بسته های ویژه رومینگ همراه اول

بسته های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023 اعلام شد

بسته های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023 در کشور قطر معرفی شدند. همراه اول 4 بسته رومینگ اینترنت و مکالمه برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 در کشور قطر برای همراهی تیم ملی ایران و ایرانیانی که در این کشور حضور پیدا می‌کنند، بسته های ویژه رومینگ ویژه اینترنت و مکالمه را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

بسته های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌ها

اپراتور همراه اول در همین راستا 4 بسته ویژه رومینگ با کشور قطر را برای مشترکان خود در نظر گرفته که هدایای مکالماتی و پیامکی را نیز شامل می‌شود. سه بسته برای مشترکانی است که خواهان استفاده از اینترنت هستند و یک بسته نیز برای مشترکانی است که به مکالمه تلفنی نیاز دارند. جزئیات این بسته های اینترنتی به شرح زیر است:

  1. «2 گیگابایت اینترنت 7 روزه، 10 دقیقه مکالمه هدیه و 10 عدد پیامک هدیه» به قیمت 400 هزار تومان
  2. «اینترنت نامحدود 10 روزه، 24 دقیقه مکالمه هدیه و 24 عدد پیامک هدیه» به قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان
  3. «20 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 50 دقیقه مکالمه هدیه و 50 عدد پیامک هدیه» به قیمت 2 میلیون تومان

آن دسته از مشترکانی که قصد سفر به کشور قطر را دارند، می‌توانند بسته اینترنت رومینگ نامحدود 10 روزه کشور قطر را خریداری کرده و در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت‌های آسیا در اپلیکیشن همراه من نیز شرکت کنند. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 40 ستاره 4 مربع» می‌توانند این بسته‌ها را خریداری کنند.

چهارمین بسته رومینگ همراه اول نیز یک بسته ویژه «90 دقیقه مکالمه 7 روزه با 90 عدد پیامک هدیه» است که برای مشترکانی که خواهان مکالمه هستند، در نظر گرفته شده است. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 40 ستاره 431 مربع» و با پرداخت مبلغ 490 هزار تومان می‌توانند این بسته را خریداری کنند.

آن دسته از مشترکان اپراتور همراه اول که در ایام برگزاری جام ملت‌های آسیا قصد دارند به کشور قطر سفر کنند، علاوه بر این‌که می‌توانند سیم کارت خود را به‌همراه داشته باشند و بسته‌های ویژه رومینگ که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور مقصد به‌صرفه‌تر است را خریداری کنند، قادر خواهند بود به سایت‌های ایرانی، درگاه‌های بانکی و تمام شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است اولین دوره جام ملت‌های آسیا به‌عنوان یک رقابت فوتبالی میان تیم‌های آسیایی، اولین بار در سال 1956 برگزار شد و از آن سال هر 4 سال یک بار توسط اتحادیه فوتبال آسیا (AFC) برگزار می‌شود. هجدهمین دوره از رقابت جام ملت‌های آسیا از 22 دی در کشور قطر آغاز شده و تا 21 بهمن 1402 نیز ادامه خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ایران که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود تاکنون توانسته در سه دوره در سال‌های 1968، 1972 و 1976 به عنوان قهرمانی برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*