رندر آیفون 16 پرو

اولین تصاویر رندر آیفون ١۶ پرو منتشر شد

در  این تصاویر رندر آیفون ١۶ پرو – iPhone 16 Pro کمترین تغییرات نسبت به آیفون ۱۵ پرو به چشم می‌خورد؛ اما دکمه کپچر را نمی‌توان نادیده گرفت.

با وجود اینکه فاصله زیادی تا رونمایی از گوشی های بعدی اپل داریم؛ تصاویر رندر آیفون ١۶ پرو و مدل پرو مکس بیرون آمد. این تصاویر بر مبنای نمونه اولیه این گوشی‌ها با اسم رمز Diablo و Lightning خلق شده‌اند.

هر دو مدل، مشابه آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس هستند و تنها تفاوت‌ در اضافه شدن دکمه خازنی Capture به لبه سمت راست (پایین دکمه پاور) خلاصه می‌شود. البته به‌نظر می‌رسد اندازه صفحه نمایش هم کمی بزرگ‌تر شده باشد.

انتظار می‌رود آیفون 16 پرو صفحه نمایش 6.27 اینچی داشته باشد. ابعاد خود گوشی هم 149.6 در 71.45 در 8.25 میلی‌متر و وزن آن 194 گرم توصیف شده است.

در سوی مقابل، برای آیفون 16 پرو مکس صفحه نمایش 6.85 اینچی و ابعاد 163 در 77.58 در 8.25 میلی‌متر مورد انتظار است. وزن آن هم باید به 225 گرم برسد.

از دیگر تغییرات احتمالی، می‌توانیم به وجود دوربین ارتقایافته فوق عریض 48MP در این گوشی‌ها و لنز زوم 5x tetraprism در مدل کوچک‌تر اشاره کنیم.

اما به دکمه کپچر برسیم که در این تصاویر، مهم‌ترین تغییر سخت افزاری به‌چشم آمده است. ظاهرا این دکمه مختص دو مدل Pro خواهد بود و نقش یک میانبر را برای اپ دوربین ایفا می‌کند. ناگفته نماند که با توجه به محل قرارگیری آن، اپل ناگزیر است آنتن mmWave نسخه‌های قابل فروش در آمریکا را به لبه سمت چپ گوشی‌ها انتقال دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*