بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو؛ هارمونی او اس چه در چنته دارد؟

هواوی دیروز از نسل جدید ساعت هوشمند خود با سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو – Huawei Watch 3 Pro بپردازیم.

ساعت هوشمند واچ GT ۲ پرو هواوی را نه تنها می‌توان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به حساب آورد، بلکه برچسب قیمتی ۲۹۹ یورویی آن نیز سبب شده است که به یک گزینه جذاب برای خریداران بدل شود. اما هواوی به این شرایط قانع نبود و می‌خواست جایگاه بهتری به دست آورد؛ به همین خاطر این شرکت از ساعت هوشمند واچ 3 پرو رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که تمام ویژگی‌های خوب سری قبلی را حفظ کرده است و قابلیت‌های جدیدی را نیز به آن‌ها افزوده است. هواوی در این ساعت از هارمونی او اس استفاده کرده است. بیایید با هم نگاهی به بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو بیاندازیم.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

همانند سایر ساعت‌های هوشمند هواوی، واچ 3 پرو نیز از بدنه‌ای با کیفیت بهره می‌برد. قاب دور صفحه از تیتانیوم ساخته شده است، بدنه پشتی از سرامیک است و صفحه نمایش نیز از یاقوت کبود ساخته شده است. نتیجه این ترکیب دستگاهی شده که هم سبک است و هم از مقاومتی مثال زدنی برخوردار است.

به نظر می‌رسد که هیچ لایه محافظی برای شیشه رویی در نظر گرفته نشده است، اما بدون شک در برابر خراش مقاوم است. سرامیک پشتی نیز در تماس با دست حسی به نرمی ابریشم را به فرد منتقل می‌کند.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

سال گذشته هواوی مدل GT 2 Pro را با بند مخصوص ساخته شده از فلوئورو الاستومر عرضه کرد، اما واچ 3 پرو به بند سیلیکونی و فلزی مجهز شده است. هواوی از بند ۲۲ میلی‌متری برای این ساعت استفاده کرده است و در صورت تمایل می‌توانید به جای دو بند ارائه شده، یک بند چرمی برای ساعت خود خریداری کنید.

پایه شارژ هواوی واچ 3 پرو به همراه یک کابل USB عرضه شده است اما کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را با هر شارژر بی سیمی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند هم شارژ کنند.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

واچ 3 پرو با نمونه‌های قبلی دو تفاوت اساسی دارد: صفحه نمایش بهتر و سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو نشان داده که این ساعت به طرز مشهودی سریع‌تر شده است. به عنوان مثال؛ حالا قابلیت‌های بلند کردن یا تکان دادن ساعت برای فعال کردنش بسیار سریع‌تر از قبل شده‌اند. صفحه نمایش نیز خیلی روشنایی بیشتری دارد و هواوی ادعا می‌کند که میزان روشنایی این ساعت برابر با ۱۰۰۰ نیت است.

هواوی سعی کرده در عین ارتقا تجربه کاربری سیستم عامل، ظاهر آشنای آن را نیز حفظ کند. هنوز کشیدن صفحه از سمت بالا گزینه‌های تنظیمات را به شما نشان خواهد داد و کشیدن صفحه از سمت پایین نیز اعلانات را نشان می‌دهد.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

کاربران همچنان می‌توانند از صفحات مربوط به وضعیت آب و هوا، ردیابی فعالیت‌ها، ضربان قلب و … با قابلیت شخصی‌سازی بهره ببرند. اما حالا نمای شبکه‌ای جدیدی از برنامه‌ها نیز وجود دارد که با فشار دادن تاج چرخشی جدید ساعت نشان داده خواهند شد. شما می‌توانید با چرخاندن تاج ساعت نمای نزدیک‌تر یا دورتری از حالت شبکه‌ای داشته باشید. این کار با استفاده از ژست‌های حرکتی نیز امکان‌پذیر است.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

دکمه پایینی به طور پیش فرض برای فعال‌سازی برنامه‌های ورزشی به کار می‌رود. اما می‌توانید آن را برای هر برنامه دیگری نیز شخصی‌سازی کنید.

هواوی همچنین در کنار قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون و ضربان قلب، ویژگی دیگری نیز برای اندازه‌گیری دمای پوست در این ساعت قرار داده است. همان‌طور که از اسم این ویژگی پیداست تنها می‌تواند دمای سطح پوست را اندازه‌گیری کند و دمای داخلی بدن را نشان نمی‌دهد. برخی افراد مفید بودن این ویژگی را زیر سؤال برده‌اند. اما به هر حال؛ تغییری چشمگیر در دمای سطح پوست می‌تواند نشانگر تغییری در داخل بدن نیز باشد.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

همچنین هواوی واچ 3 پرو می‌توانید از طریق سیم‌کارت الکترونیکی و به صورت کاملاً مستقل به شبکه 4G متصل شود. بنابراین؛ شما می‌توانید با خیال راحت گوشی خود را در خانه بگذارید و از طریق ساعت به اینترنت متصل شوید.

بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو

نکته تحسین برانگیز دیگر این ساعت به عمر باتری آن مربوط می‌شود. هواوی ادعا می‌کند که در هنگام استفاده از شبکه 4G می‌توانید تا ۵ روز از این ساعت استفاده کنید و بدون آن نیز تا ۲۱ روز به شارژ مجدد نیازی نخواهید داشت.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره بررسی اولیه هواوی واچ 3 پرو چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*