عکس گوشی جدید ردمی نوت ۱۳ توربو

عکس گوشی شگفت‌انگیز ردمی نوت ۱۳ توربو را در دنیای واقعی ببینید

تصویر جدید گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو در دنیای واقعی منتشر شد. این تصویر، طراحی زیبای گوشی پرچمدار Redmi Note 13 Turbo را فاش می‌کند.

انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی گوشی ردمی نوت 13 توربو را با چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 در چین عرضه کند. تاکنون فقط شایعاتی را در مورد این گوشی شنیده‌ایم، از جمله اینکه ممکن است با برند پوکو F6 به بازار جهانی عرضه شود؛ اما چند تصویر فاش شده امروز به ما اجازه می‌دهد تا چهره‌ای برای این نام متصور شویم.

توماس وانگ، مدیر کل برند ردمی در مورد میراث شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند قدرتمند و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه صحبت کرد. او دستگاه جدیدی را به نمایش گذاشت و گفت که این محصول دارای «نمای جلویی جذاب» است و احتمالا این گوشی همان Redmi Note 13 Turbo معرفی نشده است.

عکس گوشی جدید ردمی نوت ۱۳ توربو

این گوشی همچنین در یک ویدیو کوتاه در شبکه‌های اجتماعی نیز دیده شده است. ما می‌توانیم یک پنل تخت، یک سوراخ برای دوربین سلفی و یک دکمه پاور بیرون‌زده را ببینیم، به این معنی که این گوشی به احتمال زیاد دارای یک نمایشگر OLED با اسکنر اثر انگشت در زیر آن است.

اسنپدراگون 8s بین نسل دوم و سوم تراشه‌های اسنپدراگون 8 قرار می‌گیرد و دارای هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس 3 گیگاهرتز است. اگر شایعات درست باشند و نوت 13 توربو با این تراشه عرضه شود، اولین گوشی برند ردمی خواهد بود که با چنین چیپست قدرتمندی تولید می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*