سریال های مورد انتظار 2024

سریال های مورد انتظار 2024 که نباید از دست بدهید

فیلم و سریال‌های جذابی در سال 2024 اکران خواهند شد که می‌توانند سرگرم کننده باشند. در ادامه نگاهی به سریال های مورد انتظار 2024 می‌اندازیم.

فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌های محبوب میان مردم جهان است و بدون توجه به رده سنی، طرفداران بسیاری دارند. سال 2023 با را با سریال‌های قابل توجهی تمام کردیم و حالا با سال 2024 روبه‌رو هستیم و قرار است آثار جذاب و تماشایی پیش رو داشته باشیم. بهترین فرنچایزها و سریال های تلویزیونی در سال جاری به رونق می‌رسند و ژانرهای مختلف جولان خواهند داد.

سریال های مورد انتظار 2024

برخی از بهترین سریال‌های 2023 که نباید تماشای آنها را از دست بدهید عبارتند از شوالیه‌های گاتهام، آخرین بازمانده از ما، پارتیزان و آیدل. قرار است در 2024 دنیای مارول و ابرقهرمانی با تحولی فراگیر مواجه شود و مجموعه‌های جدیدی نظیر جنگ ستارگان و بتمن نیز اکران شوند.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌هایی نظیر کارآگاه حقیقی و مردگان متحرک هستید باید به شما تبریک بگوییم؛ چرا که قرار است در 2024 شاهد پخش دنباله این دو سریال باشیم. نتفلیکس و اپل تی وی پلاس اعلام کرده‌اند برای سال جاری برنامه‌های فانتزی دارند که آخرین هوابند و سارقان زمان از جمله آنها به‌شمار می‌روند.

از همه این‌ها که بگذریم آثار فراوانی قرار است پخش شوند که 20 مورد از آنها در ادامه معرفی خواهند شد. به‌عنوان یک مخاطب پیگیر و علاقه‌مند به فیلم و سریال می‌توانید نگاهی به 10 سریال پرجستجو از نظر گوگل در سال 2023 بیندازید و توجه داشته باشید که اگر سریالی امسال پخش می‌شود و ما آن را پوشش نداده‌ایم در قسمت نظرات منتظر حضور فعالتان خواهیم بود.

1. جنگ ستارگان: خدمه اسکلت (Star Wars: Skeleton Crew)

جنگ ستارگان: خدمه اسکلت

  • تاریخ انتشار: کریسمس 2024

تماشاگران و علاقه‌مندان سریال جنگ ستارگان کم نیستند و این سریال محبوب تا به امروز موفقیت‌ها و دستاوردهای فراوانی نصیب خود کرده؛ اما «جنگ ستارگان: خدمه اسکلت» به احتمال زیاد، بهترین قسمت آن خواهد شد. ماجراهای این سریال حول محور وقایع پس از بازگشت جدای رخ می‌دهد و روایتگر گروهی از بچه‌ها نظیر جود لاو است که به این فرقه تعلق دارند.

وقتی سال 2024 آغاز شد، یکی از مورد انتظارترین سریال های آن، خدمه اسکلت معرفی شد و دیزنی پلاس با این اثر جالب توجه قرار است ماجراجویی‌های قدیمی دیزنی را دنبال کند. انتظار داریم خدمه اسکلت جزو سریال‌های دیدنی امسال باشد؛ چرا که کریستوفر فورد به‌عنوان یکی از خالقان آن گفته خدمه اسکلت ماجراجویانه و سرگرم کننده است. جان فاورو نقش پررنگی در این قسمت دارد و همین کافی است تا تماشای سریال ارزشمند باشد.

2. پنگوئن (The Penguin)

پنگوئن - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

متاسفانه یکی از سریال‌هایی که درگیر حواشی دنیای سینما شد و تحت تأثیر اعتصابات بازیگران هالیوود قرار گرفت، پنگوئن بود. این سریال مورد انتظار به‌علت مسائل و چالش‌های پیش رویش موفق نشد آن‌طور که باید تصویربرداری شود و به همین خاطر میزان تصویربرداری‌های آن به نصف کاهش یافت.

