ال 90 وانت

ال 90 وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین تولید می‌شود!

ال 90 وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین تولید می‌شود. نیسان قصد دارد یک پیکاپ کوچک را بر پایه رنو لوگان به بازار آمریکای لاتین عرضه کند.

ال 90 وانت که با نام تندر 90 وانت نیز در بازار ایران شناخته می‌شود، قرار است بار دیگر در قالب یک پیکاپ کوچک روانه بازار آمریکای لاتین شود. در واقع نیسان اعلام کرد در راستای توسعه سبد محصولات خود در آمریکای لاتین قصد دارد یک پیکاپ کوچک را بر اساس رنو لوگان تولید و عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات تولید مجدد وانت ال 90 در آمریکای لاتین آشنا می‌شویم.

عرضه ال 90 وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین 

ال 90 وانت

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در ابتدای سال 2023 اعلام کرد طرح عرضه یک پیکاپ کوچک را در دستور کار خود قرار داده که توسط رنو توسعه پیدا کرده و با برند نیسان عرضه خواهد شد. در همین راستا بخش آمریکای لاتین نیسان به‌تازگی اعلام کرد با استفاده از تخصص رنو در بخش پیکاپ‌های کوچک قصد دارد سبد محصولات خود را توسعه دهد.

ال 90 وانت

پیکاپ جدید رنو بر پایه رنو لوگان یا همان تندر 90 که چند سال قبل توسط ایران خودرو تولید و به بازار ایران عرضه می‌شد، توسعه پیدا کرده و تحت نام نیسان روانه بازار آمریکای لاتین خواهد شد. این وانت در ایران به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز بود که می‌توانست قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را تولید کند. طول بخش بار این وانت به 1800 میلی‌متر می‌رسید و می‌تواند 800 کیلوگرم بار را حمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*