گوشی ریلمی نارزو 70 پرو 5G

این گوشی ریلمی را از راه دور و با حرکات دست خود کنترل کنید!

گوشی ریلمی نارزو 70 پرو فایوجی – Realme Narzo 70 Pro 5G قابلیت جالبی دارد که شما را قادر می‌سازد بدون تماس فیزیکی و تنها با حرکات دست خود، آن را کنترل کنید.

شرکت ریلمی در ماه جاری میلادی، یک گوشی هوشمند جدید را با قابلیتی موسوم به Air Gesture روانه بازار می‌کند. با استفاده از این قابلیت در ریلمی Narzo 70 Pro 5G، می‌توانید برخی از عملکردهای گوشی را با حرکات دست خود کنترل کنید؛ بدون اینکه انگشت‌ها تماسی با آن داشته باشند.

این ژست‌های هوایی، به‌ویژه وقتی گره‌گشا هستند که نمی‌خواهید به گوشی دست بزنید؛ به‌عنوان مثال در مواقعی که دست شما خیس یا به‌دلیل غذا خوردن، چرب است.

کنترل گوشی ریلمی با حرکات دست

آن‌طور که ریلمی گفته، گوشی نارزو 70 پرو 5G با بیش از 10 ژست حرکتی سازگاری دارد که این شامل اپ‌های شخص ثالث هم می‌شود. مثلا در اپ‌های ویدیو- محور، می‌توانید با بالا بردن انگشت شست یک پست را لایک یا با گرفتن ژست OK، ویدیوی مورد نظر را به لیست favorites خود اضافه کنید.

پیش‌تر کمپانی چینی، وجود سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 و لرزشگیر اپتیکال تصویر را در دوربین اصلی این گوشی تایید کرده بود. چند تصویر تبلیغاتی هم منتشر شده که حفره پانچ صفحه نمایش، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک برآمدگی دوربین دایره‌شکل را در پنل عقب نشان می‌دهند.

به‌ادعای ریلمی، تعداد اپ‌های پیش‌نصب در نارزو 70 پرو فایوجی، 65 درصد کمتر است (احتمالا منظورش در قیاس با سایر گوشی‌های ریلمی باشد)؛ چیزی که باعث کارکرد روان‌تر آن می‌شود.

انتظار می‌رود تا چند روز دیگر، تاریخ دقیق معرفی این گوشی مشخص شود. این در حالی است که اخیرا، گوشی ریلمی ۱۲ پلاس با طراحی جذاب و قیمت مناسب رونمایی شد و به‌زودی، ریلمی 12 5G هم از راه می‎‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*