قیمت ارز دیجیتال کاردانو

قیمت ارز دیجیتال کاردانو در مسیر شکستن رکورد تاریخی

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال مطلوب است و آلت کوین‌ها اوضاع خوبی دارند. به‌تازگی قیمت ارز دیجیتال کاردانو در حال ثبت یک رکورد تاریخی است.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال مثبت و رو به جلو بوده و احساسات معامله‌گران کمک زیادی به رشد مارکت کرده است. انواع و اقسام آلت کوین‌ها نظیر کاردانو و ریپل شرایط خوبی دارند و مورد توجه دنیای کریپتو قرار گرفته‌اند. قبلا در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به ارز دیجیتال کاردانو که از آن به‌عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود، به‌طور مفصل صحبت کردیم.

قیمت ارز دیجیتال کاردانو در آستانه یک دلاری شدن!

رمزارز پلتفرم کاردانو، آدا است که یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری به‌شمار می‌رود. محدوده قیمتی این توکن در بازار، 0.7668 دلار است و ارزش مارکت آن حوالی 27.2 میلیارد دلار خواهد بود. طی 24 ساعت گذشته، توکن ADA موفق شده 40 درصد حجم معاملات خود را افزایش دهد.

قیمت ارز دیجیتال کاردانو

گفتیم که در حال حاضر بازار رمزارزها وارد رالی‌های صعودی شده و میم کوین‌ها و آلت کوین‌ها یکه‌تازی می‌کنند. در یک شبانه‌روز گذشته، نهنگ‌های ارز دیجیتال به ریپل هجوم بردند و بیش از 271 میلیون واحد توکن معامله کردند. به‌تازگی یکی از تکنیکالیست‌های بازار اعلام کرده که آدا در حال تکرار چرخه صعودی است که پیش‌تر شاهد آن بوده‌ایم. البته این تحلیلگر هشدار داده که پیش از شروع رالی صعودی، یک اصلاح کوتاه‌مدت خواهیم داشت.

پیش‌بینی علی مارتینز از توکن بومی پلتفرم کاردانو این است که تا 2000 درصد رشد کند. با بررسی این آلت کوین در 41 روز گذشته متوجه خواهیم شد که ADA نزدیک به 75 درصد افزایش قیمت پیدا کرده و از سطح 0.444 به 0.783 رسیده است. با این اوصاف آدا در حرکت برای رکوردشکنی است و بعید نیست به‌زودی سطوح بالای 1 دلار را لمس کند.

قیمت ارز دیجیتال کاردانو

بررسی تکنیکالی توکن کاردانو نشان می‌دهد که احتمال رشد آن حتمی و بالاست. نهنگ‌های آدا فعالیت خود را افزایش داده و حجم تراکنش‌های آن بیشتر شده است. با موج‌شماری الیوت و الگوهای هارمونیک به این نتیجه خواهیم رسید که کاردانو می‌تواند قیمت‌های بیشتر از 0.8 دلار را ببیند و حتی در هفته‌های پیش رو به سطح قیمتی 0.9 دلار برسد.

بر اساس موج شماری الیوت، آدا هم‌اکنون در موج سوم است و حرکتی رو به جلو و صعودی خواهد داشت. اندیکاتور آر اس آی – RSI در حال افزایش است و صعود این توکن را نشان می‌دهد. البته اندیکاتور شاخص میانگین حرکت جهت دار یا ADX سیگنال‌هایی از روند نزولی و تثبیت قیمت در محدوده 0.92 تا 0.96 می‌دهد.

همچنین بخوانید:
پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری؛ فلوکی، شیبا و په په در مدار صعود چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*