صادرات سایپا

ادعای جدید سایپا: صادرات 20 هزار خودرو به آفریقا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه برگزاری رویداد ایران اکسپو از طرح این خودروساز برای صادرات ۲۰ هزار خودرو به آفریقا خبر داد.

طبق آخرین اخبار خودرو داخلی، رویداد ایران اکسپو از روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. در حاشیه این رویداد که مختص نمایش توانمندی‌های صادراتی کشور ایران است، مدیرعامل سایپا با طرح یک ادعای جدید، از تلاش این خودروساز داخلی برای صادرات بی‌سابقه خودرو به قاره آفریقا خبر داد.

صادرات خودروهای اقتصادی سایپا به قاره آفریقا

سایپا

در جریان مراسم افتتاحیه ایران اکسپو، جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل گروه سایپا، این رویداد را در نمایش توانمندی‌های صادراتی در حوزه خودرو موثر دانست و بیان کرد:

ما در حال حاضر برنامه‌ریزی صادرات 20 هزار خودرو را در سال جاری در دست داریم و از آنجا که تنها خودروساز ایرانی‌ هستیم که خودروهای اقتصادی تولید می‌کند، بازار آفریقا را بازاری با پتانسیل بالا برای خودروهای اقتصادی خود می‌بینیم.

مدیرعامل این شرکت، این رویدادها را به‌دلیل شناساندن پتانسیل‌ها و بازارهای صادراتی جدید حائز اهمیت دانست و گفت از محاسن چنین رویدادهایی، شناخته شدن بازارهای صادراتی هر چه بیشتر است و متقابلا، بازارهای هدف نیز درباره محصولات ما اطلاعات کسب می‌کنند و این می‌تواند تعامل خوبی را برای صادرات محصول بسازد.

گروه خودروسازی سایپا با تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه تولید خودروهای تجاری و سبک، موتورهای داخلی و ایرانی، قطعات خودرو و آخرین یافته‌های تحقیقاتی-صنعتی خود در این نمایشگاه مهم حضور پیدا کرده است. با توجه به اظهارات مدیرعامل گروه این شرکت، باید دید تعاملات تجاری ایران و آفریقا در زمینه صادرات خودرو در آینده به کجا خواهد رسید.

همچنین بخوانید:
سایپا هوش مصنوعی را در تولید خودرو به کار می‌گیرد چانگان UNI-V iDD پلاگین هیبرید معرفی شد؛ مشخصات فنی نسل جدید وارداتی سایپا