گوشی نوا 8 آی

هواوی در طراحی گوشی نوا 8 آی چه نوآوری‌هایی ارائه کرده است؟

گوشی نوا 8 آی – Huawei Nova 8i به عنوان میان رده جدید هواوی از طراحی زیبا با استفاده از سبک مینیمال و به‌کارگیری انواع نوآوری‌ها برخوردار است.

هواوی با الگوبرداری از سبک‌های منحصربه‌فرد، گوشی های هوشمند خود را طراحی می‌کند که این امر باعث شده زیبایی ظاهر این گوشی‌ها چشم‌ها را به خود خیره کند. یکی از این گوشی‌ها هواوی نوا 8 آی – Huawei Nova 8i است که طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن قابل مقایسه با گوشی های پرچمدار این شرکت بزرگ چینی است. اما هواوی در طراحی گوشی نوا 8 آی از چه الگوها و نوآوری‌هایی استفاده کرده است؟

هواوی همواره از جدیدترین و بهترین متدهای طراحی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و Nova 8i هم جزو محصولاتی است که از طراحی مینیمال بهره می‌برد. زبان طراحی مینیمال در ساخت بسیاری از محصولات، از جمله گوشی های هوشمند و حتی دیزاین داخل منزل استفاده می‌شود. اما طراحی مینیمال به چه معناست، چه ویژگی‌هایی دارد و گوشی هواوی نوا 8 آی چگونه با استفاده از این الگوی طراحی، چنین ظاهر زیبا و جذابی را ارائه کرده است؟

ویژگی‌های طراحی مینیمالیستی

هنر مینیمالیسم یا ساده‌گرایی از الگوهای کمینه یا هنر کمیته استفاده می‌کند و آرامش خاصی را در ساختار محصول یا هر فرآورده‌ای به وجود می‌آورد. در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به این سبک طراحی روی آورده‌اند و محصولاتی زیبا و جذاب و در عین حال ساده را با طراحی مینیمال روانه بازار کرده‌اند. طراحی مینیمالیستی در گجت‌های هوشمند، ظاهری جمع و جور با وزن سبک را به ارمغان می‌آورد و به این ترتیب در دست گرفتن محصول و جابه‌جایی آن برای کاربر تا حد ممکن راحت‌تر می‌شود.

طراحی مینیمال به معنای واقعی کلمه در محصولات هواوی به کار رفته است. هواوی نوا 8 آی جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی است که از ظاهری زیبا و شیک با وزن بسیار سبک بهره می‌برد. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی بدون گوشه و با حاشیه‌های بسیار باریک است که هماهنگی بالایی با روح طراحی مینیمال یا کمینه گوشی دارد. نمایشگر گوشی 94.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده تا علاوه بر ارائه ظاهری زیبا و جذاب، شاهد ارتقای کاربردپذیری دستگاه باشیم و لذت تماشای فیلم و انجام بازی در این نمایشگر کم حاشیه دوچندان می‌شود.

گوشی نوا 8 آی

طراحی خلاقانه‌تر قاب گوشی

در سال جاری میلادی شاهد طراحی خلاقانه‌تری برای گوشی های هوشمند بودیم و با استفاده از همان الگوی مینیمال و کمینه در طراحی قاب گوشی‌ها، فریم مستطیلی، دایره‌ای یا مربعی برای قرارگیری ماژول دوربین در پشت دستگاه‌ها را مشاهده می‌کنیم. این سبک طراحی، انعطاف بیشتری را در چیدمان قطعات به صورت خلاقانه‌تر در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

در گوشی هواوی نوا 8 آی نیز به خوبی از این سبک طراحی استفاده شده و چهار سنسور دوربین پشتی در قالب یک ماتریس دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. قاب پشتی گوشی طراحی هماهنگ و متقارنی دارد و این مساله موجب شده ظاهری چشم‌نواز، زیبا و جذاب را در این گوشی هواوی مشاهده کنیم.

