هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

نسخه دوم هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای با تغییرات جدید از راه رسید + عکس

نسخه جدید هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای – Adobe Firefly با ویژگی‌های جذاب‌ و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر و هوشمندانه‌تر منتشر شد.

هوش مصنوعی مولد ادوبی که فایرفلای نام دارد و اولین نسخه آزمایشی آن هفت ماه پیش منتشر شد، برای پیشرفت‌های انقلابی آماده می‌شود. در خلال رویداد Adobe Max 2023، مدیران این شرکت به اعلام برنامه‌های خود برای معرفی سه مدل جدید Firefly به همراه بیش از 100 ویژگی و قابلیت اضافی پرداختند.

معرفی سه مدل جدید هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

اولین مدل، یعنی Firefly Image 2، با هدف ارتقای کیفیت تصاویر تولید شده و ارائه کنترل‌های دقیق‌تر به کاربران عرضه می‌شود. این ورژن به‌روز شده از سیستم متن به تصویر بر اساس نسخه قبلی خود با اطمینان بیشتر از ایمن بودن همه تصاویر خروجی برای استفاده تجاری ساخته شده است، زیرا منحصراً روی محتوای دارای مجوز و دامنه عمومی آموزش داده شده است. علاوه بر این، Firefly Image 2 از اعلان‌های متنی به بیش از 100 زبان پشتیبانی می‌کند و آن را در دسترس مخاطبان جهانی قرار می‌دهد.

 هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

در این میان، مدل هوش مصنوعی فایرفلای وکتور ادوبی نیز یکی دیگر از گزینه‌های جذاب اضافه شده به مجموعه هوش مصنوعی این شرکت است. در حال حاضر در نسخه بتا، این مدل طراحان گرافیک را قادر می‌سازد تا به سرعت تصاویر برداری ایجاد کنند. علاوه بر این، قابلیت Generative Match در این برنامه به کاربران امکان می‌دهد سبک‌های هنری خاص مورد نظر را در تصاویر خروجی خود تکرار کنند. این قابلیت علاوه بر اینکه انطباق با دستورالعمل‌های برند را تسهیل می‌کند، تولید سریع طرح‌های جدید بر اساس تصاویر موجود را آسان کرده و الگوهای پر کردن کاشی‌ و گرادیان‌های برداری یکپارچه را ارائه می‌دهد.

 هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

مدل سوم هوش مصنوعی فایرفلای ادوبی که به عنوان مدل طراحی شناخته می‌شود، برای متخصصان تبلیغات و بازاریابی که با استفاده از Adobe Express با قالب‌های چاپی و کپی آنلاین کار می کنند، طراحی شده است. با استفاده از این مدل، کاربران می‌توانند تصاویر را در Firefly تولید کرده و به طور یکپارچه آنها را به Adobe Express برای استفاده در طرح‌بندی‌های ایجاد شده از طریق درخواست‌های زبانی خود منتقل کنند. این قالب‌ها را می‌توان در نسبت‌های مختلف با استفاده از روش‌های ویرایش دیجیتال استاندارد، سفارشی‌سازی کرد.

علاوه بر این مدل‌های جدید، نسخه مبتنی بر وب فایرفلای نیز قرار است سه ویژگی ارزشمند را دریافت کند. قابلیت Generative Match در این نسخه طراحی سازگار را از منظر زیبایی‌شناسی در بین تصاویر مختلف ممکن می‌کند. تنظیمات جدید عکس نیز واقع‌گرایی تصویر را افزایش داده و به کاربران اجازه می‌دهد معیارهای عکاسی مانند عمق میدان، تاری و میدان دید را به خوبی کنترل کنند. این ویژگی همچنین نوید تصاویر بهبود یافته از شاخ و برگ گیاهان را می‌دهد. سومین ویژگی نیز Prompt Guidance نام دارد که با اصلاح اعلان‌های متنی ایجاد شده توسط کاربر، نیاز به بازسازی کامل تصاویر درخواست‌شده را کاهش می‌دهد.

 هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

هوش مصنوعی مولد Firefly Adobe بر اساس سیستم Sensei ساخته شده که از سال 2016 امکان یادگیری ماشینی را در محصولات این شرکت برقرار کرده است. این دسته از ابزارهای هوش مصنوعی هم‌اکنون در سراسر اکوسیستم Adobe شامل برنامه‌های فوتوشاپ، ایلاستریتور، افتر افکت، پریمیر پرو و اکسپرس در دسترس قرار دارند. این ویژگی‌ها در انواع اشتراک، از جمله پلتفرم رایگان Creative Cloud، قابل دریافت هستند. ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی در مجموعه ابزارهای خلاقانه Adobe با هدف توانمندسازی کاربران با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های خلاقانه خودکار و پیشرفته صورت گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*