بازیگران بسیاری از صحنه این سریال خارج شدند و تصور این‌که کالین فرل زیر بار چنین گریم سنگینی رفته سخت است. به هر حال پنگوئن مافیایی داستان به این فرنچایز اجازه داده تا زوایای تاریک و مبهم سندیکاهای جنایت سازمان یافته گاتهام بیش از پیش روشن شود و عمیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرند.

شاید یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های سریال پنگوئن، بازی کریستین میلیوتی و کالین فرل باشد. این دو بازیگر که جزو شخصیت‌های تعیین کننده و مهم سریال به‌حساب می‌آیند، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ چرا که میلیوتی ایفاگر نقش سوفیا فالکون است که رابرت پتینسون، آن را از بین برد. شاید تماشای این سریال فرعی از بتمن در قالب سریال عجیب به‌نظر برسد، اما خیالی نیست، زیرا پیش‌تر این اتفاق افتاده است!

3. مندلورین: فصل 4 (The Mandalorian: Season 4)

مندلورین: فصل 4

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

پیش از هر چیزی باید بدانید که مندلورین قرار است در سال 2024 ادامه‌دهنده داستانی باشد که در سه فصل پیشین به آن پرداخته و شک داریم این سریال موفق عمل کرده یا نه! به هر حال از این اثر دنباله‌دار انتظار زیادی نداریم و سرمایه‌گذاری عمده را روی سایر سریال‌های 2024 می‌کنیم.

پدرو پاسکال قرار بود جزو نقش‌های اصلی مندلورین باشد، اما با توجه به حواشی که برایش در چهار شگفت انگیز به‌وجود آمد، بعید به‌نظر می‌رسد در این سریال نقشی ایفا کند. فصل چهارم مندلورین نقش پاسکال را به مندو خواهد داد؛ چرا که شخصیت آن نقاب‌دار است و چنین کاری برای کارگردان سخت نخواهد بود. جان فاورو و دیو فیلمنامه را آماده کرده‌اند و با فاکتور گرفتن نقش پاسکال، باید منتظر اکران این سریال باشیم.

4. روز صفر (Zero Day)

روز صفر - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

یکی از سریال های مورد انتظار نتفلیکس در سال 2024، روز صفر با بازی رابرت دنیرو خواهد بود. دنیرو در این سریال ایفاگر نقش یک رئیس جمهور سابق آمریکا است که می‌خواهد راجع به یک توطئه جهانی تحقیق کند. در این تعقیب و گریز بزرگ، دو نفر دیگر یعنی لیزی کاپلان و جسی پلمونز به او ملحق می‌شوند تا به جمع‌آوری اطلاعات و پرده برداشتن از رازی بزرگ بپردازند.

کارگردان سریال روز صفر، لزلی لینکا است و قصد دارد تجارب خود را در قالب یک تریلر سیاسی به بینندگان عرضه کند. اگر روز صفر با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو بتواند تنها قسمت کوچکی از پیچ و خم‌های سریال هوم لند را داشته باشد، باید منتظر یکی از سریال‌های خاطره‌انگیز در سال جاری باشیم.

5. سلب مسئولیت (Disclaimer)

سلب مسئولیت

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

آلفونسو کوارون به‌عنوان یکی از کارگردان‌های تازه‌کار در دنیای تلویزیون موفق شده سلب مسئولیت را با بازی کیت بلانشت به مرحله تولید دربیاورد. بلانشت یک روزنامه‌نگار به نام کاترین ریونسکرافت است که با ماجراهایی درگیر می‌شود. خانم بلانشت طی یک مصاحبه گفته تجربه بازی در سلب مسئولیت شبیه به بازی در هفت فیلم بوده!

جمله‌ای که این بازیگر بیان کرده نشان می‌دهد با سریالی مواجه هستیم که با دقت بالا و جزئیات فراوان ساخته شده است. کوارون ذوق و قریحه خوبی برای بازی گرفتن از بازیگرانش دارد، اما کیت بلانشت هم به‌عنوان یک بازیگر درجه یک موفق شده سریال را یک تنه بالا بیاورد و با چنین جمع‌بندی می‌توان به این نتیجه رسید که سلب مسئولیت سریال خوبی است و احتمالا جوایز بسیاری در سال جاری با خود به خانه ببرد.

