لامپ هوشمند شیائومی

لامپ هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از طریق صدا و قیمت 300 دلار معرفی شد

کمپانی شیائومی یک لامپ هوشمند ایستاده از زیربرند MIJIA را معرفی کرد که با ویژگی‌های خاص، مناسب استفاده در محیط‌های کاری یا برای مطالعه است.

نام شیائومی با محصولات متنوعی که دارد، به‌وفور در سرخطر اخبار فناوری قرار می‌گیرد. تازه‌ترین محصول نوآورانه این کمپانی، یک لامپ هوشمند به‌نام MIJIA Vertical Learning Lamp است که استانداردهای تازه‌ای برای روشنایی دارد.

حباب این لامپ، طوری طراحی شده که شدت نور مضر را کاهش دهد و یک روشنایی ملایم و باکیفیت، مشابه آفتاب صبحگاهی پدید آورد. این می‌تواند از خستگی چشم‌ها در ساعت‌های طولانی مطالعه یا کار، بکاهد.

لامپ هوشمند شیائومی

دیگر مولفه طراحی این لامپ، ساختار نوردهی همه‌جانبه آن است که باعث پخش یکنواخت روشنایی و جلوگیری از سوسو زدن نور می‌شود. این هم عامل دیگری برای بهبود تجربه کاربری و ایجاد یک محیط کاری راحت است.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر این چراغ مطالعه، تغییر تدریجی از حالت تاریک به پرنور است تا چشم‌ها از روشنایی ناگهانی، اذیت نشوند.

از قابلیت‌های هوشمند این چراغ ایستاده شیائومی، باید به امکان تنظیم و کنترل بی‌سیم از طریق بلوتوث اشاره کنیم. یک حالت Focus هم دارد که کاربران می‌توانند به‌کمک آن، تایم مطالعه خود را به‌طور موثرتری مدیریت کنند.

این گجت به یک اسپیکر XiaoAI هم تجهیز شده تا امکان کنترل آن از طریق فرمان صوتی فراهم شود. البته از طریق سایر گجت‌های هوشمند خانگی نیز قابلیت کنترل دارد.

قیمت لامپ هوشمند شیائومی

در چین، شیائومی این محصول را با قیمت 2199 یوان عرضه می‌کند که حدودا برابر با 300 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*