چری iCAR 03T در نمایشگاه خودرو پکن

خودرو برقی آفرودی چری iCAR 03T در نمایشگاه پکن معرفی شد

چری در نمایشگاه خودرو پکن از جدیدترین شاسی بلند آفرودی برقی خود با نام آی کار 03T رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات فنی و تصاویر زیبای خودرو آفرودی چری iCAR 03T همراه خواهیم بود.

برند چری در نمایشگاه خودرو چین از جدیدترین محصولات زیر مجموعه جدید خود با نام آی کار رونمایی کرد که در میان این محصولات یک شاسی بلند آفرودی جذاب بیشتر از همه جلب توجه می‌کند. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ معرفی خودرو شاسی بلند چری iCAR 03T در نمایشگاه پکن خواهیم رفت.

مشخصات فنی خودرو برقی آفرودی چری iCAR 03T

نمای جلو چری iCAR 03T

این خودرو بر اساس نسخه شهری چری آی کار 03T طراحی و توسعه پیدا کرده است و تقریباً یک نسخه آفرودی و متفاوت، اما با مشخصات فنی تقریبا یکسان به حساب می‌آید.

نمای جلو چری iCAR 03T

خودرو آفرودی برقی چری iCAR 03T در دو نسخه مختلف راهی بازار شده که نسخه اول یک شاسی بلند آفرودی دیفرانسیل عقب و نسخه دوم تمام چرخ محرک به حساب می‌آید. خودرو برقی آفرودی چری آی کار 03T در نسخه دیفرانسیل عقب میزبان یک موتور الکتریکی با توان ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که این اعداد در نسخه تمام چرخ محرک به ۲۷۹ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور افزایش می‌یابند.

همچنین شتاب صفر تا صد خودرو آفرودی برقی چری iCAR 03T به لطف تکنولوژی برتر چینی‌ها متر از ۶ ثانیه هم کمتر خواهد بود و در هر بار شارژ شدن می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر راه برود.

نمای عقب چری iCAR 03T

اندازه و ابعاد خودرو آفرودی برقی چری آی کار 03T هم نسبت به نسخه شهری کمی بزرگتر شده و اکنون شاهد ۱۵ میلی‌متر افزایش در ارتفاع و ۱۱ میلیمتر افزایش در عرض خودرو هستیم که این تغییرات فاصله کف خودرو را از کف زمین را تا ۲۰۰ میلی‌متر بیشتر کرده‌اند و در نتیجه زاویه ورود و خروج خودرو تا ۲۸ و ۳۱ درجه افزایش پیدا کرده است، اما در حالت کلی، اندازه و ابعاد خودرو آفرودی چری آی کار 03T شامل ۴۴۳۲ میلی‌متر، طول ۱۹۱۶ میلی‌متر عرض و ۱۷۴۱ میلی‌متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورها هم برابر با ۲۷۱۵ میلیمتر است.

از جذاب‌ترین تغییرات ظاهری در خودرو آفرودی چری iCAR 03T می‌توان به اضافه شدن رینگ‌های شکی جدید با لاستیک‌های گل درشت اشاره کنیم که در کنار سپرهای آفرودی و ال ای دی بار جلوه جذاب‌تری را خلق کرده‌اند. فعلا از واردات خودروهای برند چری iCAR به ایران هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما حدس می‌زنیم که شرکت مدیران خودرو به هیچ وجه از این محصولات زیبا، مدرن و اقتصادی، راحت عبور نخواهد کرد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*