6. دردویل: تولد دوباره (Dardevil: Born Again)

دردویل: تولد دوباره - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

عوامل سازنده سریال دردویل: تولد دوباره، تاریخ پخش این سریال را سال جاری اعلام کرده‌اند؛ اما برخی معتقدند که ممکن است به‌دلیل برخی مسائل، تاریخ اکران به سال 2025 میلادی موکول شود. چارلی کاکس مجددا ایفاگر نقش مرداک یا همان دردویل است و وینسنت دن آفرینو قرار است در پوسته کینگ پین به ایفای نقش بپردازد.

خوشبختانه بازیگران قدر و پرکاری در این سریال حضور خواهند داشت که جان برنتال (ایفاگر نقش مجازات کننده) و مایکل گاندولفینی (ایفاگر نقش دنیل بلید) از جمله آنها به‌شمار می‌روند. لحن سریال تیره و تار است و شباهت زیادی با دیگر آثار فرانک میلر نظیر شهر گناه دارد و می‌تواند با آثار نتفلیکس در سال 2024 رقابت داشته باشد.

7. اکلایت (The Acolyte)

اکلایت - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

یکی از سریال‌های وابسته به مجموعه جنگ ستارگان که به‌عنوان اولین سریال لایو اکشن این داستان در 2024 اکران خواهد شد، اکلایت به کارگردانی لزلی هدلند است. اکلایت دنبال‌کننده خط داستانی است که ظاهرا به دوران پیش از تهدید شبح باز می‌گردد. جزئیات بسیار کمی راجع به آن منتشر شده و فقط می‌دانیم که آماندلا استنبرگ که در دنیای عنکبوتی حضور داشت، قرار است ایفاگر نقش اصلی مقابل لی جونگ جائه باشد.

در این سریال، بازیگران زن حضور پررنگ‌تری نسبت به سایر آثار وابسته به جنگ ستارگان دارند و این نخستین لایو اکشن از نظر جدول زمانی است و هدلند می‌خواهد داستانی خلق کند که از دیدگاه و نظر تبهکاران روایت می‌شود نه قهرمانان؛ در واقع حضور تبهکاران در این سریال بیشتر از قبل شده است.

8. فال اوت (Fallout)

فال اوت - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

به‌تازگی کارگردان‌ها به دنیای گیم و بازی سرک کشیده و ظاهرا عاشق برخی از روایت‌های جذاب شده‌اند که نتیجه چنین علاقه‌مندی‌هایی آثار درخشانی مثل «آخرین بازمانده از ما» است. اقتباس‌های بازی ویدیویی برای سریال در سال 2024 با فال اوت ادامه یافته و به‌نظر می‌رسد تا سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

در فال اوت، والتون گوگینز به شکل یک غول ظاهر می‌شود و باید شاهد طنزپردازی‌های او باشیم. تا به این لحظه نه تریلری از این سریال منتشر شده و نه تاریخ مشخصی برای آن اعلام گردیده، اما آمازون پرایم تصویری از گوگینز بدون دماغ منتشر کرده و اطلاعات بازیگران آن را به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصاویری که می‌بینیم، انتظار داریم سریال هم اندازه بازی ویدیویی جذاب باشد.

9. تلماسه: رسالت (Dune: Prophecy)

تلماسه: رسالت - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

به احتمال زیاد تلماسه که یک اثر سینمایی جذاب به‌شمار می‌رود را دیده باشید. اسپین آف «تلماسه: رسالت» روایتگر اتفاقاتی است که حدود هزاران سال قبل از نسخه سینمایی به وقوع می‌پیوندد. قرار است در این سریال گروه خواهرخواندگی بین گسریت دنبال شود که در آثار سینمایی به تصویر درآمده است.

یکی از نقاط قوت تلماسه: رسالت، حضور بازیگران و استعدادهای درخشانی نظیر امیلی واتسون و اولیویا ویلیامز است و باید به این دو ذوق و قریحه، مارک استرانگ را اضافه کنید. اساطیر آراکیس با چنین بازیگرانی برای تکمیل حماسه علمی-تخیلی فرتنک هربرت مناسب و ایده‌آل به‌نظر می‌رسند.

