کیبورد پوشیدنی Tap Systems

ماوس و کیبورد پوشیدنی Tap Systems آینده دستگاه‌های ورودی را نشان می‌دهد

ماوس و کیبورد پوشیدنی Tap Systems به تازگی با قیمتی مناسب معرفی شده است. اگرچه شرکت در نظر داشته با ارائه ماوس پوشیدنی خود، کار با رابط‌های گرافیک را در محیط‌های واقعیت مجازی شده راحت‌تر کند، اما کیبورد پوشیدنی Tap Systems همه جا کاربرد دارد.

تا امروز، دنیای واقعیت مجازی بیشتر پیرامون بازی‌ها و دیگر اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده کاربرد داشته است، اما رفته رفته قرار است از حالت تفریحی، شکل کاربردی‌تری به خود بگیرد. به همین دلیل در آینده‌ای نه چندان دور خواهید توانست اسناد خود را در چنین دنیایی تایپ کرده و با کمک یک ماوس و کیبورد پوشیدنی به ارسال ایمیل به صورت واقعیت مجازی بپردازید.

البته پیشتر محیط‌هایی برای انجام چنین اموری شبیه‌سازی شده بودند، اما علت اصلی عدم استقبال از آن‌ها، سرعت بسیار پایین کیبوردهای مجازی بود، به طوری که بردن نشانه‌گر بر روی قسمت‌های مختلف رابط کاربری و سپس انتخابشان به این روش زمان زیادی طلب می‌کرد.

ظهور ماوس و کیبورد پوشیدنی Tap Systems

یک شرکت فعال در زمینه تولید کیبورد، ماوس و دیگر انواع کنترلرهای پوشیدنی، با ارائه کیت جدید خود که می‌توان از آن در محیط ویندوز مجازی مایکروسافت نیز استفاده کرد، این محدودیت را از بین برد. به این ترتیب سرعت تعامل با رابط‌های کاربری در محیط‌های واقعیت مجازی شدیدا افزایش پیدا خواهد کرد.

کیبورد پوشیدنی Tap Systems

کیبورد پوشیدنی شرکت Tap Systems دقیقا در انتهای هر پنج انگشت دست نشسته و ضربه‌های انگشت را به عنوان ورودی تشخیص می‌دهد. کیبورد پوشیدنی Tap Systems را می‌توان از طریق اتصال بلوتوث به هر وسیله‌ای همچون گوشی هوشمند و لپ تاپ متصل و از آن به صورت همزمان، به جای کیبورد و ماوس استفاده کرد. یعنی می‌توان با جابه‌جا کردن دست، نشانه‌گر را در ویندوز جابه‌جا و سپس با دو مرتبه لمس، اشیای مختلف را انتخاب کرد. با ورود به صفحه‌های نوشتن متن، امکان تایپ کردن نیز مهیا خواهد بود.

ویدیوی منتشر شده توسط سازنده، بهتر کاربرد آن را نشان می‌دهد. کیبورد پوشیدنی Tap Systems نشان داد در آینده، دو ابزار ورودی جدانشدنی از سیستم‌های کامپیوتری یعنی ماوس و کیبورد با یکدیگر ادغام شده و در قالب یک گجت پوشیدنی، در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. این محصول را می‌توان از وب سایت Tapwithus.com به قیمت 180 دلار خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. از دور عمل کنه خیلی خوبه

  2. بجان خودم این بهترین وسیله واسه منه مخصوصا اگه وصل شه به گوشی

  3. الان این همه دکمه های کیبورد رو داره؟

  4. محمد جواد خان زاده درباری

    اصلا سخته کار کردن باهاش فک نکنم تجاری بشه