سامسونگ گلکسی A8s

آیا طرفدار طراحی دوربین سلفی درون صفحه‌ای سامسونگ گلکسی A8s هستید؟ (نظرسنجی)

سامسونگ گلکسی A8s سرانجام به عنوان اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی درون صفحه‌ای معرفی شد؛ اما آیا طرفدار این طراحی هستید و تصور می‌کنید محصولات آینده با طراحی مشابه گلکسی ای 8 اس می‌توانند موفق باشند؟

ساعاتی پیش، سامسونگ با برگزاری یک رویداد اختصاصی، نخستین موبایل دنیا با نمایشگر Infinity-O را پیش روی کاربران قرار داد. گلکسی ای 8 اس ضمن بهره‌گیری از صفحه نمایشی کم‌حاشیه و قدرت پردازشی بالا، برای اولین بار با دوربین سلفی درون صفحه‌ای همراه شده است. اما تفاوت این حفره با ناچ در چیست؟ بر خلاف ناچ که در قسمت بالایی صفحه یک برش ایجاد می‌شد و دوربین سلفی و سایر سنسورها را میزبانی می‌کرد، در این طرح سازندگان سوراخی در نمایشگر ایجاد کرده و دوربین سلفی را داخل آن تعبیه کرده‌اند.

آیا چنین چیزی را می‌توان یک دستاورد تکنولوژیک در نظر گرفت؟ قطعا این‌طور است؛ ولی این شکل ظاهری سبب شده تا طراحی دستگاه کمی عجیب شود.

سامسونگ گلکسی A8s

چرا این طراحی تا این اندازه برای ما اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت افشاگران می‌گویند سامسونگ قصد دارد سال آینده، از همین پنل‌ها در گوشی های خانواده گلکسی S10 نیز استفاده کند؛ این یعنی حاشیه‌های صفحه در نسل جدید پرچمداران کره‌ای‌ها نیز کمتر از گذشته خواهد شد.

از آنجایی که زبان طراحی سامسونگ گلکسی A8s احتمالا به الگویی برای طراحی گوشی های آینده تبدیل می‌شود، تصور می‌کنید این طراحی تا چه اندازه مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد؟ آیا موافق تعبیه دوربین سلفی در صفحه نمایش هستید یا تصور می‌کنید این ایده همانند «ناچ» هیچ جذابیتی ندارد؟ لطفا ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، علت انتخاب خود را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. گجت نیوز عزیز عجیب اون ناچ ها هستن که گوشی رو زشت میکنن و بخش نوتیفیکیشن های گوشی رو بهم میریزن
    این طراحی حفره دار در حال حاضر که راهکار دیگه ای نیست که دوربین تو صفحه مخفی بشه بهترین هست و همچنین بخش نوتیفیکیشن های گوشی رو هم بهم نمیریزه

  2. فکر میکنم بد نباشه هم حاشیه هاش کم میشه هم زیبا تره

  3. خوبه ولی زیادی بزرگه، کوچیک تر بود بهتر بود، این خیلی تو چش میزنه….

  4. من با طراحی ایفون بیشتر از این حال میکنم😏هر چند اونم طراحیش افتضاحه ولی بازم شرف داره پیش این

  5. خدایی طراحی گوشیهای سال بعد خیلی افتضاح میشن , همون طراحیهای کم حاشیه یا بدون خمیدگی عالی بودن که گوشی ال جی g6 یا سامسونگ s7 یا ایفون 8 داشتن.
    این طراحی ها گوشی رو زیبا میکنه درست , صفحه نمایش بزرگتر از قبل میکنه درست, استفاده یک دست راحت تر میشه بازم درسته اما خوش به حال تعمیراتیها میشه چرا که بعد از سقوط فقط کافیه 4% ال سی دی بشکنه تا کار گوشیه چند میلیونیه شمارو به هیچ بده.
    واقعلا من طراحی کلاسیک گوشیهارو ترجیح میدم تا گوشی از بغل تا بشه یا از تویه صفحه نمایش لنز دوربین بزنه بیرون 😐

  6. بنظر من زیباترین فناوری ای هست که تا الان کسف شده،علی الخصوص که سامسونگ اونو برای اولین بار در جهان معرفی کرده

  7. خیلی عالی شده

    خیلی از طراحی ناچ بهتره

    سونی هم ورشگیش با گوشی های حاشیه دار حتمی هست و مطمئن باشید تا 5 سال میکشه کنار!!!

    حتما قیمت سامسونگ گلکسی A8s بالای 5 میلیون میشه!!!

    ولی من پول یک کامپیوتر 8 هسته ای با 16 گیگ رم رو نمی دم یک گوشی موبایل

    توصیه من به شما هم اینه که گوشی گران نخرید، یک دونه 100 دلاری بخرید و اگر سیستم خوب تو خونه ندارید، سعی کنید کامپیوتر یا لپتاپ تهیه کنید، خیلی بهتره

    سپاس