10. سارقان زمان (Time Bandits)

سارقان زمان - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: اعلام نشده

مگر می‌شود تایکا وایتیتی کارگردان یک فیلم یا سریال باشد و از تماشای آن لذت نبریم؟ این کارگردان خبره و برجسته قصد دارد یک فیلم سینمایی فانتزی ساخته 1981 به کارگردانی تری گیلیام را به شیوه خودش بازسازی کند. اگرچه وایتیتی مدت‌هاست از اقتباس دور بوده، اما به‌نظر می‌رسد برگشته تا شروع طوفانی با سریال سارقان زمان داشته باشد.

تری گیلیام باید از این‌که تایکا وایتیتی قصد دارد فیلم سینمایی‌اش را بازسازی کند، خوشحال باشد؛ چرا که این کارگردان برجسته پیش از این با ثور استعداد خود را ثابت کرده است. با این همه به‌عنوان یک دوست‌دار فیلم و سریال انتظار داریم داستان متفاوتی پیش رویمان باشد و فرنچایزی ساخته شود که به مذاق مخاطب امروزی خوش آید.

11. حکومت (The Regime)

حکومت

  • تاریخ انتشار: بهار 2024

یکی از بازیگران موفقی که توانست با بازی در سریال کوتاه «مر از ایست تاون – Mare of Easttown» نظر مساعد و مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب کند، کیت وینسلت است. این بازیگر حالا ایفاگر نقش صدراعظم یک حکومت در آستانه فروپاشی است و باید در 6 قسمت، بازی جذابش را مجددا به رخ منتقدان بکشد.

نویسنده بااستعداد این سریال، ویل تریسی است که قبلا قسمت‌هایی از سریال وراثت و صورت غذا را نوشته بود. سریال حکومت که در سال 2024 اکران خواهد شد به دنبال وقایع مهم جهان نظیر همه‌گیری کرونا، برگزیت و جنگ‌های اوکراین و غزه ساخته شده و به‌نظر می‌رسد الهام‌گیری از چنین مسائل مهمی و نقد آنها در قالب طنز، بسیار جالب است.

12. مسئله سه جسم (Three Body Problem)

مسئله سه جسم

  • تاریخ انتشار: 2 فروردین 1403

بسیاری از منتقدان، موفقیت بزرگی که سریال بازی تاج و تخت برای دیوید بنیوف و دی بی وایس به دنبال داشت را به‌خاطر داستان جذاب و گیرای جرم آر آر مارتین می‌دانستند و حالا این دو کارگردان خبره به میدان آمده‌اند تا با یک سریال دیگر که هیچ ارتباطی به مارتین و داستان‌های او ندارد، تبحر و استعداد خود را به رخ بکشند.

مسئله سه جسم، نام اثری به کارگردانی این دو نفر است و در ژانر علمی-تخیلی قرار می‌گیرد. سریال گات خیلی چیزها از دست داد؛ چرا که خط داستانی منبع اقتباسی آن تمام شد. شاید آنها بتوانند با سریال مسئله سه جسم، خاطر رنجیده و آزرده مخاطبان گیم آو ترونز را شاد کنند.

13. مردگان متحرک: آنهایی که زنده ماندند (The Walking Dead: The Ones Who Live)

مردگان متحرک: آنهایی که زنده ماندند - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: 6 اسفند 1402

اگر به فیلم و سریال‌های پساآخرالزمانی که در آنها زامبی‌ها به انسان‌ها حمله‌ور می‌شوند و بشریت را با خطر نابودی مواجه می‌سازند علاقه‌مند هستید، مردگان متحرک در انتظار شماست. علاقه‌مندان به این ژانر حتما واکینگ دد را تماشا کرده‌اند و حالا نوبت به یک فصل دیگر و البته یک اسپین آف از این سریال طولانی رسیده است.

The Walking Dead: The Ones Who Live به‌تازگی از راه رسیده و اولین قسمت آن در 6 اسفند منتشر شد. اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز به پروژه بازگشت و اسکات گیمپل که در ساخت فصل‌های 4 تا 8 نقش مهمی داشت، در این فصل باز می‌گردد تا با کمک دنای گوریرا فصل جذاب دیگری را بسازند. دنیای واکینگ دد پس از 13 سال پخش موفق همچنان مخاطبان و طرفداران زیادی دارد.

