فروشگاه شیائومی

ثبت رکورد افتتاح 500 فروشگاه شیائومی به صورت همزمان در گینس

افتتاح 500 فروشگاه شیائومی در کشور هند به صورت همزمان، اتفاق غیر منتظره‌ای بود که علاوه بر گسترش شدید بازار شیائومی در هند، به ثبت یک رکورد گینس نیز منجر شد. شیائومی در هند، دومین بازار بزرگ موبایل دنیا، محبوب‌ترین برند تلقی می‌شود.

اولین فروشگاه شیائومی در هند سال 2017 تاسیس شد. این شرکت چینی گسترش شبکه فروشگاه‌های خود را به صورت آهسته و پیوسته ادامه داد، تا جایی که تصمیم گرفت یک رکورد از خود بر جای بگذارد و به صورت ویروس‌وار در هند نفوذ کند. دفتر این شرکت گوشی‌ساز چینی در هند روز سه شنبه بیست و نهم آبان ماه اعلام کرد با تاسیس 500 فروشگاه شیائومی در این کشور به صورت همزمان، به رکوردی بی‌نظیر دست پیدا کرده است. البته این رویداد حدود سه هفته پیش به وقوع پیوسته بود، اما شرکت تا زمان آماده شدن همه چیز، از اعلام خبر خودداری کرد.

تصویری از یک فروشگاه شیائومی در هند

فروشگاه شیائومی

دفتر شیائومی در هند طی انتشار یک توییت اعلام کرد هدف از تاسیس 500 فروشگاه و گسترش فعالیت‌ها در این کشور، برآورده کردن بخشی از مدل New Retail برای هند بوده است تا تجربه فروش پرچمداران را در محیط‌های روستایی و خارج از شهر نیز فراهم شود.

فروشگاه شیائومی

شیائومی در سومین ربع سال جاری میلادی بالاتر از سطح انتظارات ظاهر شد و در صدر پرفروش‌ترین برندهای گوشی های هوشمند در بازارهای هند قرار گرفت. اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهید کرد که بدانید اکنون هند، دومین بازار بزرگ موبایل در دنیا تلقی می‌شود. نکته جالبتر این است که محبوبیت بالای شیائومی در این کشور و علاقه کاربران به خرید گوشی های این برند، سبب کنار رفتن آمریکا توسط هند و قرارگیری در رده دوم پرفروش‌ترین بازارهای موبایل بعد از چین شده است.

هند اکنون تبدیل به سکوی پرش شیائومی شده است، به همین دلیل افتتاح 500 فروشگاه شیائومی در این کشور و قرارگیری محصولات آن در معرض خرید کاربران روستایی، بدون شک به پیشرفت آن سرعت زیادی خواهد بخشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیائومی که کلن نگو

  2. ینی اینقدر درامد داشته 500 تا فروشگاه باز کنه