هواوی فری بادز 4

با هواوی فری بادز 4 آشنا شوید؛ کوچک، قدرتمند و ارزان‌تر از اپل ایرپادز پرو

پس از معرفی هواوی فری بادز 4 – Huawei FreeBuds 4 در کشور چین، حالا این ایرباد بی‌سیم در مسیر ورود به بازارهای جهانی است.

هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند، حال و روز خوشی ندارد. تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند این کمپانی هم چندان پرفروش نیستند؛ حداقل اگر با رقیبی مانند اپل و سری محصولات آیپد و اپل واچ مقایسه کنیم. حتی تبلت‌های گلکسی و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ هم با سرعت بیشتری در حال رشد هستند. اما کمپانی چینی همواره می‌تواند روی ایربادهای وایرلس خود حساب باز کند که امکانات فراوان و قیمت مناسبی دارند. هواوی فری بادز 4 تازه‌ترین آن‌هاست.

فروش جهانی آن از تاریخ 31 خرداد در انگلستان آغاز خواهد شد؛ با قیمت معقول 130 پوند که معادل 185 دلار آمریکاست.

فری بادز 4 با برخورداری از حذف نویز فعال (ANC) می‌تواند رقیب قدرتمندی برای ایرپادز پرو در بازارهای جهانی باشد. البته این ویژگی در فری بادز 3 چنگی به دل نمی‌زد؛ اما هواوی دَم از ارتقای آن در محصول جدید می‌زند. به ادعای مقامات کمپانی، این نخستین ایرباد کاملا بی‌سیم در نوع خود است که از فناوری حذف نویز با میکروفون دوگانه استفاده می‌کند؛ چیزی که تضمین کننده‌ی دقت بالا در حذف صدای محیط خواهد بود.

این گجت ویژگی‌های خوب هواوی فری بادز 3 را هم به ارث برده و تعادل مناسبی بین سبُکی، راحتی و صدای باکیفیت برقرار کرده است. هر یک از بادهای آن، 4.1 گرم وزن دارند؛ در حالی که این رقم در اپل ایرپادز پرو به 5.4 گرم می‌رسد.

به لطف وجود درایورهای دینامیک 14.3 میلی‌متری، باید انتظار صدای باس فوق‌العاده‌ای را هم داشته باشیم. همچنین گفته می‌شود شارژ باتری هواوی فری بادز 4 با ANC روشن، 2.5 ساعت برای پخش بی‌وقفه موسیقی دوام می‌آورد. با لحاظ کردن کیس شارژ، این زمان به 22 ساعت افزایش می‌یابد.

ناگفته نماند این کیس به صورت کابلی شارژ می‌شود؛ اما تا کمتر از دو ماه دیگر، نسخه سازگار با شارژ بی‌سیم هم به بازار می‌آید که 150 پوند قیمت دارد. البته مشتریانی که اقدام به پیش‌خرید کنند، از تخفیف 10 پوندی و کارت هدیه برای هواوی بند 4 پرو بهره‌مند خواهند شد.

در مقام مقایسه، اپل ایرپادز پرو دوام باتری 4.5 ساعته دارد و با احتساب کیس شارژ وایرلس، مدت کارکرد آن به بیش از 24 ساعت می‌رسد. پس اگرچه ایرپادز پرو بهترین حذف نویز و شارژدهی بیشتری دارد؛ اما قیمت آن بسیار گران‌تر است: 250 پوند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*