نمایشگر ریلمی GT Neo6 SE

گوشی ریلمی GT Neo6 SE روشن‌ترین نمایشگر جهان را دارد

اطلاعات منتشر شده از پرچمدار آتی realme نشان می‌دهد که گوشی ریلمی GT Neo6 SE از روشن‌ترین نمایشگر در دنیای موبایل برخوردار خواهد بود.

رقابت برای رسیدن به بالاترین میزان روشنایی همچنان ادامه دارد. این بار، ریلمی GT Neo6 SE ادعا می‌کند که پیشرو است. طبق جدیدترین تصاویر تبلیغاتی منتشر شده توسط این برند، این گوشی میان‌رده می‌تواند به روشنایی 6000 نیت دست پیدا کند.

ولی در اینجا نکته‌ای وجود دارد. این میزان روشنایی در یک ناحیه بسیار کوچک از صفحه نمایش (روشنایی نقطه‌ای) است. شرکت‌ها معمولا این عدد را هنگام پخش محتواهایی مانند ویدیوهای HDR اندازه‌گیری می‌کنند که به طور طبیعی به دلیل محدوده روشنایی گسترده‌تر محتوا، روشن‌تر هستند. اما در مورد روشنایی خودکار یا حداکثر روشنایی کلی، این عدد 1600 نیت است، در حالی که گفته می‌شود صفحه نمایش ریلمی GT Neo6 SE حداکثر روشنایی دستی 1000 نیت را ارائه می‌دهد. این دو عدد برای درک بهتر میزان روشنایی کلی صفحه نمایش مفیدتر هستند.

سایر مشخصات فنی نمایشگر گوشی پرچمدار آینده ریلمی

نمایشگر ریلمی GT Neo6 SE

با این حال، ریلمی فقط روشنایی 6000 نیتی نمایشگر گوشی جدیدش را به‌رخ نکشیده است، بلکه اطلاعات بیشتری را در مورد مشخصات فنی آن به‌اشتراک گذاشته است. همانطور که اعلام شد، این صفحه نمایش ساخت برند BOE است و از یک پنل LTPO 8T با نرخ تازه‌سازی تطبیقی 0.5 تا 120 هرتز، فناوری Pro-XDR و حالت Game Super HDR بهره می‌برد.

علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی ریلمی جی تی نئو ۶ اس ای دارای رزولوشن 1.5K، پوشش کامل فضای رنگی DCI-P3 و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 94.2 درصدی است. همچنین دارای کم‌نور PWM 2160 هرتز، ویژگی کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار و «محافظت از چشم با هوش مصنوعی» برای یک تجربه مشاهده راحت و ایده‌آل است.

ریلمی هنوز اطلاعات دیگری از گوشی پرچمدار جدیدش را فاش نکرده است، اما می‌دانیم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 7+ نسل 3 بهره می‌برد و در ماه آوریل (اردیبهشت/خرداد) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*