طراحی سایت و برنامه نویسی

اهمیت یادگیری طراحی سایت و برنامه نویسی در 2024

با رشد اینترنت و دیجیتال شدن کسب و کارها نیاز به یادگیری طراحی سایت و برنامه نویسی بسیار افزایش یافته است.

کسب و کارهای بسیار زیادی خدمات خود را در اپلیکیشن های موبایلی پیاده‌سازی کرده‌اند یا فروشگاه‌های حضوری به سمت راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین رفته‌اند تا فروش خود را افزایش دهند و از رقبا عقب نمانند.

رونق کسب و کارهای اینترنتی باعث شده است تا تقاضا برای طراحان سایت و برنامه نویسان روز به روز افزایش پیدا کند.

منابع یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت

مجموعه آموزشی هدلرن یکی از وب سایت‌های برتر در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت است. هدلرن بیشتر به‌خاطر دوره های جامع صفر تا صد و پشتیبانی دائمی خود شناخته می‌شود.

هدلرن دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می‌کند که سه مورد از این دوره‌ها را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

آموزش پایتون

یکی از پرطرفدارترین آموزش های هدلرن آموزش برنامه نویسی پایتون است. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و پرطرفدار است که بازار کار عالی در ایران و خارج از ایران دارد.

زبان برنامه نویسی پایتون نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی یادگیری ساده‌تری دارد و شما با یک آموزش اصولی و مناسب می‌توانید در کمتر از 6 ماه به پایتون تسلط پیدا کنید.

سادگی و قدرتمند بودن و پرکاربرد بودن پایتون باعث شده است تا یکی از پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی طی این سال‌ها باشد.

به نمودار زیر توجه کنید

طراحی سایت و برنامه نویسی

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است این زبان برنامه نویسی به‌عنوان پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی در جهان شناخته می‌شود. بنابراین یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می‌تواند یک فرصت بزرگ برای شما باشد.

پایتون آنقدر قدرتمند است که در پروژه‌های بزرگ و جهانی مانند گوگل و اینستاگرام و یوتوب و اسپاتیفای و … نیز به کار رفته است.

برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون به‌صورت جامع و از صفر تا صد همراه با پشتیبانی دائمی می‌توانید از آموزش پایتون در هدلرن استفاده کنید.

آموزش وردپرس

وردپرس یا WordPress نام محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS در جهان است. وردپرس به‌قدری محبوب و پرکاربرد است که بیش از 54 درصد از وب سایت های جهان با استفاده از وردپرس ساخته شده است.

وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کدنویسی و یادگیری کدنویسی بتوانید یک وب سایت را با تمام امکانات طراحی کنید و آن را توسعه دهید.

نمودار زیر که درصد محبوبیت وردپرس در میان سایر سیستم‌های مدیریت محتوا را نشان می‌دهد ببینید.

طراحی سایت و برنامه نویسی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها در وردپرس افزونه‌ها و قالب‌ها هستند. افزونه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید به وردپرس قابلیت‌هایی را اضافه کنید و قالب‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید ظاهر سایت‌تان را عوض کنید.

برخی از این افزونه‌ها و قالب‌ها پولی هستند و برای استفاده از آنها نیاز است تا هزینه پرداخت کنید؛ اما هدلرن در دوره آموزشی وردپرس خود اقدام به ارائه رایگان این افزونه‌ها و قالب‌ها کرده است و شما با ثبت نام در دوره وردپرس می‌توانید به تعداد زیادی از بهترین افزونه‌ها و قالب‌ها بدون پرداخت هزینه دسترسی داشته باشید.

برای یادگیری وردپرس به‌صورت صفر تا صد همراه با یک آموزش کامل شامل ساخت انواع سایت‌ها نظیر سایت‌های فروشگاهی و شرکتی و خبری و … و دریافت افزونه‌ها و قالب‌ها می‌توانید از آموزش وردپرس در هدلرن استفاده کنید.

آموزش رایگان HTML

برای این که بتوانید یک صفحه وب را بسازید همواره باید از HTML استفاده کنید.

بر خلاف تصور عموم HTML یک زبان برنامه نویسی نیست و همان‌طور که از اسم کامل آن مشخص است ( Hyper Text Markup Language ) یک زبان نشانه‌گذاری است.

HTML یادگیری بسیار ساده‌ای دارد و برای افرادی که قصد دارند صفحات وب طراحی کنند الزامی است.

طراحی سایت و برنامه نویسی

هدلرن برای آموزش html اقدام به ارائه یک آموزش رایگان و جامع کرده است. بدین صورت که شما نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای ثبت نام و استفاده از محتوا این دوره نخواهید داشت.

بنابراین شما برای این‌که html را یاد بگیرید می‌توانید از آموزش رایگان html استفاده کنید. در هدلرن به‌همراه پشتیبانی دائمی و محتوا جامع دوره ارائه می‌گردد.

در کنار آموزش رایگان html لازم است تا شما از آموزش رایگان css که در هدلرن قرار داده شده است نیز استفاده کنید.

Css یک زبان نشانه‌گذاری است که برای استایل‌دهی به صفحات وب استفاده می‌شود.

برای یادگیری html و css به‌صورت رایگان می‌توانید از آموزش رایگان html در هدلرن استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*