ایربادز هواوی فری بادز پرو

دلایلی که باعث می‌شوند خرید ایربادز هواوی فری بادز پرو را پیشنهاد کنیم

ایربادز هواوی فری بادز پرو یک هدفون بی سیم مقرون به صرفه با ویژگی‌های عالی است. در این مطلب هشت دلیل برای خرید FreeBuds Pro را به شما می‌گوییم.

رشد بازار هدفون های کاملا بی سیم یا TWS در چند سال گذشته بسیار چشمگیر بوده است. ایربادزها جزو محصولات جدیدی هستند که به خوبی خلا بزرگی از تجهیزات پوشیدنی صوتی را پر کرده‌اند. این هدفون های بی سیم، حجم و ابعاد بسیار کوچکی دارند و در عین حال می‌توانند کارایی سطح بالایی را ارائه دهند و کاربران را از شر سیم‌های آشفته و دست و پاگیر هدفون‌های سیمی برای همیشه راحت کنند.

ایربادزها علاوه بر این، طراحی منحصربه‌فردی هم دارند که باعث شده با ساختار سر و صورت کاربر هماهنگ شوند و وجوه زیباشناختی در آنها به خوبی رعایت شده است. در این بین، ایربادهایی که قیمت مناسبی دارند، بیشتر از همه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. شرکت هواوی به منظور پاسخ به نیاز این دسته از کاربران، ایربادز بی سیم FreeBuds Pro را روانه بازار کرده که ویژگی‌های حرفه‌ای، مشخصات قابل توجه، قابلیت‌های سطح بالا و طراحی بسیار زیبایی دارد.

هواوی فری بادز پرو محصولی است که نهایت تکنولوژی و خلاقیت را می‌توانیم در آن ببینیم. قابلیت‌های دستگاه‌های قبلی در این گجت جذاب جمع شده و علاوه بر آن با اضافه شدن ویژگی‌های جدید شاهد یک محصول جذاب و کامل هستیم. در ادامه به بررسی ایربادز هواوی فری بادز پرو می‌پردازیم و دلایلی را برای شما می‌گوییم که این محصول را از رقبا متمایز می‌کنند و باعث می‌شوند به خرید FreeBuds Pro علاقه‌مند شوید.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی فری بادز پرو

1. حذف نویز فعال هوشمند و منعطف

فناوری حذف نویز فعال پویا و هوشمند یا Intelligant Dynamic ANC در ایربادز هواوی فری بادز پرو به کار رفته است. این فناوری برعکس نمونه‌های مشابه و معمول، با استفاده از میکروفون‌های داخلی و خارجی ایربادز، تمام صداهای اضافی محیط را تشخیص می‌دهد و صدایی دقیق و مناسب برای وضعیت شما را تولید می‌کند.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

هواوی FreeBuds Pro از درایورهای دینامیکی بهره می‌برد که صداهایی تا شدت 40 دسیبل را حذف می‌کند و شما می‌توانید تجربه‌ای خالص، دلنشین و آرام‌بخش از گوش دادن به موسیقی یا هر محتوای صوتی را داشته باشید. فناوری نویز کنسلینگ فعال در این ایربادز می‌تواند عملکرد خود را با صدای اطراف مطابقت دهد و حالت‌های مختلف را برای راحتی گوش کاربر  ارائه کند. حالت‌های مختلفی که در این هدفون بی سیم برای حذف نویزهای محیطی وجود دارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حالت Ultra: این حالت مخصوص سفر بوده و حذف نویز تقویت شده‌ای را ارائه می‌کند. در این حالت، هدفون با بیشترین شدت صداهای محیطی را حذف می‌کند تا صدای نهایی که به گوش شما می‌رسد به طور حداکثری خالی از نویزهای محیطی باشد.
  • حالت Cozy: در این حالت، صدای حواس‌پرت‌کن تایپ کردن، ورق زدن کاغذ و حرف زدن افراد در محیط کار یا کتابخانه حذف می‌شوند تا بتوانید تمام تمرکز خود را روی صدایی که از هدفون می‌آید بگذارید.
  • حالت General: حالت جنرال، حالت عمومی حذف نویز فعال در ایربادز هواوی  فری بادز پرو است که صدای محیطی خیابان‌های پرتردد یا کافه‌های شلوغ را تا جای ممکن کاهش می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید موسیقی یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را با تمام جزئیات بشنوید.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در سیستم حذف نویز هوشمند فری بادز پرو وجود دارد، امکان تغییر صدای ورودی به هدفون در شرایط گوناگون است. این حالت با نام حالت آگاهی یا Awareness شناخته می‌شود و در آن شدت عبور صداهای مشخصی مانند صدای انسان و اعلان‌هایی مثل صدای اعلان در فرودگاه، مترو و مراکز عمومی را می‌توانید تعیین کنید. این قابلیت در سه سطح خاموش، Voice Mode یا Awareness Mode ارائه می‌شود و با استفاده از آنها حتی در زمان گوش دادن به موسیقی نیز می‌توانید صداهای مهم محیط اطراف خود را بشنوید.

