طراحی لوگو با هوش مصنوعی

طراحی لوگو با هوش مصنوعی در یک دقیقه + آموزش ویدیویی

هوش مصنوعی که این روزها سر و صدای زیادی بر پا کرده، می‌تواند در کمتر از یک دقیقه لوگوی برند یا کسب و کار شما را طراحی کند! طراحی لوگو توسط این هوش مصنوعی، بدون نیاز به دانش طراحی صورت می‌گیرد.

هوش مصنوعی برای بسیاری از کاربران یک موهبت بزرگ بود اما حالا دارد کم کم روی واقعی خودش را نشان می‌دهد. تازه‌ترین قربانی هوش مصنوعی، طراحان لوگو هستند که حالا قرار است یک هوش مصنوعی، جایگزین آن ها شود و کار آن‌ها را در کمتر از یک دقیقه انجام دهد.

قیمت طراحی لوگو به شدت بالا رفته و باید برای طراحی لوگو، حداقل یک یا دو میلیون تومان هزینه کنید. با این حال هوش مصنوعی که در این ویدیو معرفی می‌شود، می‌تواند به سادگی یک لوگو شیک و جذاب خلق کند. نیازی نیست نگران هزینه ساخت لوگو باشید چون این هوش مصنوعی، در حال حاضر به صورت رایگان لوگو مورد نیاز شما را طراحی می‌کند.

ویدیو آموزش طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی

همان طور که در این ویدیو دیدید، می‌تواند به سادگی و در یک دقیقه، لوگو کسب و کار خود را بسازید و به هویت بصری برندتان کمک کنید. در صورتی که می‌خواهید سراغ استفاده از این AI قدرتمند بروید، می‌توانید همین حالا با وارد شدن به سایت brandmark.io، به صورت رایگان و با هوش‌مصنوعی لوگو خود را طراحی کنید. شما می‌توانید با وارد کردن برخی از اطلاعات مربوط به کسب و کارتان، طراحی را انجام دهید و خروجی را دریافت کنید.

بهتر است بدانید طراحی لوگو با هوش مصنوعی که اعلام کردیم، کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. البته برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر و کاربردی باید هزینه کنید اما این مورد نیز ضرورتی ندارد.

مراحل طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی برندمارک

هر چند در نگاه اول، وبسایتی که معرفی کردیم رایگان نیست اما شما به سادگی می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین لوگو‌های ممکن را از این سایت دریافت کرده و از آن‌ها بدون پرداخت حتی یک دلار استفاده کنید. مراحل استفاده از هوش مصنوعی طراحی لوگو عبارت است از:

  1. ابتدا وارد سایتی که اعلام کردیم شوید.
  2. نام بیزنس یا کسب و کارتان را وارد کنید. بهتر است نام کسب و کار شما به زبان انگلیسی باشد.
  3. شعار کسب و کار خود را وارد کنید.
  4. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی به شما لوگوهای متنوعی ارائه می‌کند.
  5. از لوگوها اسکرین شات بگیرید و لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. در گوگل عبارت BG Remover را جستجو کنید و سایت‌های حذف بک گراند از تصویر را پیدا کنید.
  7. بک گراند لوگو انتخابی خود را حذف کرده و از آن به سادگی استفاده کنید.

نظر شما درباره ساخت لوگو با این ابزار هوش مصنوعی چیست؟ آیا هوش مصنوعی همین حالا جایگزین طراحان شده است؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.