گوشی های جدید نوکیا با سبک قدیمی و 4G

گوشی های جدید نوکیا با رنگ‌و‌بوی نوستالژیک و اینترنت 4G در راه‌اند

گوشی های جدید نوکیا با نمایشگرهای رنگی، دوربین ۲ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 4G و البته ظاهری قدیمی به‌سبک ۲۰ سال پیش در راه‌اند.

شرکت HMD در حال آماده‌سازی برای بازسازی یکی دیگر از گوشی‌های کلاسیک نوکیاست، یعنی نوکیا ۳۲۱۰. این شرکت در رویدادی در کنیا (که برای معرفی گوشی‌های جدید برند خود یعنی HMD Pulse بود) برگزار شد، از این گوشی جدید رونمایی کرد. در این رویداد چند محصول جدید معرفی شد، اما بیایید نگاهی به این مدل کلاسیک بیندازیم.

گرچه نوکیا ۳۲۱۰ به اندازه نسل بعدی خود یعنی نوکیا ۳۳۱۰ افسانه‌ای شهرت ندارد، اما همچنان برای شرکت فنلاندی نوکیا یک رونمایی مهم به شمار می‌رفت. این گوشی در سال ۱۹۹۹ عرضه شد و اولین گوشی بازار انبوه با آنتن داخلی بود.

مدل ۲۰۲۴ گوشی نوکیا ۳۲۱۰

متأسفانه طراحی مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ هیچ شباهتی به نسخه اصلی ندارد و شباهت زیادی با نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۴ دارد که دوباره بازطراحی شده است. با انصاف باید گفت که خود شرکت HMD این مدل جدید را ترکیبی از بازطراحی مدرن با رابط کاربری قدیمی توصیف می‌کند. همچنین درست مثل نسخه اصلی، این گوشی هم بازی محبوب Snake را دارد.

۳ فیوچر فون جدید 4G از برند نوکیا

گوشی های جدید نوکیا با سبک قدیمی و 4G

گوشی های جدید نوکیا

صاحب برند نوکیا همچنین تصویری از سه گوشی ساده (فیوچر فونز) دیگر را نیز به اشتراک گذاشته که سابقه کمتری دارند. این گوشی‌ها نوکیا ۲۱۵ ۴G، نوکیا ۲۲۵ ۴G و نوکیا ۲۳۵ ۴G هستند. مدل وسطی به تازگی لو رفته بود، اما دو مدل دیگر جدید هستند. نام نوکیا ۲۱۵ قبلاً دوبار استفاده شده بود، یک بار در سال ۲۰۱۵ و یک بار در سال ۲۰۲۰. اما نام نوکیا ۲۳۵ کاملاً جدید است.

این تصویر جزئیات اولیه‌ای را ارائه می‌دهد. هر دو مدل‌های ۲۱۵ و ۲۳۵ نمایشگر ۲.۸ اینچی IPS دارند. در آن سمت مدل ۲۳۵ دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است، در حالی که مدل ۲۱۵ دوربینی ندارد. مدل ۲۲۵ نیز از نمایشگر کوچک‌تر ۲.۴ اینچی LCD بهره می‌برد و به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی های جدید نوکیا با سبک قدیمی و 4G

نکته قابل توجه دیگر این است که حالا علاوه بر لوگو وسط قاب نوکیا، شاهد لوگوی HMD در پایین گوشی  نیز هستیم. همانطور که اشاره کردیم، این تصاویر در رویداد HMD نمایش داده شده و در شبکه اجتماعی X بازنشر شده بود که حالا آن پست‌ها حذف شده‌اند؛ این نشان می‌دهد که ظاهراً HMD هنوز برای رونمایی رسمی از این گوشی‌های ساده جدید آماده نیست.

پیشینه خبر:
این گوشی مدل ۲۰۲۴، شما را به سال‌های دور می‌برد در عصر هوش مصنوعی، گوشی های دکمه ای جدید نوکیا معرفی شد! داستان عجیب گوشی هایی که در ایران ساخته می‌شود اما روی جعبه ساخت ویتنام است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*