فعال و غیرفعال کردن آهنگ پیشواز

آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال عبادت، مکالمه، غمگین)

با آموزش نحوه فعالسازی یا غیر فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی، کد دستوری و… همراه ما باشید.

چند سالی می‌شود که اپراتورهای تلفن همراه سرویسی به نام آهنگ پیشواز را برای کاهش حس نامطلوب انتظار مکالمه، به مشترکین خود ارائه می‌کنند. در این طرح، هنگامی که تماس گیرنده در انتظار مکالمه با شما به سر می‌برد به‌جای صدای بوق، آهنگی را که شما انتخاب کرده‌اید می‌شنود.

برای رفتن به بخش مورد نظر، کلیک کنید:

آموزش فعال کردن مخاطب در حال مکالمه است

کد پیشواز مشترک مورد نظر در حال مکالمه است یکی از محبوب‌ترین کدهای مکالمه ایرانسل و همراه اول در ماه‌های اخیر بوده و کاربران زیادی به استفاده از آن علاقمند شده‌اند. فعال کردن پیشوازهای مخاطب در حال مکالمه است به شدت آسان است و شما می‌توانید با چند شماره‌گیری ساده، این آهنگ‌های پیشواز را فعال کنید.

صدای مشترک مورد نظر در حال مکالمه است را می‌توانید در ادامه بشنوید و در صورت نیاز، دانلود کنید:

کد این آهنگ پیشواز در اپراتور همراه اول، 35777 است. شما می‌توانید با ارسال کد این آهنگ پیشواز به شماره ۸۹۸۹، این آهنگ پیشواز را در گوشی خود فعال کنید. بهتر است بدانید در ایرانسل، در صورتی که شما در حال مکالمه باشید، پیام «مخاطب در حال مکالمه است؛ لطفا بعدا تماس بگیرید» پخش خواهد شد.

در اپراتور همراه اول، با وارد کدی که در پاراگراف بالا به آن اشاره کردیم، پیام مشترک مورد نظر پاسخگو نیست لطفا پیامک دهید برای افرادی که با شما تماس گرفته‌اند پخش خواهد شد.

آهنگ پیشواز عبادت، نماز و مذهبی

یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های پیشواز در ماه‌های اخیر، پیشوازهایی مانند در حال عبادت هستم، در نمازم، اذان و چنین مواردی است که در ادامه به روش‌های فعالسازی این آهنگ‌های پیشواز مذهبی می‌پردازیم. با گجت نیوز همراه بمانید.

در صورتی که سیم کارت ایرانسل دارید، می‌توانید برای فعال سازی مخاطب در حال عبادت است کد دستوری *۷۷۷*۴# یا ستاره ۷۷۷ ستاره ۴ مربع را شماره‌گیری کنید. بهتر است بدانید هزینه فعال کردن سرویس عبادت برای مخاطبان ایرانسل، ۱۵۰۰ تومان است. همچنین شما می‌توانید با ارسال PR به ۷۵۷۵ این سرویس را فعال کنید. برای غیر فعال کردن مخاطب در حال عبادت است نیز می‌توانید Hzpr را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. یادتان باشد کد حذف پیشواز عبادت ایرانسل تنها پس از فعال کردن این ویژگی قابل استفاده است.

اگر هدف شما فعال کردن این آهنگ پیشواز نیست و تنها می‌خواهید آهنگ مخاطب درحال عبادت است را دانلود کنید، می‌توانید در ادامه آن را شنیده و در صورتی که می‌خواهید، آن را دانلود کنید.

فعال سازی مخاطب در حال عبادت است همراه اول ممکن نیست اما شما می‌توانید با کد 66588 فعال کنید. این کد آهنگ پیشواز، مربوط به نماز حی علی الصلاه است. کد 66589 نیز مربوط به آهنگ پیشواز نماز برخیزید است. برای پیشواز در نمازم نیز می‌توانید در همراه اول از آهنگ پیشواز 64438 استفاده کنید. شما می‌توانید کد پیشواز مورد نظرتان را در همراه اول به شماره 8989 ارسال کنید. کد پیشواز مشترک مورد نظر در حال عبادت است این روزها جزو پرطرفدارترین پیشواز‌های مذهبی است و کاربران زیادی آن را فعال کرده‌اند.

آهنگ پیشواز غمگین همراه اول و ایرانسل

آهنگ‌های پیشواز غمگین ایرانسل و همراه اول، گزینه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند برای استقبال از تماس‌گیرندگان خود انتخاب کنند. این آهنگ‌ها، که معمولاً قطعاتی از آثار هنرمندان معروف ایرانی هستند، در لحظه‌ی برقراری تماس پیش از پاسخ دادن پخش می‌شوند و فضایی احساسی برای شروع مکالمه فراهم می‌آورند.

