مشخصات پوکو F6 پرو

مشخصات پوکو F6 پرو فاش شد؛ در قدرت پرچمدار و در قیمت متواضع

مشخصات پوکو F6 پرو فاش شد که نشان از قدرت فوق‌العاده سخت افزاری این گوشی می‌دهد که با قیمت مقرون به‌صرفه از آن انتخابی ایده‌آل می‌سازد.

گوشی‌های سری F پوکو همیشه با ارائه عملکرد استثنایی و قیمتی رقابتی شناخته شده‌اند و حالا طبق شایعات، مدل آینده F6 Pro هم این سنت را ادامه خواهد داد. اخیرا حضور این گوشی در وب‌سایت رگولاتوری NBTC تایلند مشاهده شده که موجودیت پوکو F6 پرو با شماره مدل 23113RKC6G را تایید می‌کند. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این گوشی می‌تواند نسخه جهانی ردمی K70 باشد که سال گذشته در چین عرضه شد.

مشخصات فاش شده پوکو F6 پرو، تصویری از یک رقیب واقعی برای پرچمداران بازار را ترسیم می‌کند. انتظار می‌رود گوشی پوکو از یک نمایشگر خیره‌کننده ۱۲ بیتی AMOLED با وضوح 2K، اندازه ۶.۶۷ اینچ و نرخ تازه‌سازی روان ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. همچنین، ویژگی‌هایی مانند نمونه‌برداری لمسی لحظه‌ای ۲۱۶۰ هرتز و کاهش نور با فرکانس بالای ۳۸۴۰ هرتز، پاسخگویی فوق‌العاده و تجربه بصری راحتی را تضمین می‌کند. درخشندگی حداکثر ۴،۰۰۰ نیتی نمایشگر به‌همراه پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن نیز تجربه بصری را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند.

مشخصات پوکو F6 پرو

یک پرچمدار واقعی با قیمت اقتصادی در راه است

در قلب تپنده پوکو F6 پرو، غول پردازشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شرکت کوالکام حضور دارد که با فناوری ساخت ۴ نانومتری ساخته شده است. این نیروگاه پردازشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم پرسرعت LPDDR5x و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده تا خیالتان را برای اجرای روان چند برنامه به‌طور همزمان و ذخیره‌سازی انبوه اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و فایل‌های حجیم راحت کند.

دوربینی در حد انتظار

در بخش دوربین هم به نظر می‌رسد با محصولی کارآمد روبرو هستیم. مجموعه دوربین‌های پشتی گوشی از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و لرزشگیر الکترونیکی (EIS) برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای شارپ و بدون لرزش بهره می‌برد. یک حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دوربین‌های پشت را تکمیل می‌کنند تا برای ثبت سوژه‌های مختلف آمادگی داشته باشید. دوربین سلفی هم حسگری ۱۶ مگاپیکسلی دارد که برای برقراری تماس‌های تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی قابل قبول است.

مشخصات پوکو F6 پرو

امکانات ارتباطی و باتری قدرتمند

پوکو F6 پرو، امکانات ارتباطی را هم دست‌کم نگرفته است. پشتیبانی از شبکه 5G SA/NSA، دو سیم‌کارت 4G VoLTE و جدیدترین استاندارد Wi-Fi 7، برقراری ارتباط راحت و پرسرعت را تضمین می‌کند. بلوتوث نسخه ۵.۴ هم اتصال روان به لوازم جانبی بی‌سیم را فراهم کرده و NFC نیز امکان پرداخت‌های بدون تماس را فراهم آورده است. برای تامین انرژی این سخت‌افزار قدرتمند، پوکو از یک باتری حجیم ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند تا در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ کند.

با اینکه پوکو هنوز به‌صورت رسمی مشخصات پوکو F6 پرو را تأیید نکرده، اما گواهی NBTC و مشخصات فاش شده، احتمال عرضه آن را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ را تقویت می‌کنند. انتظار می‌رود این گوشی در کنار مدل اقتصادی‌تر پوکو F6 در تابستان پیش رو به بازار عرضه شود. با توجه به مشخصات قابل توجه و احتمالاً ارتباط نزدیک با ردمی K70، پوکو F6 پرو می‌تواند به گزینه‌ای وسوسه‌کننده برای کاربرانی تبدیل شود که به‌دنبال یک گوشی هوشمند قدرتمند و پر امکانات با قیمتی رقابتی هستند.

پیشینه خبر:
نگاهی کوتاه به دو گوشی پوکو ایکس ۶ و X6 Pro؛ میان‌رده‌های جدید شیائومی با امکانات پرچمداران لیست کامل گوشی های دریافت کننده آپدیت HyperOS با برند شیائومی، ردمی و پوکو اضافه شدن یک قابلیت جذاب به اسکرین شات های شیائومی، ردمی و پوکو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*