دنا پلاس

دنا پلاس با تیپ بندی جدید به بازار عرضه می‌شود

ایران خودرو قیمت کارخانه‌ای محصولات خود در آذرماه 1397 را اعلام کرده که بر اساس آن،‌خودروی دنا پلاس در تیپ‌های جدید به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با تیپ‌بندی جدید این خودرو آشنا می‌شویم.

به تازگی، شرکت ایران خودرو قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را برای آذرماه 1397 اعلام کرده که بر اساس آن، خودرو ملی دنا پلاس با تیپ‌بندی جدید به بازار عرضه خواهد شد. قبل از این، دنا+ در مدل‌های معمولی و توربو به فروش می‌رسید. این خودرو به عنوان نخستین خودروی ملی شناخته می‌شود که با چهار کیسه هوا به بازار عرضه شد. در این خودرو علاوه بر کیسه‌ هوای راننده و سرنشین جلو، از کیسه هوای جانبی در صندلی‌های جلو استفاده شده بود، اما شرکت ایران خودرو به دلیل مشکل تامین قطعه، تعداد ایربگ این محصول را کاهش داده و از این پس، آن را با تیپ‌بندی جدیدی به بازار عرضه می‌کند.

دنا پلاس

تیپ بندی جدید دنا پلاس

بر اساس لیست جدید قیمت محصولات ایران خودرو، دنا پلاس معمولی در دو نسخه 2 ایربگ و 4 ایربگ به بازار عرضه می‌شود. نسخه دو ایربگ دنا+ معمولی در کلاس 70306 و کلاس 70307 (تریم دو رنگ) و نسخه 4 ایربگ دنا پلاس معمولی نیز در کلاس 70301 و 70304 (تریم دو رنگ) به بازار عرضه می‌شود. همچنین نسخه دو ایربگ و 4 ایربگ این خودرو با 112 هزار تومان اختلاف قیمت در بازار به فروش می‌رسد و اگر مشتری پس از تصادف بخواهد کیسه‌های مصرف شده را با کیسه‌های هوای جانبی جدید جایگزین کند، باید چندین برابر قیمت اولیه هزینه کند. دنا پلاس توربو نیز با همان 4 ایربگ عرضه خواهد شد و از تعداد ایربگ‌های آن کاسته نشده است.

دنا پلاس