خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌ ، تسلا مدل اس را شرمنده می‌کند!

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی شد. این سدان مفهومی می‌تواند رقیب قدرتمندی برای تسلا مدل اس باشد.

کمپانی آئودی با حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، از سدان مفهومی آئودی e-tron GT‌ پرده برداری کرد. این خودروساز از اوایل سال 2021 به تولید ای ترون جی تی خواهد پرداخت.

آئودی e-tron GT از یک باتری 90 کیلووات ساعتی انرژی می‌گیرد که می‌تواند 400 کیلومتر پیمایش با هر بار شارژ را ارائه کند. این خودرو مفهومی از دو موتور، چهار صندلی، قدرت 590 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعتی 3.5 ثانیه‌ای برخوردار است. این خودرو از یک شارژر 800 ولت برخوردار است و می‌توان آن را تنها در عرض 20 دقیقه، 80 درصد شارژ کرد.

آئودی اشاره‌ای به قیمت نهایی نسخه تولیدی ای ترون جی تی نکرده است، اما به نظر می‌رسد می‌تواند رقیب خوبی برای سدان تسلا مدل اس با قیمت 78 هزار دلار باشد. تسلا مدل اس از محدوده پیمایش 540 کیلومتری و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعتی 2.5 ثانیه‌ای بهره‌مند است.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

خودرو مفهومی ای ترون جی تی، دنبال کننده‌ی شاسی بلند الکتریکی ای ترون است که قرار است در سه ماهه دوم سال 2019 به دست مشتریان آمریکایی برسد. ای ترون یک خودرو 5 صندلی با دو موتور و پیکربندی چهار چرخ محرک در تریم استاندارد خود است. این خودرو شاسی بلند با محدوده پیمایش 400 کیلومتری توانسته آزمایش‌های اروپا را پشت سر بگذارد، اما هنوز توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آزمایش نشده است.

علاوه بر این، آئودی می‌گوید این خودرو از حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعتی، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعتی 5.5 ثانیه‌ای و یک باتری 95 کیلووات ساعتی برخوردار است که می‌توان آن را در عرض 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ کرد.

نگاه سریع به امکانات آئودی e-tron GT

• آئودی ای ترون جی تی مفهومی از یک باتری 90 کیلووات ساعتی برخوردار است که ارائه کننده محدوده پیمایش 400 کیلومتری است.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

• این خودرو مفهومی از دو موتور قدرت می‌گیرد، چهار صندلی دارد، توان 590 اسب بخاری دارد و در عرض 3.5 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعتی می‌رسد.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

• آئودی e-tron GT با یک شارژر 800 ولت، شارژ می‌شود که می‌توان در عرض 20 دقیقه، 80 درصد باتری خودرو شما را شارژ کند.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

• آئودی قیمت نسخه تولیدی ای ترون جی تی را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد با آغاز قیمت 78 هزار دلاری برای رقابت با تسلا مدل اس عرضه خواهد شد.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

• نسخه تولیدی این خودرو اوایل سال 2021 به فروش خواهد رسید.

خودرو مفهومی آئودی e-tron GT‌

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. وای چرا این اینجورییییییی بوددددد

  2. حالا کوووو تا ۲۰۲۱ فعلا ک ۲۰۱۸ ایم

  3. این ظاهر بیرونی ماشین خیلی غلط اندازه آدم فک میکنه خیلی کوچیکه ولی توشو ک میبینی هنگ میکنی اتقد فضاش زیاد و جالب باشه

  4. شخمامممممممممممممممممممممممممممممممممم

  5. اتاقکش با اتاقای هتل خیلی شباهت داره

  6. این چه حرفیه دشمنش شرمنده