مشخصات خودرو P90

مشخصات فنی و امکانات خودرو P90 (ال 90 ایرانی) منتشر شد + کاتالوگ

مشخصات فنی و امکانات خودرو P90 توسط پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان ال 90 ایرانی آشنا خواهیم شد.

شرکت پارس خودرو کاتالوگ رسمی سدان P90 را منتشر کرد. محصول جدید گروه خودروسازی قرار است به‌زودی روانه بازار ایران شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و سطح امکانات ال 90 ایرانی آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی خودرو P90

نمای جلوی خودرو P90

خودرو P90 از یک موتور ME16 بهره می‌برد که همان موتور EC5 گروه PSA بوده و اکنون در مگاموتور به تولید می‌رسد. هرچند این پیشرانه، ساختاری مشابه با موتور TU5 دارد، اما برخی جزئیات آن مانند بلوک سیلندر متفاوت است. موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی ال 90 ایرانی می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن این‌که در آینده، این خودرو به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DAE نیز مجهز خواهد بود.

نمای کناری و عقب خودرو P90

خودرو P90 از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و نیمه‌مستقل پیچشی در عقب بهره می‌برد. البته ترمزهای جلوی این خودرو از نوع دیسکی و عقب آن از نوع کاسه‌ای خواهد بود که در حال حاضر ترمز کاسه‌ای یک نقطه ضعف برای آن محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان پی 90

کابین خودرو P90

سدان ال 90 ایرانی از طراحی کابین مشابه تندر 90 بهره برد که البته طراحان با تغییراتی جزئی سعی داشتند این دو خودرو را از یکدیگر متمایز کنند. نسخه دنده‌ای ال 90 ایرانی به امکاناتی چون صفحه نمایش 7 اینچی مالتی‌مدیا، سنسور باران، سنسور نور، سنسور و دوربین دنده عقب، تنظیم برقی آینه‌ها، تریم داخلی دو رنگ، شیشه دودی عقب، 2 ایربگ هوای جلو، سیستم تهویه الکتریکی دستی، رینگ 15 اینچی آلومینیومی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کنترل صوتی از روی فرمان و فرمان دی‌کات بهره می‌برد.

کاتالوگ ال 90 ایرانی

کاتالوگ ال90 ایرانی

بیشتر بخوانید:
کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد ادعای جدید سایپا: صادرات ۲۰ هزار خودرو به آفریقا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*