ایرانسل و همراه اول، دو اپراتور بزرگ تلفن همراه در ایران، هر کدام مجموعه‌ای از آهنگ‌های پیشواز را عرضه می‌کنند که در بین آن‌ها، قطعات غمگین نیز به چشم می‌خورد. این آهنگ‌ها اغلب برگرفته از موسیقی سنتی، پاپ، و حتی قطعات کلاسیک هستند که توانسته‌اند با ذائقه‌های مختلف تماس‌گیرندگان همخوانی پیدا کنند.

کد‌هایی که در ادامه می‌بینید، آهنگ‌های پیشواز غمگین همراه اول است:

نام آهنگکد فعالسازی
حامـیم – چشم به راهتم37069
کجا باید برم – روز‌به بمانی22231
سـامان جلیلی – حیف عاشق نبود91668
محـسن ابراهیم‌ زاده – چرا رفتی16538
گرشـا رضایی – دریا دریا15185

در میان آهنگ‌های پیشواز ایرانسل هم خبری از پیشواز مشترک مرده است نیست اما می‌توانید از آهنگ‌های پیشواز غمگینی که در ادامه می‌بینید برای نشان دادن احساسات خود استفاده کنید.

نام آهنگکد فعالسازی
هوروش باند – مثل ماهی55118954
آرش و مسیح – لیلا55117264
مادر – آرون‌افشار33115355
احمدسلو – داره تموم میشه این دنیای (عاشقانه)8006545
ای آه طولانی من – علیرضاپوراستاد33115728
میدونم نمیتونی منو ببخشی – ناصرپورکرم80012041

کاربران با مراجعه به وب‌سایت یا استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی ایرانسل و همراه اول می‌توانند آهنگ‌های پیشواز مورد نظر خود را جستجو و فعال کنند. فرآیند انتخاب آهنگ شامل شنیدن نمونه‌ای از آهنگ‌ها و انتخاب آهنگ مورد نظر بر اساس سلیقه شخصی است. این خدمات معمولاً با هزینه‌ای اندک همراه است که به صورت ماهانه از حساب کاربران کسر می‌شود.

علاوه بر انتخاب آهنگ‌ها بر اساس سلیقه، کاربران می‌توانند تنظیمات خاصی را اعمال کنند تا در زمان‌های خاصی از روز یا برای مخاطبین خاص، آهنگ‌های متفاوتی پخش شود. این امکان سبب می‌شود تا کاربران بتوانند در مواقع مختلف، حال و هوایی متناسب با شرایط خود ایجاد کنند.

آهنگ‌های پیشواز غمگین می‌توانند در لحظاتی که فرد تمایل دارد حال و هوایی متفکرانه و عمیق به محیط بخشد، نقش مؤثری ایفا کنند. این آهنگ‌ها همچنین می‌توانند بیانگر حالات درونی فرد در دوره‌های خاصی از زندگی باشند و به نوعی راهی برای ابراز احساسات فرد به دیگران محسوب می‌شوند.

درخواست کاربران: آهنگ پیشواز مشترک مورد نظر مرده و در حال ملاقات با عزرائیل است!

این روزها آهنگ‌های پیشواز غمگین روی بورس هستند و حتی کاربران به دنبال اهنگ پیشواز مشترک مورد نظر مرده است می‌گردند! همان طور که احتمالا می‌دانید، آهنگ پیشوازی با عنوان مشترک مورد نظر مرده به هیچ وجه وجود ندارد اما شما می‌توانید از آهنگ پیشوازهای غمگین دیگری که وجود دارند استفاده کنید. در ادامه این مطلب گجت نیوز، می‌توانید لیستی از این آهنگ‌های پیشواز غمگین را مشاهده کنید. روش فعالسازی این آهنگ‌های پیشواز را در همین مطلب اعلام کرده‌ایم.

در کنار این آهنگ پیشواز، کاربران دیگری نیز به دنبال کد اهنگ پیشواز مشترک مورد نظر در حال ملاقات با عزرائیل میباشد می‌گردند! نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه در کشورمان به هیچ وجه چنین آهنگ‌های پیشوازی را ندارند و به هیچ نمی‌توانید از چنین آهنگ‌های پیشوازی استفاده کنید.

چرا باید آهنگ پیشواز فعال کنیم؟

آهنگ پیشواز به‌دلیل تاثیرات روحی و روانی خاصی که روی مخاطب شما می‌گذارد دارای محبوبیتی ویژه است؛ از جمله مزیت‌های این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از حس نامطلوب پشت خط بودن مخاطب می‌کاهد
  • با توجه به نوع آهنگ انتظار خود می‌توانید با مخاطب خود مکالمه تاثیرگذارتری داشته باشید
  • حال و هوای درونی خود را به مخاطبتان انتقال دهید (نوحه، تولد، جشن، مناسب‌ها و…)
  • در صورت تمایل پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبانتان ارائه دهید
  • گزیده‌ای از یک سخنرانی یا سخنان افراد مشهور را برای مخاطبتان پخش کنید.

