خاص و جذاب را با توجه به سلیقه بانوان عرضه کند که می‌تواند با آرایش صورت بانوان نیز هماهنگ شود و یک هدیه ویژه و عالی برای افرادی که دوستشان دارید محسوب می‌شود.

از بحث طراحی ظاهری خاص و زیبای این ایربادز هواوی که بگذریم، این هدفون بی سیم در زمینه مسائل فنی و کیفیت صدا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این هدفون بی سیم از درایور LPC داینامیک 14.3 میلی‌متری با پوشش طیف فرکانسی تا 40 کیلوهرتز استفاده کرده است و تقویت‌کننده‌های صدای باس و سیستم حذف نویز Open-Fit Active Noise Cancellation 2.0 به همراه طراحی ارگونومیک Air-Like Comfort باعث می‌شوند بتوانید فری بادز Lipstick را در هر شرایط و در هر مکانی به راحتی استفاده کنید.

شارژدهی 22 ساعته مجموع ایربادز و کیس نگه دارنده به همراه میکروفون‌های باکیفیت و تاخیر بسیار اندک در پخش صدای دریافتی از گوشی هوشمند از دیگر ویژگی‌هایی هستند که هواوی فری بادز لیپ استیک را در تمام بخش‌ها به یک محصول عالی بدل می‌کنند.

هواوی فری بادز 4

آخرین گزینه از ایربادزهای هواوی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، هواوی فری بادز 4 – Huawei FreeBuds 4 است. فری بادز 4 را باید یکی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار و یک هدفون TWS کامل و واقعی بدانیم. طراحی Air-Like Comfort و ارگونومی هماهنگ آن موجب می‌شود حتی در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشید.

ایربادزهای هواوی

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این ایربادز هواوی، طراحی سیستم حذف نویز نسل دوم Open-Fit است. حتی در شرایطی که از سری‌های سیلیکونی نیز استفاده نکنید، امکان حذف نویز فعال هوشمند در حالت‌ها و شرایط مختلف فراهم می‌شود و سیستم صوتی داخلی هدفون هم با به‌کارگیری درایورهای داینامیک 14.3 میلی‌متری LCP به همراه بخش‌های ویژه تقویت صداهای فرکانس پایین و ساختار ضد بازتاب داخلی، صدایی شفاف و باکیفیت را به گوش شما می‌رساند. صدای تولید شده توسط این هدفون را باید یکی از شفاف‌ترین و بهترین صداهای ممکن در بین این دسته از محصولات بدانیم که احتمالا در هیچ ایربادز دیگری نمی‌توانید مشابه آن را بشنوید.

رسانه‌های مختلف بارها هدفون بی سیم هواوی فری بادز 4 را تحسین کرده‌اند. FreeBuds 4 در بخش باتری و شارژدهی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و تا 22 ساعت شارژدهی در استفاده مداوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین فقط با 15 دقیقه شارژ کردن هدفون می‌توانید به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه به وسیله آن موسیقی گوش کنید.

در پایان این خبر خوش را به شما می‌دهیم که هواوی تا یکی دو هفته آینده به طور رسمی این ایربادز را در بازار ایران عرضه می‌کند و کاربران ایرانی نیز امکان استفاده و لذت بردن از یکی از بهترین ایربادزهای حال حاضر جهان را خواهند داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*