افشای مشخصات فنی گوشی پوکو F6 با بنچارک‌ها

بنچمارک‌ها، جزئیات تازه‌ای از گوشی پوکو F6 را فاش می‌کنند

نتایج بنچمارک‌ها، جزئیات تازه و مشخصات فنی گوشی پوکو F6 را فاش می‌کنند. پوکو اف ۶، به جذاب‌ترین چیپست کوالکام و نمایشگر باکیفیت مجهز است.

پوکو احتمالاً پرچمداران اقتصادی اف ۶ و اف ۶ پرو را در ماه می به بازارهای جهانی معرفی می‌کند. با نزدیک شدن به زمان معرفی، حالا نسخه جهانی گوشی پوکو F6 در گیک‌بنچ دیده شده است. طبق روال، این لیست اطلاعاتی از تراشه، رم و نسخه اندروید را پیش از معرفی رسمی فاش کرده است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، یک گوشی جدید شیائومی با شماره مدل 24069PC21G در گیک‌بنچ ظاهر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی با نام Poco F6 عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی پوکو F6

لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی پوکو از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳، رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ با رابط کاربری اختصاصی پوکو یعنی هایپراواس بهره می‌برد. این گوشی در تست‌های تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیاز ۱۸۸۴ و ۴۷۹۹ را کسب کرده است.

افشای مشخصات فنی گوشی پوکو F6 با بنچارک‌ها

اگرچه نام دقیق تراشه در لیست گیک‌بنچ ذکر نشده، اما با بررسی جزئیات CPU و GPU از طریق کد منبع، می‌توان دریافت که این گوشی از اسنپدراگون 8s نسل ۳ قدرت می‌گیرد. حضور در گیک‌بنچ نشانه خوبی برای تست‌های داخلی پیش از معرفی رسمی است.

اوایل این ماه، شیائومی از گوشی ردمی توربو ۳ با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ رونمایی کرد. به نظر می‌رسد پوکو F6 که راهی بازار جهانی می‌شود، نسخه تغییر نام یافته توربو ۳ باشد. پوکو اف ۶ احتمالاً با بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP64، نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود.

این دیوایس ممکن است با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه شود. همچنین ممکن است شاهد دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (Sony IMX882 با لرزشگیر اپتیکال) و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (IMX355) باشیم. گفته می‌شود این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ وات بهره می‌برد. گوشی جدید پوکو، رقیب مستقیم ریلمی GT Neo 6 خواهد بود.

پیشینه خبر:
افشای اطلاعات تازه‌ای از مشخصات گوشی پوکو F6 ؛ سرعت شارژ مثال‌زدنی و بیشتر مشخصات لو رفته از دوربین و پردازنده پوکو اف ۶، چینی‌بازها را به وجد می‌آورد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*