2. سخت افزار توانمند

هواوی فری بادز پرو می‌تواند صدایی قدرتمند، پویا و اصیل را به گوش شما برساند که این امر به وسیله بهترین درایورها، قطعات و سخت افزار ممکن شده است. درون این هدفون بی سیم، یک درایور دینامیکی 11 نانومتری قرار گرفته که علاوه بر کمک به کاهش نویزها، صدا و باسی قدرتمند را ارائه می‌دهد.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

یک سیستم شامل سه میکروفون برای قابلیت حذف نویز ترکیبی درون این ایربادز تعبیه شده که صدای زمینه را به خوبی دریافت و بررسی می‌کند و در نهایت صدای شفافی را در زمان گوش دادن به موسیقی یا تماس‌ها ارائه می‌دهد. یک حسگر Bone Voice نیز در این سیستم وجود دارد که با توجه به ارتعاش استخوان‌های گوش، صدای تماس دریافتی را تنظیم و تقویت می‌کند.

فری بادز پرو قادر است اتصال بدون وقفه‌ای را برای شما به وجود بیاورد که این امر به لطف وجود دو آنتن قدرتمند امکان‌پذیر شده است. تراشه به کار رفته در این ایربادز از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب تاخیر زمانی به عدد خیره‌کننده 180 میلی ثانیه رسیده است. بنابراین FreeBuds Pro حتی برای گیمینگ نیز یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

3. ضبط صدا با کیفیت بالا

ایربادز هواوی فری بادز پرو می‌تواند محدوده فرکانسی تا 20 هرتز را پوشش دهد و خیلی تحت تاثیر فاصله کاربر از گوشی قرار نمی‌گیرد. به این ترتیب این هدفون بی سیم حتی برای ولاگرها یا علاقه‌مندان به تولید محتوای ویدیویی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

4. طراحی زیبا و شیک

هواوی FreeBuds Pro طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. این ایربادز در رنگ‌های مختلفی شامل نقره‌ای، مشکی کربنی و سفید سرامیکی عرضه می‌شود تا همه مشتریان با سلیقه‌های گوناگون از آن لذت ببرند. رنگ نقره‌ای یخی، شیک بودن و ظرافت ایربادز را به نمایش می‌گذارد. رنگ سفید سرامیکی برای کاربران منحصربه‌فرد و پیچیده طراحی شده و رنگ مشکی کربنی نیز این امکان را فراهم می‌کند تا هدفون بی سیم خود را با هر لباسی ست کنید.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

فری بادز پرو دارای بدنه‌ای مربعی‌شکل است که این سبک طراحی باعث شده بتوانید به آسانی به تمام دکمه‌ها و فرمان‌های لمسی روی بدنه دسترسی داشته باشید. مقطع مربعی‌شکل و همچنین کیس شارژ هدفون با پرداخت بسیار دقیق و درخشان ساخته شده‌اند که چشمان هر کسی را به خود خیره می‌کند.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

سبک و کوچک بودن بدنه ایربادز نکته دیگری است که در ساخت فری بادز پرو به آن توجه شده و به همین دلیل به راحتی در گوش کاربر قرار می‌گیرد. سری‌های سیلیکونی نرم هم که در سه اندازه به همراه فری بادز پرو ارائه می‌شوند، باعث شده‌اند راحتی بیشتری برای کاربر فراهم شود.

فناوری in-ear Fit در ایربادز FreeBuds Pro موجب شده فشار داخل و خارج گوش در هنگام استفاده از هدفون ثابت بماند. به این صورت علاوه بر این که سری هدفون به خوبی در داخل گوش کاربر قالب می‌شود، گردش هوا هم بهبود پیدا می‌کند و تا جای ممکن صداهای مزاحم به گوش کاربر نمی‌رسد.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

5. کنترل کامل با استفاده از فرمان‌های لمسی

روی بدنه ایربادز هواوی فری بادز پرو ، حسگر لمسی قرار گرفته که حساسیت بسیار بالایی دارد و با دقت بسیار بالا به فرمان‌های لمسی کاربر واکنش نشان می‌دهد. شما با فشار طولانی روی بدنه می‌توانید حذف نویز فعال یا حالت Awareness را فعال و غیر فعال کنید. همچنین اگر یک انگشت خود را روی کناره بدنه بکشید، شدت صدا کم و زیاد می‌شود.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

علاوه بر این با فشار یک باره، دوباره یا سه باره، امکان پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌های دریافتی یا رفتن به آهنگ بعدی فراهم می‌شود.