گوشی نوا 8 آی

استفاده از عناصر سه بعدی

با به کارگیری عناصر سه بعدی در طراحی گرافیکی یک محصول، سطوح و نقاط تاکید طراح، واقعی‌تر و قابل لمس‌تر می‌شوند. ایده استفاده از عناصر سه بعدی چندان جدید نیست، اما طراحان همیشه علاقه زیادی به این سبک طراحی داشته‌اند. هواوی هم در طراحی گوشی نوا 8 آی از این سبک طراحی استفاده کرده و آن را چند پله بهبود بخشیده است. هواوی برای ایجاد نور و سایه‌های رنگارنگ در بدنه گوشی از فناوری NCVM استفاده کرده و ابعاد بیشتری را به پوشش رنگ افزوده است. طراحی چند بعدی علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب، در هنگام لمس کردن بدنه گوشی نیز حس خوبی را برای کاربر به وجود می‌آورد.

گوشی نوا 8 آی

الهام گرفتن در طراحی و ایجاد هارمونی

برای این که یک دستگاه هم وجه فنی و هم وجه ظاهری را به صورت همزمان در سطح بالایی ارائه کند باید الهام گرفتن در طراحی گوشی و ترکیب زیبایی‌شناسی و فناوری‌های پیشرفته به نحو مطلوب با هم هماهنگ شوند. در گوشی هواوی Nova 8i این هارمونی به خوبی رعایت شده و این دستگاه به چیزی فراتر از یک ابزار ارتباطی صرف تبدیل شده است. طراحی خیره کننده نوا 8 آی شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانید لحظات به یاد ماندنی خود را با دوربین پیشرفته گوشی ثبت کنید و از انجام دادن بازی‌های محبوب نیز نهایت لذت را ببرید.

گوشی نوا 8 آی

هواوی نوا 8 آی یک هارمونی به‌جا و مناسب را برای نمایش رنگ‌های متناسب با زندگی و هر موقعیت فردی ایجاد کرده است. این گوشی از دوربین پشتی چهارگانه بهره می‌برد که با استفاده از هوش مصنوعی، عملکرد سطح بالایی را ارائه می‌کند و بهترین عکس‌ها را به ثبت می‌رساند. این دوربین از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی تشکیل شده که تصاویری با وضوح بالا را تهیه می‌کند. چه در حال کاوش جهان در تاریکی شب باشید و چه بخواهید در یک منظره زیبا خاطراتتان را ثبت کنید، دوربین گوشی در نهایت کیفیت، بهترین تصاویر را از زندگی روزمره‌تان به ثبت می‌رساند و می‌توانید حال و هوای خود را در هر شرایطی با جزئیات و وضوح بالا و رنگ‌های زنده و زیبا ذخیره کنید.

این گوشی با وجود این که از بدنه باریکی برخوردار است، اما یک باتری بزرگ 4300 میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده که شارژدهی طولانی‌مدتی را به شما ارائه می‌کند. فناوری سوپرشارژ هواوی با قدرت 66 وات هم این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فقط در مدت 38 دقیقه، باتری گوشی را به طور کامل شارژ کنید.

با هماهنگ کردن گوشی هواوی نوا 8 آی با هدفون فری بادز 4 آی و دستبند هوشمند بند 6، حلقه دستگاه‌های با طراحی مینیمال هواوی تکمیل شده و می‌توانید علاوه بر بهره بردن از ویژگی‌های گوشی Nova 8i، از صدای جذاب ایربادز و اطلاعات لحظه‌ای پارامترهای سلامتی دستبند هوشمند خود نیز نهایت لذت را ببرید.

نتیجه‌گیری طراحی گوشی نوا 8 آی

هواوی نوا 8 آی با برخورداری از اصول طراحی مینیمال، ساختار هماهنگ در بدنه دستگاه و ترکیب آن با کیفیت بالای بخش‌هایی مثل نمایشگر، دوربین و باتری به گوشی هوشمندی تبدیل شده که وقتی آن را در دست می‌گیرد، نظر افراد دیگر را به خود جلب می‌کند. قطعا این گوشی از نظر طراحی و بسیاری ویژگی‌های دیگر، اختلاف بسیار کمی با بسیاری از محصولات پرچمدار دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*