پوکو اف 6

مشخصات لو رفته از دوربین و پردازنده پوکو اف ۶، چینی‌بازها را به وجد می‌آورد

در فهرست مشخصات گوشی پوکو اف ۶ – Poco F6 نام یکی از تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون و سنسور دوربین سونی دیده می‌شود.

پیش‌تر گزارش‌هایی مبنی بر وجود تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در پوکو اف ۶ منتشر شده بود؛ حالا با بررسی سورس کد HyperOS، برخی از مشخصات این گوشی آشکار و گزارش‌های قبلی، تایید شده است.

مشخصات گوشی پوکو اف ۶

بر این اساس، اسم رمز گوشی و شماره مدل آن به‌ترتیب Peridot و N16T است. پس از شیائومی Civi 4 پرو، این دیگر محصول کمپانی چینی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 ساخته می‌شود.

مشخصات پوکو اف ۶

تراشه مورد اشاره، ترکیب جالبی از اسنپدراگون 8 نسل 2 و نسل 3 است؛ اما از برخی جهات، قدرت و قابلیت‌های آن دو را ندارد. به‌عنوان مثال از فیلم‌برداری 8K پشتیبانی نمی‌کند. در واقع، چیپستی است که به‌طور خاص برای گوشی‌هایی مانند پوکو F6 طراحی شده تا برخی از قابلیت‌های پرچمداران را با هزینه‌ای کمتر به گوشی‌های میان رده بیاورد.

پیش‌تر پوکو اف 5 با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2، عملکرد خوبی از خود به‌نمایش گذاشته بود و انتظار می‌رود پوکو اف 6 نیز در همین مسیر گام بردارد. ناگفته نماند این گوشی باید نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 13 توربو باشد که البته آن هم هنوز رونمایی نشده است.

اما درباره دوربین گوشی هم اطلاعاتی داریم. ظاهرا سنسور اصلی آن، IMX882 (سنسور 50 مگاپیکسلی جدید سونی) خواهد بود که اخیرا در ریلمی 12 پرو و وان پلاس Ace 3V استفاده شد. دوربین فوق عریض اما از سنسور قدیمی IMX355 استفاده خواهد کرد و دوربین سلفی، به یک سنسور ساخت OmniVision تجهیز خواهد شد.

مشخصات پوکو اف ۶

شیائومی برای تامین صفحه نمایش پوکو F6 هم با دو شرکت TCL و Tianma قرارداد بسته است؛ البته هنوز جزئیاتی از مشخصات پنل آن در دست نیست.

انتظار می‌رود این گوشی در ماه آینده از راه برسد؛ اما پیش از آن شاهد رونمایی از ردمی نوت 13 توربو در چین خواهیم بود. یک مدل Pro از پوکو اف 6 هم در راه است که شایعات از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*