سریال پدر قهوه مهران مدیری

مهران مدیری با سریال «پدر قهوه» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

مهران مدیری در شرایطی قصد ساخت سریال جدیدی به نام «پدر قهوه» را برای شبکه نمایش خانگی دارد که اخیرا با رئالیتی‌شو «اسکار» در فیلمیو به محبوبیت زیادی رسیده است.

اگرچه مدتی بحث از ممنوع‌الکاری مهران مدیری در میان بود، او ناگهان با رئالیتی‌شو اسکار به فیلیمو آمد. برنامه‌ای طنز و چالش‌محور که از قضا به محبوبیت بالایی نیز رسید و مخاطبان خاصی جلب کرد.

مدیری حالا و با توجه به وضعیتی که با صداوسیما دارد، قصد دارد حضور پررنگ‌تری در شبکه نمایش خانگی داشته باشد و در همین راستا، اخیرا خبر از ساخت سریال جدید مدیری با نام «پدر قهوه» برای یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی منتشر شده است.

سریال پدر قهوه مهران مدیری به شبکه نمایش خانگی می‌آید

در سالیان اخیر و به‌طور دقیق از زمان پایان ناگهانی همکاری مهران مدیری با صداوسیما و قطع پخش برنامه دورهمی که به یک دعوای حقوقی بین مدیری و صداوسیما نیز انجامید؛ آقای مدیری دیگر هرگز تمایلی برای بازگشت به سیمای ملی نشان نداده است. از طرفی، سران صداوسیما نیز چندان اقبالی به بازگشت مدیری ندارند و تلویزیون بدون او را حداقل در حال حاضر ترجیح می‌دهند.

مدیری که حالا در مسیر افزایش فعالیت‌های خود در شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کند، قصد دارد سریال جدیدی به نام پدر قهوه را برای یکی از پلتفرم‌ها آماده کند. گفته می‌شود داستان این سریال درباره مردی است که مافیای اصلی قهوه در ایران محسوب می‌شود.

سریال پدر قهوه مهران مدیری

گفتنی است، سریال پدر قهوه مهران مدیری در حال حاضر در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و سرمایه‌گذار اصلی آن نیز یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی است. احتمالا پخش سریال پدر قهوه که در حال حاضر مشخص شده از حضور بازیگرانی مانند ژاله صامتی و سام درخشانی بهره می‌برد، بعد از پایان ساخت در پلتفرم فیلم‌نت آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است، سابقه فعالیت آقای مدیری در شبکه نمایش خانگی که این روزها برنامه پرطرفدار اسکار را نیز در حال پخش دارد به سال‌ها قبل می‌رسد و او در مدت فعالیت خود در شبکه نمایش خانگی، سریال‌های معروف بسیاری از جمله گنج مظفر، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم، عطسه، هیولا و دراکولا را در قامت کارگردان منتشر کرده است.

مطالب مرتبط در گجت نیوز:
بهترین مینی سریال های درام تاریخی که نباید از دست بدهید ۱۰ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی در کل تاریخ سریال های مورد انتظار ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید تیتر خبر مرتبط اینجا قرار داده شود