رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو

جذابیت در رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو موج می‌زند

در رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) که به تازگی از صفحات اجتماعی چینی سر در آورده‌اند، این پرچمدار همراه با یک قاب محافظ به تصویر کشیده شده و جذابیت ظاهری آن بیش از پیش نمایان شده است.

هواوی به طور رسمی اعلام کرد که مراسم رونمایی از گوشی های خانواده میت 20 را در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در شهر لندن برگزار خواهد کرد. تاکنون از رندرها و تصاویر لو رفته‌ی بسیار، تقریبا با چهره هواوی میت 20 پرو آشنا شده‌ایم و می‌دانیم که این پرچمدار، دارای طراحی تمام صفحه و ناچ استایل خواهد بود. البته این ناچ، تنها جنبه نمایشی نخواهد داشت و از یک تکنولوژی نوری پیشرفته برای تشخیص چهره سه‌بعدی میزبانی خواهد کرد. طراحان هواوی در پنل پشتی دستگاه هم، یک ماژول دوربین سه‌گانه را در قالب ساختاری نوآورانه و مربعی شکل تعبیه کرده‌اند. به تازگی رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو نیز در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده‌اند.

در این تصاویر، هواوی میت 20 پرو همراه با یک قاب محافظ شفاف به نمایش درآمده است. در پنل پشتی می‌توان دید که زیر ساختار مربعی شکل دوربین سه‌گانه و فلش LED، حسگر اثر انگشت قرار دارد. در دو سمت ماژول دوربین هم، لوگوی لایکا و اطلاعات مربوط به آن درج شده است. همچنین این رندرها، یکی از رنگ‌های قابل عرضه‌ی پرچمدار آتی هواوی را نیز فاش کرده‌‌اند.

خانواده هواوی میت 20 متشکل از سه عضو به اسامی میت 20 (با شماره مدل HMA-AL00)، میت 20 پرو (با شماره مدل LYA-AL00) و میت 20 پرو پورشه دیزاین ادیشن (با شماره مدل LYA-AL00P) است و گفته می‌شود هر سه مدل، به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تجهیز خواهند بود که بالاترین ترکیب حافظه در گوشی های هواوی به شمار می‌رود.

باتری مدل‌های میت 20 و میت 20 پرو، به ترتیب با ظرفیت 4000 و 4200 میلی‌آمپر ساعت توصیف شده‌اند؛ ضمن اینکه پشتیبانی از تکنولوژی شارژ پرسرعت SuperCharge 2.0 دیگر ویژگی منتسب به آن‌ها محسوب می‌شود که امکان شارژ 70 درصدی باتری در عرض 30 دقیقه را ممکن می‌سازد. از قرار معلوم، آپشن شارژ وایرلس با توان خروجی 15 وات نیز برای کاربران محفوظ خواهد بود.

یکی از تغییرات محتمل پرچمدار آتی سری میت نسبت به محصول پیشین، وجود یک لنز جدید زاویه باز در آن‌ به جای لنز تله‌فوتو است. در برش بالای نمایشگر دستگاه نیز، یک دوربین 24 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. همان‌طور که گفته شد، میت 20 پرو از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند؛ اما ظاهرا هواوی میت 20 قادر به پشتیبانی از ورژن دوبعدی این تکنولوژی خواهد بود.

رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بنظر من که جذابت خاصی نداشت

  2. عالیه هواوی همیشه پرچمش بالاس

  3. به شدت به این برند ایمان آوردم…
    قیمت خوب(البته خارج از کشور) همراه با امکانات عالی و کیفیت عالی…
    امیدوارم در ادامه راهش مصرف کننده ها و رفاه اونارو فراموش نکنه و رو به افت عمدی کیفیت نیاره

    • با این وضع دلاری که والسه ماست توی کشور نمیشه زندگی کرد همش خارج کشوره

    • هواوی فعلا به زور خاور میانه زندس بازراش از اینجا کم سود شه کارش ساخته س

      • این ….شرارو از کجاتون در میارید..خولامصبا قبل حرف زدن یکم فک کنید اگه فک کردن سختتونه حداقل تحقیق کنید….بیشترین فروش هواوی تو اروپاست بعد تو جنوب شرق اسیا و بعدش کشورای امریکای لاتین..خاورمیانه اتفاقا بازار برندای مثل سامسونگ و اپله ک ی مشت عقده ای برا پز دادن میرن میخرن اینارو و چیزی از تکنولوژی حالیشون نمیشه