شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی با سیستم خنک کننده داخلی و قیمت عالی رونمایی شد

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی با برخورداری از سیستم خنک کننده هوای داخلی و قیمت بسیار مناسب رونمایی شد. در ادامه با مشخصات این شارژر وایرلس آشنا می‌شویم.

در اخبار تکنولوژی خواندیم که شرکت چینی شیائومی در روز 22 فوریه (3 اسفند 1402) با برگزاری یک کنفرانس، سرانجام به‌طور رسمی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام شیائومی 14 اولترا رونمایی کرد. با این‌که تمام نگاه‌ها معطوف به شیائومی 14 اولترا بود، اما این گوشی قدرتمند و جذاب، تنها محصول جدیدی نبود که در این رویداد معرفی شد. درست پس از معرفی رسمی و عرضه گوشی پرچمدار جدید شیائومی، این شرکت از یک شارژر بی سیم 80 واتی با قابلیت خنک کننده هوای داخلی رونمایی کرد. این شارژر وایرلس از قیمت بسیار جذابی برخوردار است و شیائومی آن را فقط با قیمت 499 یوان یا حدود 70 دلار به بازار عرضه می‌کند.

ویژگی ها و قابلیت های شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی از قابلیت شارژ تطبیقی پشتیبانی کرده و از سیم پیچ‌های دوگانه استفاده می‌کند. این شارژر وایرلس با گوشی های شیائومی که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند، سازگار است؛ اما یکی از مزایا و نقاط مثبت آن، این است که با گوشی های برندهای دیگر که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند نیز سازگاری دارد. مزیت رقابتی دیگر این شارژر این است که با وجود بی سیم بودن آن، اما سرعت شارژ بسیار سریعی را ارائه می‌دهد. بنا بر اعلام شیائومی، این دستگاه می‌تواند باتری گوشی شیائومی 14 اولترا را فقط در مدت 49 دقیقه تا ظرفیت 100 درصد شارژ کند.

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

شیائومی 14 اولترا دارای باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی است و به این ترتیب، شارژ صفر تا صد درصد باتری آن در مدت کمتر از یک ساعت با استفاده از یک شارژر بی سیم، بسیار جذاب و فوق‌العاده خواهد بود. شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی از سیستم خنک کننده هوا استفاده می‌کند و به یک فن برای دفع گرما مجهز شده است. این دستگاه با پروتکل Qi سازگار است و از شارژ بی سیم 7.5 واتی گوشی های آیفون اپل نیز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از شارژ بی سیم 10 واتی سامسونگ و حداکثر شارژ بی سیم EPP10W برندهای دیگر، از دیگر مزایای این شارژر وایرلس محسوب می‌شوند. در تصویر زیر می‌توانید لیست گوشی‌هایی که امکان شارژ کردن آنها با این شارژر جدید شیائومی وجود دارد را مشاهده کنید:

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی اکنون در Xiaomi Youpin به فروش می‌رسد و این مجموعه همچنین دارای یک شارژر 120 واتی نیز خواهد بود. شیائومی در رویداد روز 22 فوریه خود، نه‌تنها از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد، بلکه شاهد رونمایی از جدیدترین لوازم جانبی نوآورانه این شرکت چینی نیز بودیم که یکی از آنها این شارژر بی سیم است. این دستگاه با قیمت مقرون به صرفه و بسیار مناسب 70 دلار عرضه می‌شود و با چنین قیمتی، دارای ویژگی‌های چشمگیری مانند شارژ تطبیقی، استفاده از سیم پیچ‌های دوگانه و سازگاری با گوشی‌های هوشمند مختلف از برندهای گوناگون است.

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی

این شارژر که تنها در 49 دقیقه از صفر تا صد درصد باتری شیائومی 14 اولترا را شارژ می‌کند، یک راه‌حل شارژ راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می‌دهد و نشان‌دهنده تعهد شیائومی به ارائه نوآوری و تجربه کاربری بهتر در بازار فناوری‌های موبایلی است.

همچنین بخوانید:
شارژر وایرلس تسلا با قابلیت شارژ همزمان سه گوشی معرفی شد از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟ اولین تصاویر واقعی شیائومی ۱۴ اولترا را مشاهده کنید نمونه تصاویر خیره کننده از دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*