مزدا 3 2019

مزدا 3 2019 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

مزدا 3 2019 (Mazda 3 2019) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. این خودرو در دو مدل هاچ بک و سدان به عرضه خواهد رسید.

چهارمین نسل خودرو مزدا 3 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. در حالی که فورد و جنرال موتورز قصد دارند، سرمایه گذاری‌های خود در بخش اتومبیل‌های جمع و جور را کاهش، اما مزدا یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین خودروهای کوچک خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت. مزدا 3 2019 که انتظار می‌رود اوایل سال آینده به فروش برسد، در دو مدل سدان و هاچ بک چهار در عرضه خواهد شد.

مزدا 3 2019

این خودرو، آخرین خودرو کامپکت مدرن مزدا است که پس از مزدا 323 سدان و هاچ بک، روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد. مزدا 3 2019 نشان دهنده‌ی آخرین پیشرفت‌های زبان طراحی Kodo خودروساز ژاپنی مستقر در هیروشیما است. مزدا 3 هاچ بک نیز نشانه‌هایی از خودرو مفهومی Kai را دریافت کرده است که سال گذشته در نمایشگاه‌های مختلف خودرویی جهان به نمایش درآمده بود.

مشخصات فنی مزدا 3 2019

قدرت مزدا 3 2019 از یک پیشرانه‌های چهار سیلندر با ظرفیتی بین 1.5 تا 2.5 لیتر تولید می‌شود. مزدا از فناوری ذخیره‌ی سوخت SkyActiv در این خودرو استفاده کرده است. SkyActiv، فناوری توسعه یافته مزدا برای ارائه ترکیبی از مصرف سوخت بهینه و قدرت استخراجی مناسب است.

مزدا 3 2019

مزدا به طور دقیق، خروجی قدرت هیچ یک از پیشرانه‌های خودروی جدید خود را اعلام نکرده است. این شرکت تنها اعلام کرده است که مزدا 3 با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک و همچنین گزینه‌ی چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.

مزدا با کاهش فروش اتومبیل‌های کامپکت خود در بازار آمریکا مواجه شده است. در ماه اکتبر، فروش این خودروها با کاهش 13.8 درصدی همراه بود و فروش مزدا 3 نیز 14.3 درصد کاهش یافت. این درحالیست که کمپانی GM قصد دارد در سال 2019، تولید خودرو جمع و جور Cruze خود را متوقف کند. خوشبختانه نوآوری‌های مزدا 3 2019 می‌تواند تمام نیازهای مشتریان خودروهای کامپکت را برطرف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هم رنگش خوبه هم طراحیش بدک نیست

  2. ببین کجا به دنیا اومدم !!! لعنت به این شانس مذخرف

  3. ینی میشه یکی از اینا ببینیم به چشم

  4. به به به خدای ماشینا

  5. این ماشینای قرمز رنگ چرا از همه جذاب ترن

  6. متاسفم برا زندگی ک داریم