6. شارژدهی شگفت‌انگیز

هواوی فری بادز پرو در صورت خاموش بودن قابلیت حذف نویز فعال می‌تواند تا هشت ساعت به صورت مداوم برای شما موسیقی پخش کند. این میزان شارژدهی با احتساب کیس شارژ به 36 ساعت می‌رسد که عدد شگفت‌انگیز و بی نظیری محسوب می‌شود. این هدفون بی سیم از فناوری شارژ معکوس دستگاه‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با قرار دادن کیس شارژ در پشت بدنه دستگاه‌های هماهنگ با این تکنولوژی، آن را شارژ کنید.

عملکرد شارژدهی FreeBuds Pro بی نظیر است؛ اگر قابلیت حذف نویز را فعال کنید می‌توانید تا 3.5 ساعت تماس صوتی داشته باشید یا 5 ساعت بدون وقفه موسیقی گوش بدهید. این اعداد با استفاده از کیس شارژ به ترتیب به 16 و 22 ساعت می‌رسد. اگر به هدفون های بی سیم میان رده موجود در بازار نگاه کنید، به این نکته پی می‌برید که این عملکرد شارژدهی در بین رقبای هم‌رده کمتر پیدا می‌شود.

به این ترتیب شما می‌توانید به مدت بیش از یک روز کامل کاری بدون نیاز به شارژ مجدد از ایربادز فری بادز پرو استفاده کنید.

7. سازگار بودن با سایر دستگاه‌ها

وقتی کیس شارژ ایربادز هواوی فری بادز پرو را باز کنید، پنجره مربوط به عملیات اتصال آن روی صفحه گوشی هوشمند یا تبلت هواوی شما ظاهر می‌شود. شما در این صفحه می‌توانید میزان شارژ باقی مانده هدفون و کیس نگه‌دارنده را نیز ببینید.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

از دیگر ویژگی‌های جذاب فری بادز پرو می‌توان به امکان اتصال همزمان به چند دستگاه اشاره کرد. به عنوان نمونه، شما قادر خواهید بود با استفاده از فری بادز پرو، روی تبلت خود یک فیلم ببینید و بلافاصله پس از دریافت تماس از طریق گوشی، فقط با لمس بدنه ایربادز به آن جواب بدهید. این ویژگی FreeBuds Pro از گوشی‌ها، تبلت، رایانه و سایر دستگاه‌های هوشمند شما پشتیبانی می‌کند.

8. اپلیکیشن AI Life هواوی

با استفاده از اپلیکیشن Huawei AI Life می‌توانید از همه امکانات و ویژگی‌های ایربادز هواوی فری بادز پرو بهره ببرید. شما می‌توانید با این برنامه و فقط با چند لمس ساده، بین حالت‌های مختلف حذف نویز فعال و کنترل صدا جابه‌جا بشوید، به کمک هوش مصنوعی بهترین سری سیلیکونی را برای گوش خود انتخاب کنید یا ایرباد گم شده را پیدا کنید.

ایربادز هواوی فری بادز پرو

جمع بندی

هواوی فری بادز پرو پیشرفته‌ترین ایربادز این کمپانی بزرگ چینی است که با برخورداری از تمام ویژگی‌های خوب سایر نمونه‌ها، به یک هدفون بی سیم کامل و همه فن حریف تبدیل شده است. این ایربادز خوش‌قیمت از نظر طراحی و زیبایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ضمن ارائه عملکرد عالی در هر محیطی، قابلیت‌های منعطفی برای هماهنگی و استفاده در شرایط و وضعیت‌های متفاوت دارد.

شارژدهی فوق‌العاده و ویژگی‌های نرم افزاری و امکان هماهنگ شدن با دستگاه‌های مختلف باعث شده‌اند این ایربادز توانایی کار کردن با انواع دستگاه‌ها از برندهای مختلف را داشته باشد و شما می‌توانید با بیشترین سرعت آن را پیکربندی و استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*