14. آواتار: آخرین هوابند (Avatar: The Last Airbender)

آواتار: آخرین بادافزار

  • تاریخ انتشار: 3 اسفند 1402

یکی از سریال‌های فانتزی مورد انتظار سال 2024 که بازسازی لایو اکشن از مجموعه انیمیشن محبوب نیکلودیون به‌شمار می‌رود، «آواتار: آخرین بادافزار» است. داستان سریال از آنجا شروع می‌شود که آنگ پس از گذشت سال‌ها اسارت در یخ آزاد شده و قصد ماجراجویی‌های تازه دارد.

در این سریال که به‌تازگی فصل اول آن منتشر شده، می‌بینیم که آنگ سوار گاومیش کوهان‌دار پرنده‌اش و در جهان پر زرق و برق و میان قدرت‌های فراوانش است. نتفلیکس سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی جوانان کرده و امیدوار است بتواند با استقبال مخاطبان مواجه شود.

15. آقا و خانم اسمیت (Mr. and Mrs Smith)

آقا و خانم اسمیت - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: 13 بهمن 1402

پیش‌تر فیلم سینمایی آقا و خانم اسمیت را دیده بودیم و با هنرنمایی دو بازیگر نقش اصلی آن یعنی برد پیت و آنجلینا جولی لذت بردیم؛ اما حالا قرار است محتوای آن در قالب سریال اکران شود. دونالد گلاور و مایا ارسکین ایفاگر شخصیت‌های اصلی آقا و خانم اسمیت هستند و به‌نظر می‌رسد رگه‌های کمدی بیشتر شده تا توجه بینندگان جلب شود.

در سال 2005 برد پیت و آنجلینا جولی به ایفای نقش پرداختند و گیشه نیم میلیارد دلاری برای فیلم به ارمغان آوردند و حالا نسخه سریالی آن رقابت سختی پیش روی خود خواهد داشت و باید با چنین اثری در گذشته رقابت کند؛ اما یک چیز امیدوارکننده است و آن فیلم‌نامه و اجرای جدید بازیگران است.

خوشبختانه گلاور و ارسکین، کمدی را به‌خوبی بلدند و گلاور قبلا در سریال‌هایی نظیر انجمن و آتلانتا، قریحه و استعداد خود را به رخ منتقدان کشیده است. ارسکین هم پیش‌تر در آثار هیجان‌انگیزی مثل پن 15 و جنگ ستارگان بازی کرده و به‌خوبی در نقش جاسوس‌های جعل کننده هویت بازی می‌کند. سریال آقا و خانم اسمیت نیز همین چندی پیش منتشر شد.

16. اربابان آسمان (Masters of the Air)

اربابان آسمان - سریال های مورد انتظار 2024

  • تاریخ انتشار: 6 بهمن 1402

نقش آفرینی جذاب آستین باتلر در این سریال می‌تواند یکی از نقاط قوت آن به‌شمار رود. سرگرد گیل کلیون که خلبان یک بمب افکن در جنگ جهانی دوم است، با نازی‌ها می‌جنگد. اربابان آسمان داستان بمباران نیروی هوایی ایالات متحده و نبردهای خونینی است که در آسمان رخ می‌دهد.

متاسفانه مدتی است آثاری که مستقیما به جنگ جهانی دوم و روایت‌های جذاب آنها بپردازد، کم پیدا شده‌اند. شاید بتوان گفت آخرین دهه‌ای که این دوره را به تصویر کشید، دهه 80 میلادی بود؛ چرا که فیلم‌هایی مانند بل و امپراتوری خورشید اکران شدند. پس از این دهه، فیلم سازان تمایلی به ساخت چنین آثاری نشان ندادند.

اربابان آسمان سریالی است که وقایع جنگ دوم جهانی را به تصویر می‌کشد و تمرکز خود را روی نبردهای هوایی و خلبانان بمب افکن می‌گذارد. به احتمال زیاد این سریال با بازی استعدادهایی مثل بری کیوگان مدعی جوایز درخشانی باشد. اربابان آسمان هم‌اکنون در حال پخش از اپل تی وی پلاس است.

