باگ از کار افتادن در آپدیت جدید گوشی های شیائومی و پوکو

هشدار جدی به کاربران گوشی های شیائومی و پوکو: این آپدیت موبایل شما را نابود می‌کند

آپدیت جدید گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو سیستم عامل را از کار می‌اندازد. حالا این به روزرسانی جدید Xiaomi چه مشکلی دارد و راه حل آن چیست؟

شیائومی اخیراً آپدیتی را برای گوشی های برندهای شیائومی، ردمی و پوکو منتشر کرد که آخرین اخبار تکنولوژی نشان می‌دهند برای خیلی از کاربران دردسرساز شده است. به گزارش کابران در فروم‌های مختلف، این به روزرسانی نه تنها فایده‌ای برای گوشی شما ندارد، بلکه ممکن است آن را به کل از کار بیندازد. حالا این سوال به وجود می‌آید که این مشکل دقیقاً از کجا نشئت گرفته است و چطور می‌توان آن را رفع کرد؟

از کار افتادن گوشی های شیائومی با باگ جدید

باگ از کار افتادن در آپدیت جدید گوشی های شیائومی و پوکو

شنیده‌ها حکایت از این دارند که نقصی فنی در آپدیت جدید گوشی های شیائومی، عملکرد سیستم عامل را مختل می‌کند. به نظر می‌رسد این مشکل از به‌روزرسانی یک برنامه سیستمیِ از پیش‌ نصب شده در رابط کاربری MIUI نشئت گرفته باشد؛ از آنجا که آپدیت جدید گوشی های این شرکت چینی مختص به سیستم عامل HyperOS بوده و به اشتباه به کاربران MIUI عرضه شده است. این باگ همچنین باعث شده گوشی های کاربران پس از نصب آپدیت، به‌صورت مداوم خاموش و روشن شود؛ موضوعی که کاربران را به ستوه در آورده است.

در مقطع کنونی تنها راه حل پیش روی کاربران برای رفع این مشکل، انجام تنظیمات کارخانه (Reset Factory) است. البته همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، با انجام این کار همه داده‌های موجود از روی موبایل شما پاک می‌شود و تنظیمات کیبورد شیائومی، تنظیمات باتری شیائومی و سایر تنظیمات به حالت پیش‌فرض بر می‌گردند. در نتیجه، باید پیش‌تر از اطلاعات مهم خود بکاپ تهیه کرده باشید.

شیائومی ضمن ابراز آگاهی نسبت به این مشکل در شبکه‌های اجتماعی، به کاربران توصیه کرده است جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی دیگر از جمله از دست رفتن کامل داده‌ها، گوشی خود را به یک متخصص بسپارند. همچنین مشخص نیست دقیقاً چه تعداد کاربر با این مشکل مهم در گوشی های شیائومی و پوکو مواجه شده‌اند، ولی به گفته این شرکت، «تعداد کمی» از کاربران چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند.

اخبار اخیر مربوط به شیائومی:
شیائومی ۱۴ اولترا از راه رسید؛ تجربه عکاسی حرفه‌ای با پرچمدار جدید شیائومی شارژر بی سیم ۸۰ واتی شیائومی با سیستم خنک کننده داخلی و قیمت عالی رونمایی شد سگ رباتی شیائومی پشتک می‌زند و اسکیت سواری می‌کند + ویدیو شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*