افزایش قیمت میم کوین ها

افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری؛ فلوکی، شیبا و په په در مدار صعود

بازار میم کوین ها طی چند هفته اخیر رونق خوبی گرفته و افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری رقم می‌خورد. علت گرانی آنها چیست؟

در بازار ارزهای دیجیتال یکی از پروژه‌های جالب که طرفداران بسیاری هم دارد، میم کوین‌ها هستند. فراز و نشیب آنها از زمانی که دوج کوین به شهرت رسید تا به امروز قابل توجه بوده است. قبلا در اخبار ارزهای دیجیتال به‌صورت مفصل راجع به پروژه میم کوین‌ها و در خصوص آینده آنها برای سرمایه گذاری صحبت کرده‌ایم.

افزایش قیمت میم کوین ها تا کی ادامه دارد؟

در سال 2024 بازار میم کوین‌ها رونق گرفته؛ به‌طوری که طی 48 ساعت گذشته چندین مورد از آنها نظیر شیبا اینو و فلوکی اینو رشد قابل توجهی داشته‌اند. سرمایه‌گذاران چنین میم کوین‌هایی در همین بازه زمانی میلیونر شده و بار خود را بسته‌اند. علت افزایش قیمت ناگهانی آنها چیست؟

افزایش قیمت میم کوین ها

شیبا در عرض یک شب 69 درصد گران شد و کام هولدرهای خود را مجددا شیرین کرد. این میم کوین جذاب در یک هفته گذشته حدود 128 درصد رشد کرده و جان تازه‌ای به معامله‌گرانش بخشیده است. سنتیمنت در خصوص افزایش قیمت شیبا گفته شیبا پس از دوج کوین، فلوکی و په په، آخرین میم کوینی خواهد بود که با چنین صعودی مواجه شده است!

دارندگان شیبا اینو که سودهای کلانی به جیب زده‌اند، می‌خواهند برداشت وجه انجام دهند و به همین خاطر دارایی‌های این میم کوین در حال فروخته شدن است. گزارش فروش 365 میلیارد توکن شیبا به بایننس و کسب سود 2.5 میلیون دلاری یکی از نهنگ‌های آن سروصدای زیادی به پا کرده و سایر معامله‌گران هیجانی را به خط خرید این میم کوین سوق داده است.

البته طی چند هفته اخیر، شیبا تنها میم کوین خوش‌شانس بازار نبوده و سایر هم‌قطارهای آن شانس افزایش قیمت را داشته‌اند. سگ کلاهدار سولانا تنها در یک شبانه‌روز حدود 32 درصد گران شد و در یک هفته 319 درصد افزایش قیمت ثبت کرد. سرمایه‌گذاران از کسب سودهای میلیونی خوشحال هستند و چنین توکن‌هایی را روی سر حلوا حلوا می‌کنند.

افزایش قیمت میم کوین ها

گزارش‌ها حاکی از این است که یک نهنگ بعد از این‌که حدود 673 هزار توکن سگ کلاهدار سولانا به ارزش 918 هزار دلار خریده، فقط یک میلیارد و 350 میلیون دلار سود تحقق نیافته برداشت کرده بود. از دیگر میم کوین‌های خوش‌اقبال مارکت باید به بانک اشاره کرد که با 11 درصد افزایش در یک روز و 100 درصد در یک هفته، توانسته دل سرمایه‌گذارانش را شاد کند.

پادشاه میم کوین‌ها، دوج کوین بزرگ نیز با رشد 16.7 درصدی در یک روز و 66 درصدی در یک هفته موفق به اعطای سودهای مطلوب به دارندگان آن شد. میم کوین په په که تحلیلگران امیدواری زیادی نسبت به آن دارند حدود 250 درصد گران شده و گفته می‌شود پتانسیل بالاتری برای رشد دارد.

همچنین بخوانید:
هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال به اتریوم چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟ ۱۰ ارز دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*