گوشی بورینگ

این گوشی مدل 2024، شما را به سال‌های دور می‌برد

شرکت HMD از گوشی جدید خود با نام بورینگ رونمایی کرد. این گوشی خاص با همکاری کارخانه آبجوسازی هینیکن ساخته شده است و قرار است مسیری کاملا متفاوت را طی کند.

شرکت HMD Global پیشتر اعلام کرده بود که می‌خواهد از این پس گوشی‌ های اختصاصی خود را روانه بازار کند و دیگر خبری از نام نوکیا نخواهد بود. هرچند آنها ظاهرا مسیر بازار را اشتباه متوجه شده‌اند. در حالی که شرکت‌های مطرح گوشی‌سازی هر سال دستگاه‌های جدید خود را با فناوری‌های جذاب عرضه می‌کنند؛ HMD سال‌ها است که در ارائه یک گوشی پرچمدار ناکام مانده است. حالا در اقدامی عجیب شاهد عرضه گوشی HMD بورینگ هستیم. باید یادآوری کنیم که بورینگ در زبان انگلیسی به‌معنی کسل‌کننده است.

رونمایی شرکت HMD از گوشی متفاوت بورینگ

گوشی بورینگ

در نمایشگاه MWC 2024 اعلام شد که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال می‌خواهد از گوشی تاشو باربی رونمایی کند و حالا شاهد ارائه شاهکار جدیدتری از شرکت فنلاندی هستیم. آنها می‌خواهند فرهنگ فعلی بازار گوشی‌های هوشمند را تغییر داده و سلامت روانی کاربران را در اولویت قرار دهند. طبیعتا کارایی اصلی گوشی بورینگ تماس گرفتن و دریافت و ارسال پیام است. البته این گوشی دوربین نیز دارد؛ اما کمی برای شنیدن مشخصات آن صبر کنید.

گوشی بورینگ بر پایه نوکیا 2660 فلیپ ساخته شده است و از یک قاب شفاف بهره می‌برد. همچنین استیکرهایی روی بدنه دستگاه قرار گرفته است تا بتوانند توجه نوجوانان را به‌خود جلب کند. به بیان دیگر طراحی گوشی می‌تواند شما را یاد ناتیگ‌فون بیندازد. اما بیایید کمی بیشتر از مشخصات این گوشی صحبت کنیم.

گوشی بورینگ

به‌گفته شرکت سازنده شما نمی‌توانید شبکه‌های اجتماعی یا هیچ برنامه دیگری را روی این گوشی نصب کنید و فقط بازی اسنیک در اختیارتان خواهد بود. همچنین شما امکان اتصال به‌ اینترنت یا دریافت ایمیل را نخواهید داشت. جالب اینجاست که HMD اینها را نیز به‌عنوان نکات مثبت برای بازاریابی محصول خود استفاده مي‌کند.

گوشی بورینگ HMD از نمایشگر اصلی ۲.۸ اینچی با کیفیت QVGA و نمایشگر بیرونی ۱.۷۷ اینچی بهره می‌برد. در بدنه پشتی نیز دوربین اصلی ۰.۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین وجود فلاش LED سبب می‌شود که هنگام عکاسی در شب نیازی به نایت‌مود نداشته باشید. نکته مثبت اینکه گوشی جدید اچ‌ام‌ای توانایی اتصال به شبکه 4G را دارد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

گوشی بورینگ

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و حضور اسلات microSD اشاره کرد. باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی نیز می‌تواند انرژی لازم برای یک هفته استندبای و ۶ ساعت تماس صوتی را فراهم کند. شاید از خود بپرسید که همه اینها چه ارتباطی با شرکت آبجوسازی هینیکن دارد. پاسخ به این سوال را مدیرعامل این شرکت داده است.

ظاهرا آنها می‌خواهند که لحظات ارتباط حقیقی بین افراد را تقویت کنند و لذت واقعی در کنار هم بودن را برای همه به‌ارمغان بیاورند. به‌همین‌خاطر با شرکت HMD Global برای خلق گوشی بورینگ همکاری کرده‌اند. در واقع آنها می‌خواستند تا جایی که ممکن است نقش تکنولوژی را در زندگی کاهش دهند.

نظر شما درباره گوشی جدید شرکت HMD چیست؟ آیا آنها می‌توانند در آینده بازار گوشی نقشی داشته باشند؟

بیشتر بخوانید:
در عصر هوش مصنوعی، گوشی های دکمه ای جدید نوکیا معرفی شد! دردسر بزرگ برای تولید کننده گوشی های نوکیا تقلبی در ایران تیر خلاص HMD Global به برند نوکیا؛ نام نوکیا از وب سایت اچ ام دی هم حذف شد