نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی

نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی در چند پوستر رسمی رخ نشان داد

اخیرا نام نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی در صفحه پشتیبانی کمپانی سازنده و همین‌طور وب‌سایت آمازون آلمان دیده شده بود. حالا با انتشار پوسترهای رسمی این نسخه تحت عنوان OnePlus 6T Thunder Purple، رنگ زیبای گوشی را می‌توان مشاهده کرد.

در این نسخه خاص، رنگ وان پلاس 6 تی حالتی گرادیانی دارد و بسته به زاویه نور تابیده شده به پشت آن، از بنفش و ارغوانی تا یاسی و صورتی متغیر خواهد بود. با توجه به اینکه پنل پشتی تمامی نسخه‌های گرادیانی پیشین، جنسی از شیشه‌ یا سایر مواد شفاف داشتند؛ قاعدتا نسخه صورتی این پرچمدار نیز به نسخه مشکی براق آن (Mirror Black) شباهت بیشتری خواهد داشت تا نسخه مشکی مات (Midnight Black) که پنلی فلزی دارد.

نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی

در وب‌سایت آمازون، نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی با حافظه داخلی و رم 8+128 گیگابایتی و برچسب قیمت 580 یورویی توصیف شده است که با قیمت دو نسخه مشکی رنگ برابری می‌کند. از آنجایی که پیش‌تر هم کمپانی چینی، گوشی وان پلاس 6 را در رنگبندی متفاوت با قیمت یکسان به فروش رساند، به نظر می‌رسد مبلغ اعلام شده از سوی آمازون صحیح باشد.

ورژن Thunder Purple وان پلاس 6 تی نیز از ویژگی‌هایی چون حسگر اثر انگشت زیر صفحه، تراشه اسنپدراگون 845، نمایشگر آمولد 6.4 اینچی و ناچ قطره‌ای شکل بهره خواهد برد.

پوسترهای رسمی نسخه صورتی رنگ وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وییی چ خوبه این
    بقیه برند ها سلیقه داشته باشن مثل این بزنن

  2. باور کن فقط به زنه میاومد وگرنه صورتی خز شده