گاها ممکن است شما احساس کنید که آهنگ پیشواز شما تکراری شده یا آن‌گونه که انتظار داشتید روی مخاطب خود تاثیر نگذاشته‌اید و دیگر پرداخت هزینه بابت این سرویس را منطقی نمی‌دانید و غیرفعال کردن آهنگ پیشواز خود را دارید. در ادامه در خصوص این موضوع نیز راهکارهای متفاوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سرویس آهنگ پیشواز در اپراتورهای مختلف با اسامی متفاوتی ارائه می‌شود؛ مثلا در اپراتور همراه اول با نام آوای انتظار، ایرانسل با نام آهنگ پیشواز و در رایتل با نام راینواز رایتل شناخته می‌شود.

در ادامه، روش‌های فعال و غیر فعال‌سازی سرویس پیشواز در این 3 اپراتور را به‌طور کامل به شما آموزش می‌دهیم.

فعال یا غیرفعالسازی آوای انتظار همراه اول

فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم همراه اول این سرویس را در قالب نام آوای انتظار به مشترکان خود ارائه می‌کند. اگر مشترک این اپراتور هستید و می‌خواهید از این طرح استفاده کنید همراه ما باشید:

روش‌های فعال کردن آوای انتظار در همراه اول

  1. استفاده از پیامک: با ارسال کد 5 رقمی آهنگ مورد نظر خود به سامانه پیامکی 8989 این سرویس برای شما فعال خواهد شد. این سامانه در پاسخ به درخواست شما پیامکی مبنی بر فعال شدن طرح درخواستی شما برایتان ارسال می‌کند. پس از آن مخاطبان شما قادر به شنیدن آهنگ پیشواز شما خواهند بود.
  2. استفاده از تلفن گویا: با تماس گرفتن با شماره 9990 می‌توانید مراحل فعال‌سازی این طرح را به‌صورت تلفنی دنبال کنید.
  3. اسفاده از کد دستوری: یکی از روش‌های آسان فعال‌سازی آوای انتظار استفاده از کد دستوری (USSD) است. در این روش تنها کافیست کد #کد آهنگ*۲۲۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید.
  4. استفاده از برنامه همراه من: برنامه همراه من اپلیکیشنی همه‌جانبه برای مدیریت سیم کارت شما است. امکان فعال و غیرفعالسازی آوای انتظار نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. برای این‌کار کافیست از طریق بخش خدمات من، وارد قسمت آوای انتظار بشوید.
  5. استفاده از سایت همراه اول: با مراجعه به وب سایت همراه اول می‌توانید آهنگ‌های پیشواز موجود را گوش دهید و سپس آهنگ مد نظر خود را فعالسازی کنید.

شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها، کد پیشواز مشترک مورد نظر در حال عبادت است را وارد کرده و این پیشواز یا موارد مشابه را فعال کنید. بهتر است به یاد داشته باشید این آهنگ‌های پیشواز یک ماه فعال هستند و پس از پایان ماه اول، معمولا به صورت خودکار تمدید می‌شود.

روش‌های غیر فعال کردن آوای انتظار در همراه اول

  1. استفاده از پیامک: برای غیر فعال‌سازی این طرح کافیست عدد 5 را به سامانه پیامکی 8989 ارسال کنید. همانند فعال سازی این سرویس، پیامکی به نشانه غیر فعال شدن این طرح برای شما ارسال خواهد شد (در صورت غیر فعال کردن این طرح هیچ هزینه‌ای به شما برگردانده نخواهد شد).
  2. استفاده از تلفن گویا: همانند روش فعال‌سازی می‌توانید با تماس با شماره 9990 درخواست غیر فعال کردن این طرح را بدهید.
  3. استفاده از کد دستوری: با گرفتن کد دستوری #کد آهنگ*۲۲۳*۱۰* می‌توانید آهنگ پیشواز خود را غیر فعال کنید.

فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

همچون همراه‌ اول، ایرانسل نیز راهکارهای مختلفی را برای استفاده و غیر فعال کردن این سرویس برای مشترکان خود ایجاد کرده است.