17. گریزلدا (Griselda)

گریزلدا

  • تاریخ انتشار: 5 بهمن 1402

یکی از سریال های هیجان انگیز سال 2024 با بازی سوفیا ورگارا و کارگردانی همین بازیگر، گریزلدا نام دارد. این اثر کوتاه حول محور یک قاچاقچی بدنام کوکائین به نام گریزلدا می‌چرخد که ورگارا نقش او را ایفا می‌کند. تصاویری که از این بازیگر منتشر شده نشان می‌دهد تا چه اندازه ظاهر او خشن و جدی شده است.

در سال 2006 مستندی به نام کابوی‌های کوکائین منتشر شد که داستان یکی از بدنام‌ترین قاچاقچی‌های کوکائین را روایت می‌کرد. او که علاقه زیادی به کشتن معشوقه‌های سابقش داشت، پس از زندانی شدن نتوانست دست از جرم و جنایت بردارد و دیوارهای بلند زندان هم حریف او نشدند.

18. موسیو اسپید (Monsieur Spade)

موسیو اسپید

  • تاریخ انتشار: 24 دی 1402

سم اسپید یکی از شخصیت‌هایی است که در طی سال‌های طولانی با تجسم‌های زیادی به میدان آمده، اما پس از دهه 80 با بازی تام ویلکینسون دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده است. بعد از او هم همفری بوگارت موفق شد اسپید را به‌خوبی ایفا کند و حالا کلایو اوون ایفاگر نقش 60 سالگی این شخصیت خواهد بود.

اوون از آن دست بازیگرهایی است که به ژانر نوآر علاقه دارد و از وقتی در فیلم «کارت پخش کن» توانست استعداد خود را به رخ همگان بکشد، علاقه‌اش به نوآر بیشتر شد. در موسیو اسپید که امسال اکران شده، اسپید مهاجری است که در جنوب فرانسه سکونت دارد و خطر او را از بازنشستگی خارج می‌کند.

19. کارآگاه حقیقی: سرزمین شب (True Detective: Night Country)

کارآگاه حقیقی: سرزمین شب

  • تاریخ انتشار: 24 دی 1402

پخش فصل جدید کارآگاه حقیقی با نام نایت کانتی چند روز پیش به اتمام رسید. در این فصل دیگر نیک پیزولاتو کارگردانی نکرد و متاسفانه شخصیت‌های مهمی نظیر متیو مک کانهی در آن حضور نداشتند. داستان سرزمین شب در مناطق سردسیر آلاسکا به وقوع می‌پیوندد. شوربختانه فصل دوم و سوم کارآگاه حقیقی نتوانستند آغاز طوفانی این سریال را تکرار کنند و به همین دلیل منتقدان امتیاز خوبی به دنباله آن ندادند.

حالا در چهارمین فصل از این سریال کارآگاهی و جنایی، جودی فاستر در نقش کارآگاه داستان است و بعد از پیدا کردن اجسادی که در یخ گرفتار شده‌اند، تحقیقات خود را در خصوص منشأ قتل‌ها دنبال می‌کند. در تریلر این سریال نیز دیدیم که دو کارآگاه داستان پس از برخورد با فرقه‌ای عجیب که اقدام به ارتکاب فجایع بزرگی کرده بودند، تحقیقات خود را آغاز کردند. آیا کارگردان جدید این اثر جنایی از شر نقاط ضعف دو فصل قبلی دور می‌شود و به اوج فصل نخست باز می‌گردد؟

20. اکو (Echo)

اکو

  • تاریخ انتشار: 20 دی 1402

قطع به یقین می‌توان روی سریال اکو به‌عنوان یکی از عناوین مورد انتظار و جذاب سال 2024 حساب باز کرد. اکو دهمین همکاری دیزنی پلاس و دنیای مارول است و داستان آن حول محور ابرقهرمان برجسته‌ای می‌چرخد که سال 2021 با سریال هاکای معرفی شد. کاکس ایفاگر نقش مایا لوپز است و این نقش را به علت استقبال‌های زیاد از او به وی داده‌اند.

داستان سریال اکو از نیویورک آغاز می‌شود. سر و صداهای زیادی پیرامون اکو شنیده شد و از آنجایی که بازیگری کاکس را هم داریم باید انتظار اثری جذاب از آن داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*