هوش مصنوعی Sora

هوش مصنوعی Sora معرفی شد؛ شاهکار جدید OpenAI

هوش مصنوعی Sora جدیدترین شاهکار شرکت OpenAI یا همان خالق چت جی‌پی‌تی است که به کمک ورودی متنی، می‌تواند ویدیوهای 60 ثانیه‌ای را تولید کند. در ادامه با ویدیوهای تولید شده از هوش مصنوعی جدید OpenAI همراه می‌شویم.

در دنیای امروز، محتوا حرف اول را می‌زند. در میان انبوه محتواهای متنی، ویدیو به عنوان جذاب‌ترین و گیراترین نوع محتوا، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. اما تولید ویدیو، فرآیندی زمان‌بر و پرهزینه است. هوش مصنوعی Sora با تبدیل متن به ویدیو، این چالش را به طور کامل برطرف می‌کند و دریچه‌ای نو به سوی خلاقیت و نوآوری در دنیای محتوا می‌گشاید.

ابزار ساخت ویدیو با هوش مصنوعی Sora شرکت OpenAI

OpenAI، یکی از پیشگامان در زمینه هوش مصنوعی، با رونمایی از ابزار هوش مصنوعی جدید خود، دنیای تولید محتوا را متحول کرد. این سرویس با استفاده از هوش مصنوعی، قادر است متن را به ویدیوهای کوتاه و جذاب تبدیل کند. این ویدیوها می‌توانند برای مصارف مختلفی مانند آموزش، تبلیغات، سرگرمی و… مورد استفاده قرار بگیرند. Sora فقط یک ابزار برای تولید ویدیو نیست، بلکه دریچه‌ای نو به سوی خلاقیت و نوآوری است. با استفاده از هوش مصنوعی جدید شرکت OpenAI، می‌توانید ایده‌های خود را به ویدیوهای جذاب و خلاقانه تبدیل کنید و محتوای منحصر به فردی را به مخاطبان خود ارائه دهید.

در حال حاضر، هوش مصنوعی Sora شرکت OpenAI در اختیار توسعه دهندگان و فیلم سازان و هنرمندان بزرگ قرار گرفته است تا پس از رفع نواقص و ایرادهای احتمالی، دیباگ شود و سپس بعد از اعمال محدودیت‌های لازم، در دسترس عموم قرار بگیرد. این محدودیت‌ها معمولا برای جلوگیری از دیپ‌ فیک‌های غیرقانونی و سوءاستفاده‌های غیر اخلاقی مانند پرونده اخیر تیلور سوئیفت (خواننده آمریکایی)  اعمال می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*