بسته های مکالمه هدیه ایرانسل

بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد

بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد. ایرانسل برای مشترکان خود بسته مکالمه 40+4 و بسته مکالمه رایگان سحرگاهی را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1445 هجری قمری برای مشترکان خود بسته مکالمه هدیه 40+4 و بسته مکالمه رایگان سحرگاهی را در نظر گرفت.

جزئیات بسته های مکالمه هدیه ایرانسل

مشترکان با فعالسازی بسته مکالمه هدیه 40+4 می‌توانند بعد از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون شبکه)، 40 دقیقه بعدی مکالمه را به شکل رایگان انجام دهند. این بسته هدیه از 22 اسفند 1402 تا 21 فروردین 1402 (در طول ماه مبارک رمضان) قابل استفاده است و مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #2*1*4444* یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند آن را فعال کنند.

علاوه بر این، مشترکان در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد می‌توانند از بسته مکالمه رایگان 1 ساعته ایرانسل استفاده کنند. این بسته ویژه مکالمه درون شبکه‌ای بوده و با شماره‌گیری کد دستوری #1*1*4444* یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توان آن را فعال کرد

گفتنی است مشترکان ایرانسل می‌توانند به دفعات این هدیه‌ها را فعال‌سازی کرده و از آنها استفاده کنند. در واقع در استفاده چند باره از این هدایا محدودیتی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*