شارژر وایرلس تسلا

شارژر وایرلس تسلا با قابلیت شارژ همزمان سه گوشی معرفی شد

تسلا یک شارژر وایرلس را به‌عنوان جدیدترین محصول غیر خودرویی خود معرفی کرد. این شارژر بی سیم قابلیت شارژ 3 دستگاه به‌صورت همزمان را دارد.

اپل در سال 2019 به‌دنبال عرضه شارژری بی سیم با قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه بود، ولی در نهایت تصمیم به لغو آن گرفت. با وجود این، شرکت آمریکایی تسلا به مدیریت ایلان ماسک از یک شارژر وایرلس Qi با همین قابلیت رونمایی کرده است. تسلا هرچند عمدتاً به خودروهای الکتریکی درجه یک خود شناخته می‌شود، ولی محصولات دیگری را هم روانه بازار می‌کند؛ از نوشیدنی مخصوص تا ربات انسان‌نمای اپتیموس.

شارژر وایرلس تسلا

مطابق انتظار اثری از خودروهای تسلا، یکی از باارزش‌ترین برندهای خودروسازی در سال 2022 را می‌توان در طراحی این شارژر بی سیم دید. شارژر وایرلس تسلا با نام کامل Tesla Wireless Charging Platform طراحی زاویه‌دار متالیک درشتی دارد که به‌گفته تسلا، پیکاپ سایبرتراک منبع الهام اصلی آن به‌حساب می‌آید. این شارژر وایرلس این توانایی را دارد تا سه دستگاه را به‌صورت همزمان و با توان 15 واتی برای هرکدام شارژ کند.

شارژر وایرلس تسلا

علاوه بر این، این وسیله جانبی از فناوری FreePower بهره می‌برد که امکان قرار دادن دستگاه‌ها در هر جایی بدون نیاز به چینش دقیق را فراهم می‌کند. ضمناً بنا به گفته تسلا، دارای محفظه آلومینیومی، سطح باکیفیت آلکانتارا و پایه مغناطیسی جداشدنی است که به‌وسیله آن می‌توان شارژر را صاف یا در زاویه مشخصی گذاشت.

شارژر بی سیم تسلا

شارژر وایرلس تسلا با یک کابل USB-C، یک آداپتور 65 واتی USB-C و یک پایه مغناطیسی جداشدنی به دست خریداران می‌رسد. این وسیله جانبی هم‌اکنون با قیمت 300 دلار به پیش‌فروش گذاشته شده است و در فوریه 2023 (بهمن تا اسفند 1401) اولین واحدهای آن به عرضه خواهد رسید. البته در مقطع کنونی شارژرهای بی سیم دیگری با قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه در بازار موجودند که قیمت خیلی پایین‌تری دارند. با این حال، وجه تمایز این شارژر وایرلس تسلا با بقیه شارژرها کیفیت ساخت و بی‌شک برند خوشنام پشت آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*