هیوندای توسان 2019

هیوندای توسان 2019 فیس‌ لیفت ؛ امکانات، مشخصات و قیمت در بازار جهانی

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت (Hyundai Tucson) با امکانات جدید و تغییرات ظاهری به بازار جهانی عرضه می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت هیوندای توسان جدید می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی هیوندای در نمایشگاه خودرو نیویورک که در اوایل 2018 برگزار شد، از هیوندای توسان 2019 فیس لیفت رونمایی کرد. این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی با امکانات جدیدتر و ظاهر تغییریافته به بازار عرضه می‌شود. این شرکت کره‌ای سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای را برای هیوندای توسان جدید در نظر گرفته که به امکاناتی نظیر دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و هشدار توجه راننده مجهز است.

هیوندای توسان 2019

مشخصات ظاهری هیوندای توسان 2019

بخش ظاهر بیرونی خودرو:

شرکت خودروسازی هیوندای در فیس لیفت توسان، تغییرات جدیدی را انجام داده و طراحی این خودرو نسبت به نسخه‌های پیشین بهبود یافته است. از تغییرات ظاهری این مدل می‌توان به مواردی نظیر چراغ‌های جلو و دی‌لایت‌های LED جدید، جلو پنجره آبشاری متفاوت، سپرهای جلو و عقب جدید، رینگ‌های متفاوت و چراغ‌های عقب بازطراحی شده اشاره کرد.

هیوندای توسان 2019

بخش داخلی خودرو:

هیوندای توسان 2019 در بخش کابین، بیشترین تغییرات را نسبت به مدل‌های پیشین داشته است. طراحان با سبک جدیدی که برای داشبورد در نظر گرفته‌اند، هماهنگی بیشتری را میان این خودرو و سایر محصولات هیوندای ایجاد کرده‌اند. این خودرو به صورت استاندارد به امکاناتی مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه‌ نمایش 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین اشتراک سه ساله‌ی سرویس‌های بلو لینک هیوندای مجهز شده است. از طرفی در نسخه فول این خودرو شاهد صفحه‌ نمایش 8 اینچی خواهیم بود.

هیوندای توسان 2019

مشخصات فنی هیوندای توسان 2019

شرکت هیوندای برای بخش فنی خودرو نیز تغییراتی را انجام داده و موتور 1.6 لیتری توربوی 175 اسب بخاری را حذف کرده و به جای آن یک موتور 2.4 لیتری 181 اسب بخاری را در نظر گرفته است. البته مدل‌ پایه این خودرو به یک موتور 2 لیتری 164 اسب بخاری مجهز خواهد بود. از طرفی همه‌ی مدل‌های هیوندای توسان با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد، ولی سیستم چهار چرخ محرک این خودرو به‌ صورت سفارشی در دسترس قرار می‌گیرد.

هیوندای توسان 2019

امکانات ایمنی توسان جدید

شرکت خودروسازی هیوندای برای محصول جدید خود سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای را در نظر گرفته که به امکاناتی نظیر دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و هشدار توجه راننده مجهز است.

هیوندای توسان 2019

قیمت هیوندای توسان 2019

قیمت محصول جدید هیوندای از 24 هزار و 245 دلار برای مدل SE با موتور 2 لیتری و طراحی دیفرانسیل جلو شروع می‌شود. همچنین می‌توانید سیستم چهار چرخ محرک را با پرداخت 1400 دلار اضافه سفارش دهید. برای خرید مدل فول 2.4 لیتری چهار چرخ محرک اولتیمیت نیز باید مبلغی حدود 33 هزار و 995 دلار پرداخت کنید. در ادامه لیستی از قیمت تیپ‌های مختلف هیوندای توسان فیس لیفت 2019 را مشاهده می‌کنید.

هیوندای توسان 2019

تصاویر هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمتش فقط ۲۴ هزار دلار ه

  2. دنده ش هیدرولیک نیست