نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T)

وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر معرفی شد. در این مطلب قصد داریم با انداختن یک نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی بیشتر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی وان پلاس 6T آشنا شویم.

وان پلاس رویداد معرفی دومین گوشی هوشمند خود در سال 2018 را در خاک ایالات متحده آمریکا برگزار کرد. کاربران این کشور از مدت‌ها قبل دوست‌دار خرید قاتلان پرچمدار وان پلاس بودند، اما این امکان برایشان فراهم نبود. وان پلاس 6 تی فرصت بسیار خوبی برای این گوشی‌ساز چینی محسوب می‌شود تا بتواند با فروش آن در سومین بازار بزرگ گوشی هوشمند، سهمش از بازار موبایل را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی نشان داد این مدل همانند وان پلاس 3 تی و وان پلاس 5 تی، این در واقع یک نسخه ارتقا یافته نسبت به اولین گوشی سال محسوب می‌شود. به عنوان نمونه میزان حافظه رم، تراشه اصلی، ماژول دوربین دوگانه و بسیاری دیگر از عناصر سخت افزاری نسبت به وان پلاس 6 تغییری نداشته‌ و به همین دلیل وان پلاس 6 تی یک تغییر اساسی نسبت به گوشی قبلی محسوب نمی‌شود.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی

اولین چیزی که حین نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی جلب توجه می‌کند، بریدگی بالای نمایشگر متفاوت آن است. این سبک از طراحی ناچ «قطره آب» نام داشته به خاطر داشتن اندازه بسیار کوچک و ظاهری جذاب، در حال کسب محبوبیت بیشتری بین گوشی‌سازان است. باید اعتراف کرد استفاده از یک بریدگی عریض در بالای نمایشگر، از زیبایی آن می‌کاهد، اما کمتر کاربری چنین ایرادی را به ناچ شبیه به قطره آب خواهد گرفت.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی

تغییر سبک طراحی به سازنده کمک کرده با حذف بیشتر حاشیه‌های بالای نمایشگر، اندازه صفحه نمایش را از 6.3 اینچ در مدل قبلی به 6.4 اینچ برساند. نوع پنل همچنان سوپر AMOLED بوده و تغییری در ساختار و مشخصات آن دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از تغییرات بسیار مهمی که حین نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی توجه ما را به خود جلب کرد، استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به شمار می‌رود، در حالی که در مدل قبلی، ماژول آن در پنل پشتی زیر دوربین اصلی قرار داشت. در زمان نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی به طور دقیق امکان بررسی این اسکنر وجود نداشت، اما بر اساس گفته‌های سازنده، سرعت پاسخ‌گویی آن 0.34 ثانیه بوده و به این ترتیب سریع‌ترین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شده تا امروز محسوب می‌شود. این میزان را باید با سرعت اسکنر عادی وان پلاس 6 مقایسه کرد که تنها 0.20 ثانیه است. اگرچه قابلیت تشخیص چهره نیز در وان پلاس 6 تی در نظر گرفته شده است، اما به خاطر پیشرفته نبودن فناوری پشت آن، استفاده از این قابلیت برای محافظت از گوشی پیشنهاد نمی‌شود.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 تی

استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 همانند وان پلاس 6 و دیگر پرچمداران 2018، وجود 6 یا 8 گیگابایت رم، استفاده از 128 یا 256 گیگابایت ظرفیت داخلی، بهره بردن از دوربین دوگانه مجهز به یک سنسور رنگی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 20 مگاپیکسلی و مجهز شدن به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دیگر ویژگی‌های سخت افزاری وان پلاس 6 تی به شمار می‌روند. در ادامه، قیمت سه نسخه این گوشی را مشاهده می‌کنید:

  • 550 دلار برای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی
  • 580 دلار برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی
  • 630 دلار برای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر بزرگه خوش دست نیست

  2. گوشی ناچ و بازهم ناچ.هیچ جذابیتی نداره

  3. گوشیه خوبی به نظر می رسه

  4. از این نزدیکتر ممکن نبوود😂😂خیلییی خوبه