روش‌های فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

  1. استفاده از پیامک: هر آهنگ پیشواز دارای یک کد 5 رقمی است (با مراجعه به سایت ایرانسل می‌توانید لیست کامل آهنگ‌های پیشواز و کد معرف آن‌ها را مشاهده کنید). با ارسال این کد به شماره 7575 در قالب پیامک می‌توانید آهنگ پیشواز مورد نظر خود را فعال‌سازی کنید.
  2. استفاده از کد دستوری آهنگ پیشواز ایرانسل: با شماره گیری کد #777* آهنگ‌های پیشواز در قالب موضوع‌های مختلف (عبادت، برترین‌ها و ایام و…) به شما معرفی می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها آهنگ مورد نظر را به‌عنوان آهنگ پیشواز تماس خود تنظیم کنید.
  3. استفاده از برنامه آهنگ پیشواز ایرانسل: شما می‌توانید با نصب این برنامه روی سیستم عامل های اندروید و ios آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب و فعال سازی کنید. وجود اپلیکیشن مجزا برای این سرویس سبب شده این روش نسبت به سایر روش‌ها راحت‌تر و کاربردی‌تر باشد‌.
  4. استفاده از سایت www.my-pishvaz.com : با مراجعه به این وب سایت می‌توانید تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده و با پرداخت هزینه فعال‌سازی، سرویس آن‌ها را برای خود حفظ کنید.

آموزش آهنگ پیشواز

روش‌های غیر فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

برای غیر فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانید عبارت «END» را به 7575 پیامک کنید و منتظر دریافت پیامک غیر فعال شدن این طرح از این سامانه باشید.

انواع کدهای دستوری آهنگ پیشواز در ایرانسل:

  • پخش تک آهنگ: #1*777*
  • مشاهده آلبوم: #2*777*
  • پخش چند آهنگ: #2*1*777*
  • حذف آهنگ: #کد آهنگ*۵*۷۷۷*
  • خرید پیشواز: #کد آهنگ*۴*۷۷۷*
  • مشاهده آهنگ پیشواز پیش فرض: #3*777*
  • قطع موقت پیشواز: #2*8*777*
  • سرچ آهنگ پیشواز: #کد آهنگ*۷*۷۷۷*
  • فعال‌سازی مجدد: #1*8*777*

فعال یا غیرفعال‌سازی راینواز رایتل

آهنگ پیشواز رایتل

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم رایتل این سرویس را در قالب نام راینواز به مشترکین خود ارائه می‌کند.

روش‌های فعالسازی راینواز در رایتل:

  1. استفاده از پیامک: با استفاده از سامانه پیامکی 2030 رایتل، شما ‌می‌توانید این سرویس را برای خود فعال کنید. برای این‌کار کافیست «کد + فاصله + on» را به این سامانه ارسال و منتظر دریافت پیامک اطلاع رسانی این سامانه باشید.
  2. استفاده از کد دستوری: با شماره گیری کد #210* دسته‌بندی‌های راینواز برای شما به نمایش در خواهد آمد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود اهنگ مد نظر را انتخاب کنید.
  3. استفاده از تلفن گویا: با تماس گرفتن با شماره 210 نیز می‌توانید این سرویس را به‌صورت کامپیوتری برای خود فعال سازی کنید.
  4. استفاده از سایت rbt.rightel.ir : با مراجعه به این وب سایت می‌توانید آهنگ‌های پیشواز به‌همراه کدشان را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن‌ها را برای خود فعال کنید.
  5. فعال سازی از طریق هدیه دادن: در سرویس راینواز رایتل شما ‌می‌توانید آهنگ تماس را به کسی که می‌خواهید هدیه دهید. برای این‌کار کافیست از کد دستوری #210* یا تلفن گویای 210 استفاده کنید.

توجه داشته باشید رایتل به‌صورت خودکار طرح شما را برای ماه‌های بعدی نیز تمدید خواهد کرد که اگر تمایلی به این موضوع ندارید بهتر است آن را لغو کنید.

ضمنا دستورات در سامانه پیامکی 2030 رایتل با کد‌های زیر پردازش می‌شوند:

  • فعال‌سازی آهنگ: کد راینواز On
  • غیر فعال‌سازی آهنگ: کد راینواز OFF
  • مشاهده آهنگ‌های فعال: View rbt
  • حذف تمام آهنگ‌های خریداری شده به‌صورت یکجا: Off rbt
  • مشاهده آهنگ‌های پیشنهادی: Sug

نظر شما درباره سرویس‌های آهنگ انتظار در اپراتورهای همراه چیست؟ آیا این سرویس‌ها می‌توانند زمان انتظار را دلنشین‌تر کنند؟ با توجه به مطلب ارائه شده، کدام اپراتور گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشترکان خود در خصوص این طرح ارائه کرده است؟ آیا شما هم با دانلود اهنگ مشترک مورد نظر در حال عبادت است همراه اول موافق هستید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*