بازی کرایسیس

استودیو کرایتک از ریمستر سه‌گانه بازی کرایسیس رونمایی کرد

نسخه ریمستر سه قسمت اصلی بازی کرایسیس برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نسل نهم کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

استودیو نام‌آشنا کرایتک پس از حواشی مختلف در توییتر، بالاخره ریمستر سه‌گانه بازی کرایسیس را به‌طور رسمی معرفی کرد. این نسخه شامل سه قسمت اصلی سری Crysis خواهد بود که هرکدام به‌ صورت ویژه و جداگانه ریمستر شده‌اند. این عنوان در پاییز سال جاری منتشر می‌شود و علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، برای کاربران پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و سری اس هم در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر نسخه بهبودیافته قسمت اول این بازی به صورت مستقل در دسترس است و اگر تمایل دارید سایر قسمت‌های ریمسترشده را خریداری کنید، می‌توانید به شکل جداگانه آن‌ها را دریافت نمایید. استفن هالبیگ (Steffen Halbig) به‌عنوان سرپرست این پروژه، طی مصاحبه‌اش با رسانه‌ها به نسخه ویژه بازی کرایسیس اشاره کرد: «ما از بازگشت سه‌گانه خاطره‌انگیز Crysis بسیار خوشحالیم و قطعاً ریمستر سه قسمت اصلی این عنوان برای سخت‌افزارهای قدرتمند نسل جدید، طرفداران قدیمی و مخاطبان امروزی را به یک اندازه شگفت‌زده خواهد کرد.»

بازی کرایسیس

کرایسیس ۲ و ۳ با توجه به فضاهای شهری و رخ دادن اتفاقات در نیویورک، تفاوت‌های بسیاری با قسمت اول داشتند. در نسخه دوم، حملات بیگانه‌ها و موجودات فضایی را می‌بینیم که در مقابل‌شان شخصیت اصلی بازی یعنی آلکاترز قرار دارد و با استفاده از توانایی‌های لباس نانویی (Nanosuit) مخصوص‌اش، می‌خواهد بشریت را نجات دهد. قسمت سوم بازی کرایسیس هم به ماجراهای آلکاترز می‌پردازد و او را در نیویورکی دیستوپیایی و جنگلی قرار می‌دهد. این نسخه تمرکز ویژه‌ای بر روی کمان جدید و پیشرفته آلکاترز (Predator Bow) دارد.

باید تا فصل پاییز منتظر بمانیم و ببینیم آیا ریمستر سه‌گانه بازی کرایسیس می‌تواند برای نسل هشتم و نهم کنسول‌های خانگی هم جذاب باشد و طرفداران جدیدی را به سمت خود بکشاند یا خیر. سری Crysis همسشه به دلیل جلوه‌های ویژه باکیفیت و گرافیک قدرتمندش مشهور بوده است ولی برخی از نظریه‌پردازان و مخاطبین، نسبت به محتواهای حذف شده و کیفیت بصری این نسخه انتقاداتی داشته‌اند. هنوز برای قضاوت کردن کمی زود است اما بازگشت استودیو کرایتک و ملاقات دوباره با یکی از بهترین شوترهای اول‌شخص نسل هفتم، می‌تواند اتفاق جذابی باشد.

نظر شما درباره بازی کرایسیس و نسخه ریمستر آن چیست؟ آیا به شوترهای اول‌شخص گرافیکی، مانند Crysis و مجموعه کیلزون علاقه‌مند هستید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*