گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی

گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی با نام اگزودوس، به زودی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی به زودی و طی یک مراسم رسمی، معرفی خواهد شد. در اینجا قصد داریم هدف از تولید گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی را بررسی کنیم.

گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی

با اینکه شرکت HTC در حال مبارزه با مشکلات مالی است، اما این مسئله نتوانسته از نگاه کردن این شرکت به راه‌های جدید پیشرفت جلوگیری کند. تولید گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی با نام اگزودوس (Exodus)، یک راه جالبی بوده که شرکت HTC وارد آن شده است.

جای تعجب است که کدام قابلیت گوشی هوشمند بلاک چین اچی تی سی بسیار ویژه است؛ خوشبختانه به زودی به این سوال پاسخ داده می‌شود. اخیرا شرکت HTC اعلام کرده است که رویداد معرفی گوشی اگزودوس در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) برگزار می‌شود. این خبر مربوط به یک صفحه جدید اینستاگرام بوده که به طور خاص، به افشای اطلاعات دستگاه‌های در حال انتشار می‌پردازد. شما می‌توانید تیزر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید.

از آنجایی که تیزر بالا اطلاعات زیادی در رابطه با دستگاه به ما نمی‌دهد، این تمام چیزی است که ما درباره گوشی اگزودوس از پروژه فیل چن (Phil Chen) می‌دانیم. گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی، اساسا به عنوان یک کیف پول سخت افزاری بسیار امن برای ارزهای دیجیتالی همانند بیت کوین (BitCoin) و اتریوم (Ethereum) خواهد بود.

نرم افزار گوشی هوشمند بلاک چین اچ تی سی بر مبنای اندروید بوده اما پروتکل‌های امنیتی و برنامه‌هایی جهت ایجاد امنیت به منظور مدیریت ارزهای گران‌قیمت، به آن اضافه شده است. فیل چن اظهار داشت که این گوشی هوشمند 1000 دلار ارزش دارد، ما کنجکاو هستیم که آیا گوشی هوشمند اگزودوس می‌تواند مصرف‌کنندگان را جذب کند یا خیر، نظر شما در این رابطه چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. امید وارم حداقل سر پا وایسه دوباره

  2. اچ تی سی هنوز مگه فعالیت میکنه

  3. امیدوارم بتونه با این گوشی خودشو از این وضع دربیاره
    اچ تی سی اولین کسی بود که گوشی اندرویدی عرضه کرد ولی الان داره روز به روز ضرر میده