گلکسی A50 سامسونگ

جزئیاتی از گوشی گلکسی A50 سامسونگ منتشر شد

جزئیاتی از گوشی اقتصادی گلکسی A50 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است. گلکسی ای 50 قرار است سال 2019 همراه با اندروید 9 پای معرفی شود.

با معرفی گوشی گلکسی نوت ٬9 سامسونگ سرانجام یک باتری بزرگ را با موفقیت در یک گوشی پرچمدار مدرن گنجاند. باتری‌های بزرگ بر روی گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت‌تر سری گلکسی کمیاب است٬ اما در سال 2019 این شرکت می‌خواهد باتری‌های غول پیکر را به این دسته از گوشی‌های خودش نیز به کار ببرد. شایعات می‌گویند گوشی گلکسی ام 20 به یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و حالا یک گزارش جدید از حضور یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب گوشی میان‌رده گلکسی A50 سامسونگ خبر می‌دهد.

باتری قابل ارائه در گوشی گلکسی A50 سامسونگ ٬ بزرگ‌تر از گلکسی ای 9 (3800 میلی‌آمپر ساعت)٬ گلکسی ای 8 استار (3700 میلی‌آمپر ساعت) و گلکسی ای 8 پلاس (3500 میلی‌آمپر ساعت) است. یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌تواند عمر طولانی با هر بار شارژ را ارائه کند٬ به خصوص با بهبودهایی که در بخش مصرف باتری نسخه Pie اندروید حاصل شده است.

خوشبختانه نتایج بنچمارک سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهند که گلکسی ای 50 نیز به اندروید پای مجهز خواهد بود. در نتیجه شاید گلکسی A50 سامسونگ نخستین گوشی پیش از گلکسی S10 نباشد که اندروید پای را ارائه می‌کند٬ اما نویدبخش حضور این نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید در گوشی‌های اقتصادی سامسونگ خواهد بود تا آخرین نسخه‌های اندروید دیگر مختص گوشی‌های پرچمدار نباشند.

مشخصات فنی گلکسی A50 سامسونگ

به نقل از ٬GalaxyClub گوشی ای 50 به یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی٬ مشابه دیگر گوشی‌های نسل جدید سری A مجهز خواهد بود. این موبایل قرار است در نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود. قلب تپنده‌ی آن تراشه‌ی Exynos 9610 است و 4 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. ما می‌توانیم انتظار استفاده از یک نمایشگر Infinity-O یا Infinity-V را در گوشی گلکسی A50 سامسونگ داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رم 4 دیگه خیلی قدیمی نیست؟؟؟

  2. امیدورایم با نمایشگر 5.6 اینچی ارایه شود و دارای صفحه ساعت همیشه روشن الوییز ان باشد ….

  3. از 8 چجوری پرده 50