ریلمی 12 پلاس

گوشی ریلمی 12 پلاس با مشخصات و طراحی جذاب و قیمت مناسب رونمایی شد

گوشی ریلمی 12 پلاس با طراحی جذاب و پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات معرفی شد. نگاهی به مشخصات Realme 12 Plus نشان می‌دهد که با یک گوشی توانمند با قیمت مناسب طرف هستیم.

ریلمی پیشتر از سری 12 خود رونمایی کرده بود و حالا شاهد اضافه‌شدن گوشی دیگری به آن هستیم. طراحی و کیفیت ساخت ریلمی 12 پلاس به‌گونه‌ای است که گمان می‌کنید یک دستگاه پریمیوم در دستان شماست، در حالی که یک گوشی میان‌رده را خریداری کرده‌اید.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی ریلمی 12 پلاس

ریلمی 12 پلاس

مدل جدید ریلمی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. رفرش‌ریت صفحه‌نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و در بخش‌بالایی آن نیز شاهد حضور یک حفره بسیار کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. ریلمی حتی برای اثر انگشت نیز کوتاهی نکرده و یک حسگر اولتراسونیک را زیر نمایشگر قرار داده است. این حسگر می‌تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کند.

در بدنه پشتی دستگاه از چرم گیاهی استفاده شده است که پیشتر در مدل‌های ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس دیده بودیم. همچنین یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل نیز در بدنه پشتی قرار دارد که سه حسگر را در خود جای داده است. حسگر اصلی توسط سونی ساخته شده است و LYT-600 نام دارد. این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در کنار گشودگی دیافراگم f/1.88 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر بهترین ابزار شما برای عکاسی است. از سایر ویژگی‌های دوربین اصلی Realme 12 Plus می‌توان به زوم دو‌ برابری، حالت پرتره اختصاصی و لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد.

در کنار دوربین اصلی، شاهد حضور دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۶ میلی‌متر و گشودگی دیافراگم f/2.2 هستیم. در آخر نیز دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که عملا بی‌استفاده است.

قلب تپنده گوشی جدید ریلمی پردازنده دایمنسیتی 7050 است که می‌تواند در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تجربه کاربری مناسبی را به‌ارمغان بیاورد. در بحث نرم‌افزاری نیز رابط کاربری Realme UI 5.0 (بر پایه اندروید 14) در اختیار شما خواهد بود. خوشبختانه شرکت سازنده این گوشی را به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعت مجهز کرده است تا برای استفاده طولانی‌مدت مشکلی نداشته باشید. در صورت تمام‌شدن باتری نیز شارژر ۶۷ وات خیلی سریع مشکل را برطرف خواهد کرد.

ریلمی 12 پلاس در دو رنگ بژ و سبز و با قیمت ۲۶۷ تا ۳۱۵ دلار در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. در صورتی که ریلمی 12 پلاس با قیمت مناسب وارد کشور شود، می‌توان آن را در زمره بهترین گوشی های میان‌رده بازار قرار داد.

بیشتر بخوانید:
بررسی آخرین رابط کاربری گوشی های ریلمی؛ realme UI 5 با طعم اندروید ۱۴ بررسی ریلمی ۱۲ پرو؛‌ طراحی زیبا و نمایشگر عالی در یک گوشی میان‌رده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*