گلکسی S10 پلاس

گلکسی S10 پلاس با دریافت گواهی از روسیه، یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی S10 گواهی رگولاتوری را از روسیه دریافت کرد. انتظار می‌رود سامسونگ، سه نسخه مختلف از گلکسی اس 10 پلاس را آماده عرضه کند.

گوشی گلکسی S10 پلاس به عنوان پرچمدار 2019 سامسونگ موفق به دریافت گواهی از کشور روسیه شد. اطلاعات منتشر شده توسط رگولاتوری روسیه، جزئیات فنی این اسمارت فون را فاش نمی‌کند؛ ولی به نظر می‌رسد سه نسخه مختلف از این دستگاه با شماره‌های مدل SM-G975F ،DS SM-G975F و SM-G975X به بازار عرضه می‌شود. در گذشته، شماره مدل تمام گوشی های سری “Plus” با عدد «5» در انتها به پایان می‌رسید. در این صورت، احتمالا گلکسی اس 10 با شماره مدل SM-G970x (حرف x به منطفه بستگی دارد) ارائه خواهد شد. البته، ما هنوز منظور از حرف “X” را در این خبر نمی‌دانیم.

گلکسی S10 پلاس

صحبت در مورد مشخصات فنی و طراحی نهایی گلکسی S10 پلاس بسیار زود است. با این وجود، شایعات از احتمال تجهیز این پرچمدار به اگزینوس 9820 برای بازار جهانی و اسنپدراگون 8150 برای بازار آمریکا خبر دارند. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی نیز می‌توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه 5G و همچنین 12 گیگابایت رم برای گران‌ترین مدل اشاره کرد.

از آنجایی که گفته می‌شود نسخه 5G گلکسی اس 10 پلاس با قاب پشتی سرامیکی تولید خواهد شد، ممکن است حرف “X” در این اسناد به همان مدل اشاره داشته باشند. گفته می‌شود صفحه نمایش +Galaxy S10 بین 6.4 تا 6.7 اینچ اندازه دارد.

زمان عرضه گلکسی S10 پلاس

در رابطه با تاریخ عرضه، سامسونگ معمولا بازه زمانی فوریه تا آوریل را انتخاب می‌کند. البته، احتمال معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2019 که اواخر فوریه برگزار خواهد شد، بسیار بالاست. در سوی دیگر، حتی این امکان وجود دارد که همانند سایر سازندگان مطرح، سامسونگ نیز رویدادی اختصاصی را برای معرفی در نظر بگیرد. ما حدس می‌زنیم غول فناوری کره، پرچمدار آینده خود را در نیویورک در مقابل چشمان همگان قرار دهد.