آهنگسازی با هوش مصنوعی صوتی ادوبی Project Music GenAI Control

با هوش مصنوعی صوتی ادوبی، دستورات متنی بدهید و موسیقی تحویل بگیرید

نسخه آزمایشی هوش مصنوعی صوتی ادوبی Project Music GenAI Control توسعه پیدا کرده که دستورات متنی را به قطعات موسیقی تبدیل می‌کند.

بعد از تولید محتوای متنی، خلق تصاویر و ساخت لوگو با هوش مصنوعی، حالا نوبت به آهنگسازی با تکیه بر این فناوری انقلابی رسیده است. شرکت ادوبی ابزاری به نام Project Music GenAI Control را معرفی کرده است که انقلابی در زمینه موسیقی به‌پا خواهد کرد. این سیستم هوش مصنوعی آزمایشی به شما اجازه می‌دهد نه تنها موسیقی بسازید، بلکه آن را به طور مستقیم در همان رابط کاربری ویرایش کنید. از همه مهم‌تر اینکه همه چیز با توضیحات متنی ساده شما شروع می‌شود. تصور کنید که به یک موسیقی مقدمه حماسی الکترونیکی نیاز دارید. کافیست عبارت «حماسی الکترونیکی» را تایپ کنید و بگذارید هوش مصنوعی جادویش را به شما نشان دهد. هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به جنبه‌ای جدایی‌ناپذیر از جریان اصلی جهان است.

هوش مصنوعی صوتی ادوبی، فایل‌های موسیقی فعلی شما را هم ویرایش می‌کند

آهنگسازی با هوش مصنوعی صوتی ادوبی Project Music GenAI Control

اما Project Music GenAI Control فراتر از صرف ساخت موسیقی عمل می‌کند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا با تنظیم سرعت، ساختار، تکرار و شدت صدا، شاهکار خود را مطابق با هدفی که دارید، خلق کنید. حتی می‌توانید با همان ابزار، با افزایش طول، ریمیکس کردن بخش‌ها یا ایجاد حلقه‌های پیوسته، پروژه خود را گسترش دهید. و اگر قطعه صوتی دارید، حتی می‌توانید آن را بر اساس یک ملودی دیگر تغییر دهید که این امر می‌تواند به خلاقیت هر چه بیشتر شما در خلق یک اثر تازه کمک کند.

بر خلاف سایر ابزارهای خلق هوشمند موسیقی، هوش مصنوعی صوتی ادوبی به شما امکان ویرایش دقیق را می‌دهد و سطح مطلوبی از کنترل شبیه به کار با پیکسل‌ها در فتوشاپ را این بار در دنیای صدا ارائه می‌کند. این فرآیند کاری روان، نیاز به جابجایی بین برنامه‌های مختلف را از بین می‌برد و روند خلاقانه شما را ساده‌تر می‌کند. شرکت ادوبی روی رویه‌های مسئولانه هوش مصنوعی تأکید می‌کند و تضمین می‌کند که موسیقی تولید شده برای استفاده تجاری نیز مناسب خواهد بود. آن‌ها همچنین اعتبارنامه محتوا را برای پروژه‌های کاربران پیاده‌سازی می‌کنند که برچسب ساخته شده توسط هوش مصنوعی را روی آثار شما می‌چسباند.

آهنگسازی با هوش مصنوعی صوتی ادوبی Project Music GenAI Control

هوش مصنوعی صوتی Adobe که با همکاری دانشگاه‌های معتبر جهانی توسعه پیدا کرده، هنوز در مراحل آزمایشی است. در حالی که رابط کاربری آسانی را جهت استفاده عموم کاربران ارائه می‌کند، این نگاه اجمالی به آینده خلق صدا، حاکی از ابزاری قدرتمند و بصری در آینده‌ای نزدیک است.

در گجت نیوز بخوانید:
هوش مصنوعی Sora معرفی شد؛ شاهکار جدید OpenAI بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندرویدی که واقعاً کاربردی هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*